sianie trawy we wrześniu

11. Data: 2004-08-22 19:00:28

Temat: Re: Krwawnica pospolita
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
news:cgaoh1$1ne$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Masz tę pospolitą?
> I pewnie jej nie podlewasz?
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Ja również mam pospolitą, jak mi się wydaje i rośnie na piaszczystej
skarpie tyle że w cieniu. Lubię ją pomimo że różowa ale trochę brzydko
wyglądają "wyłysiałe"pędy przy ziemi ...

Serdecznie Miłka

12. Data: 2004-08-22 19:25:57

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>
> [...]
> skarpie tyle że w cieniu. Lubię ją pomimo że różowa ale trochę brzydko
> wyglądają "wyłysiałe"pędy przy ziemi ...

Znaczy się, że warto ją jednak posadzić. Przekonałaś mnie bo jej walory
zdobnicze są niewątpliwe.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

13. Data: 2004-08-22 19:50:42

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy się, że warto ją jednak posadzić. Przekonałaś mnie bo jej walory
> zdobnicze są niewątpliwe.
> :-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Tak, przede wszystkim jest bardzo "naturalna" ...

Serdecznie Miłka

14. Data: 2004-08-22 19:58:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

| ładnie:-)
|
| Masz tę pospolitą?
| I pewnie jej nie podlewasz?
| ;-)

A po co?

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2004-08-23 08:11:00

Temat: Re: sianie trawy we wrześniu
Od: krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN napisał:

(...)
> Siać już możesz teraz jeśli masz dobrą urodzajną glebę, inaczej
> wstrzymaj sie do 31 VIII - 6 IX [kwadra korzenia]. Najlepiej 1-3
> września.

wiedziałam, że na Ciebie można liczyć :-)
A nie ma jeszcze późniejszego terminu we wrześniu,
bo tam gdzie planuje posiać trawę rosnie jeszcze
poplon
i powinie jeszcze tydzień rosnąć.
A po przekopaniu ziemia powinna sie trochę uleżeć.

> Nawet ogród dla "leniwych" wymaga czasami doglądnięcia.
> ;-)

zgadza się :-)
Ja ma coraz mniej czasu na czytanie grupy i wiele
tematów "ucieka mi".
> --
> Pozdrawiam, Jerzy
> PS
> Krysiu, jak się nazywają dziko rosnace kwiaty [dosyć wysokie, kwitnące
> właśnie/jeszcze teraz na różowo] nad brzegami małych rzek i strumieni
> ale sadzone też i w ogrodach na Dolnym Śląsku?

Hm..., nie widziałam takich kwiatów,
może dlatego, że moje drogi ograniczają się do trasy
praca, mieszkanie, sklepy okoliczne, działka itd,
a poza tym mieszkam na granicy Górnego Śląska -
jak to mówi piosenka o powstańcach śląskich.
O Górę Sw. Anny też walczono.

pozdrawiam Krycha

ma ktos "Miskant olbrzymi" i mi da
Cebulki kwiatowe