Re: Kosmiczne garnki

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kosmiczne garnki
Date: Thu, 16 Mar 2006 20:29:25 +0000

On Thu, 16 Mar 2006 20:58:09 +0100, medea <e...@p...fm>
wrote:

>W poszukiwaniu porządnej brytfanny odkryłam przeróżne "kosmiczne"
>garnki. I tak: czy jest ktoś może posiadaczem garnków firmy Le Creuset,
>Carl Victor, Silit albo Fissler? Te ostatnie bodajże mają wersję
>stalowo-ceramiczną - jak to się sprawdza w praktyce? Czym "wyłożone" w
>środku są garnki żeliwne Carl Victor albo Le Creuset? Bo chyba nie
>teflonem? A niektóre z garnków Silit mają powłokę tytanową - czy to
>lepsze niż teflon? A w ogóle - czy warto tyle wydawać na garnki, są
>warte tych kosmicznych cen?
>
>Pozdrawiam i liczę na szczęśliwych użytkowników ;-)
> [...]

ja mam jeden le Creuset, naczynei do zapiekania owalne, z wstawka
jakby poleczka druciana na nogach, pewnie na jakies mieso. bardzo
kocham, ...poza straszliwa waga to uwazam naczynei za bardzo
dobre i ma podejrzenia, ze mnie przezyje......robie w tym
zapiekanki, ktore wstawiam na jakies poltorej dwie godziny.
najpierw goracy piekarnik, potem zmniejszam do zupelnie
srendniego, bo to trzyma cieplo dluuuuuugo. ogolnie naprawde nie
do zdarcia

pierz, co nie wie czy by sobe dal razde na codzien z kompletem
LC, za ciezki

pierz
K.T. - starannie opakowana