Re: Krostka wewnatrz jamy ustnej

Data: 2003-06-24 11:11:00
Temat: Re: Krostka wewnatrz jamy ustnej
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"Azotan" <b...@i...wp.pl> wrote in message
news:Xns93A47B613B977looke@195.34.132.101...

> Dobra... To na co to wyglada?... Skoro twierdzisz, ze nie wyglada na to,
> wiec masz jakies inne podejrzenia - zapraszam...

powiem szczerze: pisanie na grupe z opisem zmiany, ktora trzeba
pokazac lekarzowi jest dla mnie niepowazne. zaden powazny lekarz
nie bedzie diagnozowal, ani tym bardziej leczyl choroby na
odleglosc. Podejrzen mozna miec wiele, mozna cos wykluczyc, ale
czy cos ci to da?
szczerze powiedziaszy dziwie sie, ze dorosli ludzie zamiast
isc do lekarza, lecza sie sami wspomagajac sie grupami dyskusyjnymi.

iwon(k)a