Re: Kosiarka z rozdrabniaczem

Data: 2000-05-31 07:35:00
Temat: Re: Kosiarka z rozdrabniaczem
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski)

> Ciekaw jestem ile za nia dales, bo ja rozgladajac sie niedawno za
> kosiarka trafilem na Gardene z napedem, rozdrabniaczem,
> napowietrzaczem i oczywiscie z funkcja koszenia ;-) za jedyne 2.5kzl.
Cena (zeszly rok)1,8 ,ale wytargowalem jeszcze olej na wymiane,i kilka zl .
> Obudowa plastikowa.
Moja tez
> A i ma jeszcze centralnie ustawiana wysokosc koszenia (no i tez ladnie
> wyglada ;-) )
> Moze nawet bym sie na to zdecydowal, ale ona ma tylko 40 cm
Dokladnie nie pamietam moze max 43,nie wiem.

> szerokosci ciecia. Stwierdzilem, ze jak mam za tyle kasy jeszcze sie
> wiecej nabiegac, to chyba dziekuje.
> Pozdrawiam
Jaka powierzchnie masz do koszenia,i powiedz cos wiecej o napowietrzaczu.
Acha 500zl drozszy model mial rozrusznik elektryczny(dla mnie bez znaczenia
a le fajny bajer(przydatny dla osob starszych i Pan)To bylby juz mercedes.
Juras