Re: Kosmetyki dla panów

1. Data: 2004-04-18 17:59:16

Temat: Re: Kosmetyki dla panów
Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja polecam

Shiseido Men Total Revitalizer

Jak dla mnie rewelacja.Powiedzmy ze przez 24h jest super nawilzanie,skora
jest gladziutka,mieciutka i jeszcze ladnie pachnie.A czy jest hipoalergiczny
to nie wiem.ale skoro taka cena to napewno tak.Polecam wziasc jakas probke
bo krem jest z drogi bo 50ml kosztuje 280zł. Powiem krótko mi wystarczył na
miesiąc i juz napewno go nie kupie bo brak $$$,ale zdecydowanie polecam tym
zamożniejszym

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-04-18 18:55:16

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:
> [...]
> 280zł. Powiem krótko mi wystarczył na miesiąc i juz napewno go nie
> kupie bo brak $$$,ale zdecydowanie polecam tym zamożniejszym

A czy on się dobrze wchłania, bo to jest dla mnie najważniejsza sprawa?

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-19 08:39:01

Od: "Pawel Meller" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest gladziutka,mieciutka i jeszcze ladnie pachnie.

... a zaden facet nie chcial sie z Toba umowic na kawe,skoro masz taka
"gladziutka, mieciutka ladnie pachnaca skorke"....?;)

Pozdr.
Pawel

1. Data: 2004-04-19 11:10:12

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Meller wrote:

> ... a zaden facet nie chcial sie z Toba umowic na kawe,skoro masz taka
> "gladziutka, mieciutka ladnie pachnaca skorke"....?;)
>
> Pozdr.
> Pawel

Chyba troszkę zbaczasz z tematu. ;-)

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

krem z wysokim filtrem
Effeclar K vs. ......
artdeco
Dermatlog Wrocław