Kość pęknięta

1. Data: 2004-04-22 16:24:14

Temat: Kość pęknięta
Od: "Karol" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Witam, mam pytanie, czy orientuje
sie ktos moze, w jaki sposob i czym
najlepiej wspomagac leczenie - zrastanie,
peknietej kosci czaszkowej?.

Lekarz poradzil mi spozywanie galaretek
i innych produktow opartych na zelatynie
czy sa inne sposoby i specyfiki nikoniecznie
takie ktore sa oparte o zelatyne?

pozdrawiam i dziekuje
karol

2. Data: 2004-04-22 16:37:51

Temat: Re: Ko?ae p?kni?ta
Od: sdh_h <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:
> [...]
>
> Lekarz poradzil mi spozywanie galaretek
> i innych produktow opartych na zelatynie
> czy sa inne sposoby i specyfiki nikoniecznie

golonka i piwo :D
a tak na serio to moze tran?

3. Data: 2004-04-23 07:17:32

Temat: Re: Kość pęknięta
Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarz poradzil mi spozywanie galaretek
> i innych produktow opartych na zelatynie
> czy sa inne sposoby i specyfiki nikoniecznie
> takie ktore sa oparte o zelatyne?

Z tego co wiem to produkty oparte na zelatynie sa dobre jesli chodzi o
odbudowe stawow. Co nie znaczy, ze powinienes je jesc.

Powinienes jesc produkty z duza iloscia wapnia i witaminy D.

//--
Witamina D pobudza wchłanianie wapnia i fosforu, a także zapobiega
nadmiernemu wydalaniu tych pierwiastków z moczem przez co ma wpływ nie
tylko na prawidłowe kształtowanie się kości u dzieci i dorosłych, na ich
odpowiednią gęstość i na stan naszego uzębienia. W przypdaku gdy brakuje
wapnia w pożywieniu pobierany jest on z kości.
--//

//--
Doskonałym źródłem witaminy D jest tran i oleje rybne, które znajdują się w
rybach, takich jak łosoś, tuńczyk, śledź, makrela czy sardynki. Witaminę tę
znajdziemy również w mleku (najlepiej wzbogaconym dodatkowo przez dodanie
tej witaminy), a także w wątrobie, białku jaj oraz przetworach mlecznych,
takich jak ser, masło czy śmietana. Jednak ilość witaminy D w mleku zależy
od sposobu żywienia krów i ich przebywania na słońcu. Profilaktycznie
wzbogacane są o tę witaminę nowoczesne margaryny i mleko w proszku.
--//

A wapn to mleko i inny nabial, sery biale, zolte itp.

Nie jestem lekarzem, wiec moze o czyms nie wiem jak radzic sobie przy
takich zlamaniach.

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

OB-65
Wyniki badania krwi mojej żony.
Urolog - przerost prostaty
Przeziębienie i powiększone migdałki
prosba o interpretacje wynikow (tarczyca)