Krążki kalmarów w cieście - jak?

1. Data: 2017-08-29 18:35:40

Temat: Krążki kalmarów w cieście - jak?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No wiem, jak, generalnie sprawa niby prosta. Chodzi mi jednak o takie jak w
Nordfiszu, albo lepsze. Ktoś ma jakiś sprawdzony chłyt, aby były mięciutkie,
chrupiące i pyszne?

2. Data: 2017-08-30 10:35:37

Temat: Re: Krążki kalmarów w cieście - jak?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 18:35:41 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> No wiem, jak, generalnie sprawa niby prosta. Chodzi mi jednak o takie jak w
Nordfiszu, albo lepsze. Ktoś ma jakiś sprawdzony chłyt, aby były mięciutkie,
chrupiące i pyszne?

Smażyć 2 razy krócej niż się wydaje, że będzie dobrze. Cudów nie ma,
po prostu ze względu na zawartość kolagenu przygotowuje się albo
bardzo krótko, albo bardzo długo:)

Karol Piotrowski

3. Data: 2017-08-30 22:07:57

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 sierpnia 2017 10:35:38 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
>
> Smażyć 2 razy krócej niż się wydaje, że będzie dobrze. Cudów nie ma,
> po prostu ze względu na zawartość kolagenu przygotowuje się albo

Aha! Dzięki :-)

4. Data: 2017-09-19 20:09:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote:
> No wiem, jak, generalnie sprawa niby prosta. Chodzi mi jednak o takie jak
> w Nordfiszu, albo lepsze. Ktoś ma jakiś sprawdzony chłyt, aby były
> mięciutkie, chrupiące i pyszne?

Znalazłam taki oto przepis, który mnie bardzo przekonuje. W najbliższym
czasie go wypróbuję:
http://smakiszczescia.pl/danie-glowne/kalmary-panier
owane/

--
XL

5. Data: 2017-10-14 00:03:54

Od: Ziggi <Z...@v...you> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-08-29, i...@g...pl wrote:
> No wiem, jak, generalnie sprawa niby prosta. Chodzi mi jednak o takie jak w
Nordfiszu, albo lepsze. Ktoś ma jakiś sprawdzony chłyt, aby były mięciutkie,
chrupiące i pyszne?

Piwo,woda sodowa, maka.

6. Data: 2017-10-15 00:35:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziggi <Z...@v...you> wrote:

> Piwo,woda sodowa, maka.

Bez jajek? Tylko to??

--
XL

7. Data: 2017-10-15 01:05:09

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 00:35 XL <i...@g...pl> pisze:

> Bez jajek? Tylko to??

To i tak jakaś wypasiona panierka :)

Polecam próby z tempurą - mąka, lodowata woda i sól.

--
Trefniś

8. Data: 2017-10-15 10:14:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> To i tak jakaś wypasiona panierka :)
>
> Polecam próby z tempurą - mąka, lodowata woda i sól.

A ta mąka na tempurę jakiej granulacji?

--
XL

9. Data: 2017-10-15 11:13:06

Od: Ziggi <Z...@v...you> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-10-14, XL wrote:

> Bez jajek? Tylko to??

Mozna dodac zoltko ale niekoniecznie jak kto woli, ja np lubie dodac
sode i chlust octu dla chrupkosci.

10. Data: 2017-10-15 11:15:19

Od: Ziggi <Z...@v...you> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-10-14, Trefniś wrote:

> To i tak jakaś wypasiona panierka :)
>
> Polecam próby z tempurą - mąka, lodowata woda i sól.

Tempura generalnie to to samo z wyjatkiem ze nie dajesz piwa tylko wode.

BTW fajnie wychodzi dajac pol na pol zwykla make i make kukurydziania.

Monsieur Cuisine - opinie
Dobija mnie reklama
Świnka Grażynka
nie jedzcie mięsa