krem z wysokim filtrem

From: "Lady Huncwot" <l...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: krem z wysokim filtrem
Date: 16 Apr 2004 08:50:57 +0200

Witajcie ponownie,

Wystarczyły dwa dni ładnej pogody i znowu dokucza mi problem z zeszłego roku -
tuż nad ustami wybarwia mi się pasek ciemnego pigmentu!!!
Ratunku, z dala to wygląda jakbym ubrudziła się jedzeniem albo, co gorsza,
hodowała wąsy.
Chyba powinnam zaopatrzyć się w jakiś krem na dzień z naprawdę wysokim filtrem
(weekend majowy też będę spędzać w plenerze).
Poradźcie proszę który krem ma naprawdę silny filtr?
(30 lat, cera mieszana, rozszerzone naczynka, no i skłonność do przebarwień)
Chodzi mi o coś co można użyć pod makijaż, a nie typowy preparat do opalania.
Wypatrzyłam sobie coś takiego:
http://www.eris.pl/kosmetyki_produkt.php?id=521&ids=
5
Czy filtr SPF 7 to dużo? (nie wiem, czy to ta sama skala co w kosmetykach do
opalania)

Pozdrawiam,
Lady Huncwot