Effeclar K vs. ......

1. Data: 2004-04-18 09:25:05

Temat: Effeclar K vs. ......
Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jaki krem można używać na dzien zamiast Effeclar K LRP.Uzywam go juz prawie
2 miesiące i chciałbym go zmienić na coś rownoważnego. Najlepiej by było
jakby miał on takie samo działanie.Dziekuje za wszelkie inforrmacje

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-04-18 11:15:26

Temat: Re: Effeclar K vs. ......
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał napisał/a w news:c5thcd$j8o$1@julia.coi.pw.edu.pl:

> chciałbym go zmienić na coś rownoważnego. Najlepiej by było
> jakby miał on takie samo działanie.

To po co chcesz zmieniać na coś innego?
Z kremów z kwasami Lysanel jest dużo mocniejszy, a Normaderm słabszy.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-04-22 11:21:21

Od: "Ulka" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ad. kremy z filtrami - podobno pojawil sie nowy Anthelios 40 "extreme fluid"
ktory nie powoduje dodatkowego swiecenia (co niestety robi wiekszosc kremow z
filtrami UVB i UVA pow. 15).

1. Data: 2004-04-22 16:52:31

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podobno pojawil sie nowy Anthelios 40 "extreme fluid"

W Polsce jest tylko wersja z spf60- bardzo dobra zresztą.

artdeco
Dermatlog Wrocław
Cera mieszana
Re: cellulitis - czy moja hipoteza jest prawdziwa?
Re: cos super na zaskórniki