krem z wysokim filtrem

1. Data: 2004-04-16 06:50:57

Temat: krem z wysokim filtrem
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ponownie,

Wystarczyły dwa dni ładnej pogody i znowu dokucza mi problem z zeszłego roku -
tuż nad ustami wybarwia mi się pasek ciemnego pigmentu!!!
Ratunku, z dala to wygląda jakbym ubrudziła się jedzeniem albo, co gorsza,
hodowała wąsy.
Chyba powinnam zaopatrzyć się w jakiś krem na dzień z naprawdę wysokim filtrem
(weekend majowy też będę spędzać w plenerze).
Poradźcie proszę który krem ma naprawdę silny filtr?
(30 lat, cera mieszana, rozszerzone naczynka, no i skłonność do przebarwień)
Chodzi mi o coś co można użyć pod makijaż, a nie typowy preparat do opalania.
Wypatrzyłam sobie coś takiego:
http://www.eris.pl/kosmetyki_produkt.php?id=521&ids=
5
Czy filtr SPF 7 to dużo? (nie wiem, czy to ta sama skala co w kosmetykach do
opalania)

Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2004-04-16 07:46:34

Temat: Re: krem z wysokim filtrem
Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@a...pl> napisał w
wiadomości news:458d.0000004f.407f8250@newsgate.onet.pl...
> Czy filtr SPF 7 to dużo? (nie wiem, czy to ta sama skala co w kosmetykach
do
> opalania)

ta sama skala i to bardzo mało. w serii pharmaceris jest krem do cery
fotowrażliwej z filtrem, o ile mnie pamięć nie myli, 30.
pozdrav. k.

1. Data: 2004-04-16 08:34:27

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> . w serii pharmaceris jest krem do cery
> fotowrażliwej z filtrem, o ile mnie pamięć nie myli, 30.
> pozdrav. k.

Jaki napisałaś o tym kremie, też mi się przypomniało, że gdzieś o tym
słyszałam, ale przejrzałam www.eris.pl i nie widzę tego kremu... Czyżby z niego
zrezygnowali?

LH

1. Data: 2004-04-16 10:16:04

Od: "Mika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> fotowrażliwej z filtrem, o ile mnie pamięć nie myli, 30.
> pozdrav. k.

faktycznie 30 ale nie chroni przed słońcem zbyt dobrze..słaby..to już lepszy
z serii Nivea Sun
Pozdr

1. Data: 2004-04-16 11:16:53

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot wrote:

> [...]
5
> Czy filtr SPF 7 to dużo? (nie wiem, czy to ta sama skala co w kosmetykach do

Slabiutko. Kremy z wysokimi filtrami dostaniesz w aptece - np SVR
dochodzi do 100, to kompletna blokada nawet najwrazliwszej cery. Ja mam
La Roche Posay z filtrem 60, makijaz sie na tym dobrze trzyma.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-16 11:29:45

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot napisał/a w news:458d.000000bd.407f9a92@newsgate.onet.pl:

> przejrzałam www.eris.pl i nie widzę tego kremu... Czyżby z niego
> zrezygnowali?

Jest na pewno. W Naturze widziałam go nawet w promocji - kosztował 13zł
z ogonkiem czy cóś.

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-04-16 17:49:52

Od: "Biała" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
. Ja mam
> La Roche Posay z filtrem 60, makijaz sie na tym dobrze trzyma.

No właśnie, ostatnio wyszła taka nowość (tak poinformowała mnie pani w
aptece) z LRP Anthelios 60 tyle że fluid, bardzo lekka kosystencja, prawie
leje się przez palce. Dobrze się wchłania, na mojej mieszanej cerze nie
zostawia tłustego filmu, co przy innych kremach z filtrem niestety okropnie
mnie wkurza.
Agnieszka - Biała

1. Data: 2004-04-16 19:04:10

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"Biała" wrote:

> [...]
> zostawia tłustego filmu, co przy innych kremach z filtrem niestety okropnie

Ty mnie wez nie kus. Zaraz zacznie sie sezon na najmocniejszy filtr, a
ja jeszcze mam pol standardowego Antheliosu z zeszlego roku...

Waah! Want!

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-18 10:51:38

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest na pewno. W Naturze widziałam go nawet w promocji - kosztował 13zł
> z ogonkiem czy cóś.

Jest rzeczywiście. Wczoraj kupiłam. Tyle że to nie jest Pharmaceris tylko ta
starsza seria dla cery wrażliwej.
Pzdr,
LH

1. Data: 2004-04-18 17:04:34

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot napisał/a w news:c5tmjh$sc2$1@news.onet.pl:

> Wczoraj kupiłam. Tyle że to nie jest Pharmaceris tylko ta
> starsza seria dla cery wrażliwej.

A one nie są równoległe?
Miałam na myśli właśnie ten krem w zielono-niebieskim opakowaniu z
serii Cera Wrażliwa. Seria ta wg mnie jest niezła, w przeciwieństwie do
Pharmaceris, która skutecznie mnie uczula.

mips

--
> [...]
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

Effeclar K vs. ......
artdeco
Dermatlog Wrocław
Cera mieszana
Re: cellulitis - czy moja hipoteza jest prawdziwa?