Re: Kosiarka z rozdrabniaczem

Data: 2000-05-31 07:13:21
Temat: Re: Kosiarka z rozdrabniaczem
Od: t...@a...com (Jaroslaw Cichorski Jr.)

j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) wrote:

>Spalinowa szer ciecia ok 40 cm.
>3 rodz pracy,mieli ,z koszem,i bez(to zawsze mozna),wskaznik zapelnienia
>kosza,centralne ustawianie wysokosci,naped na tylnie kolka(lepszy by byl na
>przednie).

Ciekaw jestem ile za nia dales, bo ja rozgladajac sie niedawno za
kosiarka trafilem na Gardene z napedem, rozdrabniaczem,
napowietrzaczem i oczywiscie z funkcja koszenia ;-) za jedyne 2.5kzl.
Obudowa plastikowa.
A i ma jeszcze centralnie ustawiana wysokosc koszenia (no i tez ladnie
wyglada ;-) )
Moze nawet bym sie na to zdecydowal, ale ona ma tylko 40 cm
szerokosci ciecia. Stwierdzilem, ze jak mam za tyle kasy jeszcze sie
wiecej nabiegac, to chyba dziekuje.
Pozdrawiam

-----
Jaroslaw Cichorski Jr <c...@a...JUNK_MAIL_PROTECTION.com.pl>
UWAGA Adres email niewazny!
Prosze usunac JUNK MAIL PROTECTION zeby otrzymac prawidlowy adres.
WWW http://www.amart.com.pl