Krem pod oczy - 35+

31. Data: 2007-02-10 12:14:05

Temat: Re: Krem pod oczy - 35+
Od: "Szatan" <s...@p...niebo.dupa.tw> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sukin.Kot" <n...@C...com> napisał w wiadomości
news:t0i7408l70o9.dlg@sukin.kot...
> Dnia Fri, 9 Feb 2007 19:28:12 +0100, Angela napisał(a):

> No tak... pojechalas mi. Teraz tylko podpowiedz jak najlepiej sie zajebac.
> Mlotkiem jebnac w beret czy tradycyjnie - jak cala twoja rodzina na
> sznurku?

Może ja ci podpowiem. Weź w jedną ręke lupe, w drugą nóż i se upierdol jajca
od podbrzusza, aż po dupe

32. Data: 2007-02-10 12:15:46

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Feb 2007 13:14:05 +0100, Szatan napisał(a):

> Może ja ci podpowiem. Weź w jedną ręke lupe, w drugą nóż i se upierdol jajca
> od podbrzusza, aż po dupe

Jestes taki pomocny... dzieki.

wypierdalaj.

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

33. Data: 2007-02-10 12:21:09

Od: "Szatan" <s...@p...niebo.dupa.tw> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 10 Feb 2007 13:14:05 +0100, Szatan napisał(a):

> Jestes taki pomocny... dzieki.
>
> wypierdalaj.

Dam ci jeszcze taką rade. Jak bedziesz chciał sie cos dowiedziec o seksie to
porozmawiaj z tatą. Ale pod żadnym pozorem nie zgadzaj sie żeby cie
instruował praktycznie, bo jak załapie, to bedziesz miał z nim wszystkie
kąpiele zapewnione. Tak ci tata zwieracze zmasakruje ze nie bedziesz kału
trzymał.

34. Data: 2007-02-10 19:24:40

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Feb 2007 13:21:09 +0100, Szatan wrote:

> [...]
> kąpiele zapewnione. Tak ci tata zwieracze zmasakruje ze nie bedziesz kału

OT zupelnie. skad ludziom sie bierze taka wyobraznia w pokoleniu
telewizyjnym... wbrew pozorom wlewa mi to nadzieje w miesien sercowy.

--
Boska
http://magdee.info

35. Data: 2007-02-12 09:42:51

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela <e...@w...pl> napisał(a):

> Witam
> Mam apel do kobiet po 35r.ż. - polećcie dobry, sprawdzony krem pod oczy.

Ja stosuje Shiseido (moja ukochana marka), zarowno serie Benefiance jak i
Bio Performance. W moim przypadku Dior, Lancome, AnnaYake czy drogi jak
piorun Sisley nie sprawdzaja sie. Dobre jest takze Reti C Vichy. A najlepszy
krem pod oczy to byl krem z olejem z wiesiolka Ziaji. Choc ciezki, tlusty
doskonale nawilzal skore wokol oczu i naprawde wygladzal zmarszczki.
Niestety juz go nie ma. produkuja jakis z wiesiolkiem ale to nie to. No i na
koniec. Coz drogie kobiety, w tym wieku (szczegolnie jak ktos ma sklonnosc
do zmarszczek, sucha skore itd) nie pomoze puder, roz, i trzeba siegnac po
nastrzykiwanie restylanem.

PS. Jak ktos ma szczescie do dobrych genow po rodzinie to cieszy sie mloda
skora, jak np. mojakumpela, ktora w tym roku skonczy 50, a wyglada gora na
30.

36. Data: 2007-02-12 11:10:11

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

trzeba siegnac po
> nastrzykiwanie restylanem.

No dobra, różne nazwy już słyszałam - botoksy, kwasy hial......coś tam,
ale"restylan" jest mi obcy. Ok, poszukam, tak z ciekawości, bo
ostrzykiwać się jeszcze nie mam zamiaru - o ile w ogóle kiedyś. Jak
słyszę "wstrzykiwanie", to wszystkiego mi się odechciewa. A poza tym to
dopiero 38 lat, nie jest jeszcze ze mną tak źle, parę lat młodszy mąż
też robi swoje ;-)Na razie jednak jestem w fazie poszukiwania
skutecznego kremu - ostatnio chodzi mi po głowie H.Rubinstein Sculptor,
czy jakoś tak - krem do twarzy na dzień, który można równocześnie
stosować pod oczy - dobre wyjście, nie powiem... Parę osób chwaliło
sobie ten krem, więc kto wie...Poszperam jeszcze i poszukam czegoś o
Shiseido, skoro tak zachwalasz.Dzięki:-)
Pozdrowienia
Ela

37. Data: 2007-02-12 13:32:22

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela napisał:
> trzeba siegnac po
>
> No dobra, różne nazwy już słyszałam - botoksy, kwasy hial......coś tam,
> ale"restylan" jest mi obcy.

No i google się kłania:-)Nie miałam pojęcia, że restylan to kwas
hialuronowy.Jak zwał tak zwał, na razie pomysł, by coś sobie wstrzyknąć,
nie pałęta się po mojej głowie. Jak już przyjdzie ta pora, to zagłębię
się w temat.
Pozdrawiam
Ela

38. Data: 2007-02-12 13:38:40

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eqepo5$8u7$1@news.onet.pl>
Ela <e...@w...pl> pisze:

> Mam apel do kobiet po 35r.ż. - polećcie dobry, sprawdzony krem pod
> oczy. Ja mam 38lat, skóra pod oczyma nie jest jakoś przesuszona, ale
> wiadomo - tutaj zawsze nawilżenie jest potrzebne.

Shiseido - Bio-Performance
Lancaster - Revolcanic

Oba świetne.

--
Nixe

39. Data: 2007-02-12 13:39:06

Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela <e...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> hialuronowy.Jak zwał tak zwał, na razie pomysł, by coś sobie wstrzyknąć,
> nie pałęta się po mojej głowie. Jak już przyjdzie ta pora, to zagłębię

Im wczesniej tym lepiej. Rest. nie tylko wypelnia, ale tez nawilza od srodka
pielegnujac skore. Ale to juz Twoja decyzja, zebys nie pomyslala, ze jestem
przedstawicielem producenta :))
najlepsze sa srodki naturalne. Czytalam gdzies, ze bardzo piekna polska
arystokratka w wieku 70 lat miala cere 25 latki. Stosowala podobno oklady z
mlodej cieleciny, a szyje owijala platami miesa i tak spala. Wiadomo, ze
mieso zawiera kolagen, szczegolnie mlode wolowe, ale nie wyobrazam sobie :))

40. Data: 2007-02-12 14:10:57

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:eqpqlq$7dr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> mlodej cieleciny, a szyje owijala platami miesa i tak spala. Wiadomo, ze
> mieso zawiera kolagen, szczegolnie mlode wolowe, ale nie wyobrazam sobie

A nie lepiej tak od srodka? Nasz wyglad chyba tez oprocz genow w duzej
mierze zalezy od tego jak sie odzywiamy. Co do przykladu powyzej nie
wyobrazam sobie okladow z miesa fuuuj.
Wole juz wydatki na kremiki i kiedys postarzec sie z godnoscia.

--
pozdr,
ewka

Gabinet odnowy - SPA
Intimissimi
krwawiące dziąsła
Olejek z drzewa herbacianego
Bokserki Everlast! idealny prezent na Walentynki!