Re: Koronografia

Data: 2003-01-20 04:47:51
Temat: Re: Koronografia
Od: "pg" <p...@p...onet.pl>

> Martwi mnie tylko jedno. Dlaczego wini sie za ta sytuacje lekarzy w
> Polsce ? I ich objezdza, rowniez na lamach tej grupy ?

Dlatego, ze sa tacy lekarze i jest ich niemalo jak w moim przypadku;-kiedy ,
z klasycznymi objawami ( nagly ból zamostkowy polaczony z silnymi potami,
potem oslabienie, "krótki" oddech i zmierzone tetno 48 zglosilem lekarzowi
MOJE rozpoznanie zawalu nawet nie pofatygowal sie zrobic EKG, (aparat byl
pod reka, tylko powiedzial, ze jak znów zaboli, to zebym go wtedy wezwal, to
sprawdzi. No i po 9 dniach chodzenia , przy nie mijajacych objawach
zglosilem sie na w koncu prywatnie do kardiologa z Anina i stamtad karetka
do kliniki.
Reakcja pierwszego lekarza: " Bo pan nie byl przerazony, no ale w ten sposób
trafil pan do dobrego szpitala"