Re: Koszty ogrzewania mieszkania

Data: 2013-08-16 12:18:18
Temat: Re: Koszty ogrzewania mieszkania
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

W dniu 09.08.2013 17:28, Paweł Hadam pisze:

> Tutaj regulamin mojego obecnego spółdzielcy :)
>
> http://projektant.rzeszow.pl/pr/regporzdom2006.pdf

LOL

"Zabronione jest grupowanie dzieci i młodzieży na klatkach schodowych,
korytarzach piwnic. Zabrania się zabaw dzieci i młodzieży na parkingach."

Nakaz zamykania okienek piwnicznych zimą jest dość sadystyczny.

Koty na smyczy...

No i bardzo mnie ciekawi, jak oni te +16C skontrolują ;)

Inna sprawa, że mało kto dobrowolnie by utrzymywał niższą temperaturę ;)