Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender

51. Data: 2013-05-12 05:09:16

Temat: Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 04:28, SZEF psr <m...@h...com> wrote:

> Tematem jest zwyrodnienia seksualne czyli promocja gender, której celem
> jest tworzenie jałowych par, gejowskich, lesbijskich, które są
> największym zagrożeniem dla istnienia człowieka na ziemi.
>
> Ale to nie na rozum ani twój, ani na równie 'yntelygetnyh' kolesiów z
> Hasbary, anty ludzkiej organizacji propagandowej.

Jedynym zwyrodnieniem to jest katolicyzm, takiego zboczenia
niezgodnego z naturą i przeciw naturze trudno znaleźć w ludzkości,
można tylko przyrównać do szaleństwa, gdyż dokładnie szaleństwo jest
tym co najbardziej odrywa od naturalności i nie jest dziwne że kler
przyciąga wszelkiej maści zboczeńców psychicznych.

52. Data: 2013-05-12 08:18:28

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-11 16:19, LaL pisze:

> Tak komunizm to też była propozycja a nie wtłczanie na siłe ludzi w
> ideologiie, kler i stalin to dokładnie to samo, te same metody, dwie
> ideologie zbrodni.

Była, jest, i bedzie, nie pisz o niej była, bo ta proludzka ideologia
zwana komunuizmem zawsze pozostanie żywa. I nie utożsamiaj z nią
bandyty - Stalina. Czy tego prawicowego szaleńca Pol Pota.

53. Data: 2013-05-12 08:20:01

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-11 13:15, Ikselka pisze:

> Hasło "Kobiety na traktory" wzięło się z powojennego braku mężczyzn w
> populacji oraz z powojennego eksodusu mężczyzn ze wsi do pracy w mieście.
> Na wsi pozostały prawie same kobiety, a ktoś musiał w polu pracować.
>
> DZIŚ to hasło sparafrazowane przez globka ma sens ogólny i w ujęciu wiary -
> kobieta jest dziś ostatnią ostoją życia i wiary, jest matką i spoiwem
> rodziny. Mężczyźni muszą szukać pracy, często opuścić rodzinę aby
> zapracowac na chleb, sprawy wiary i rodziny w naturalny sposób już ich nie
> zaprzątają - bo i kiedy? Na placu boju ZNOWU pozostały POLSKIE kobiety.

Być może masz rację, ale pozwolę sobie zauważyć że gdy to hasło
obowiązywało to traktorów było na wsiach jeszcze mniej niż mężczyzn... a
więc wygląda to na hasło typowo propagandowe, jak to z nowym systemem
przychodzą nowe obyczaje, nie tylko kądziel i dzieci, a praca
zarobkowa... ;-)

> [...]
> domowego. Zachęcał do stworzenia kobietom odpowiednich warunków, ab mogły
> spełniać swe posłannictwo, objawiające się w powołaniu macierzyństwa. "W
> dziele kształtowania nowej kultury sprzyjającej życiu kobiety mają do
> odegrania rolę wyjątkową, a może i decydującą, w sferze myśli i działania:
> mają stawać się promotorkami >>nowego feminizmu<<, który nie ulega pokusie
> naśladowania modeli >>maskulinizmu<<, ale umie rozpoznać i wyrazić
> autentyczny geniusz kobiecy we wszystkich przejawach życia społecznego,
> działając na rzecz przezwyciężania wszelkich form dyskryminacji, przemocy i
y,1660,416,cz.html

> "List Jana Pawła II do kobiet
>

> [...]

No cóż, nasz Papież był naprawdę mądrym człowiekiem. Jednak w wielu
kwestiach pozostawał tylko przy słowach. Wiem że od czynów są nie księża
a politycy, ale jakiś niedosyt pozostaje.

54. Data: 2013-05-12 08:20:34

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-11 13:07, Ikselka pisze:

> Otóż to.
> Czy to dobrze, ze ludzie nie odczuwają POTRZEBY uszanowania (choćby
> czyjejś) świętości, szacunku dla intymnych odczuć innych, jak również tracą
> poczucie zwyczajnego, podstawowego taktu?

Nad tym pewnie nawet pan "niewiadomski" się nie zastanawiał. Zresztą ten
nick o czymś świadczy... ;-)

55. Data: 2013-05-12 08:22:06

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-12 04:28, SZEF psr pisze:

> Tematem jest zwyrodnienia seksualne czyli promocja gender, której
> celem jest tworzenie jałowych par, gejowskich, lesbijskich, które są
> największym zagrożeniem dla istnienia człowieka na ziemi.

Ty weź lepiej nic nie twórz, ty daj innym żyć po swojemu, w stylu do
jakiego ich predysponowała natura.

56. Data: 2013-05-12 08:22:25

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-11 22:36, LaL pisze:
> Biały Dom publikuje petycję o Kościele jako "grupie nienawiści"

Akurat ten organ nie ma prawa potępiać innych. Juz dawno ten dom
powinien zostać nazwany "czarnym domem", i to wcale nie ze względu na
kolor skory głównego lokatora.

57. Data: 2013-05-12 09:48:53

Od: SZEF psr <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12-May-13 02:45, Paweł wrote:

> [...]
> ateistę. za narzeczeństwa nie rozmawiali o tym za bardzo. teraz są
> zgrzyty. pani pości, mąż je parówki na śniadanie. wg pani złośliwie. na
> pasterkę nie chciał iść, też jej na złość, bo przecież 'co mu zależy,
> skoro nie wierzy to dla niego nic ważnego, mógł się zdobyć na gest i
> pójść z nią'. pani domaga się szacunku dla swojej wiary, na pytanie czy
> szanuje niewiarę swojego męża odpisała 'a co tu szanować'. a jeszcze nie
> ma dzieci i sporów o chrzest, komunię, lekcje religii. nie wróżę im
> szczęścia w małżeństwie. rozwód oczywiście nie wchodzi w grę. kosmos.

A co ciebie to hybrydo obchodzi?

Twój interes to z... nosa do gęby.

58. Data: 2013-05-12 09:50:09

Od: SZEF psr <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11-May-13 18:56, Ikselka wrote:

> Prócz przedostatniej linijki - słowo w słowo popieram.

Okazuje się, że są...

Najmocniej przepraszam!!!!

;)

59. Data: 2013-05-12 09:55:44

Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2013 04:28, SZEF psr pisze:

> Tematem jest zwyrodnienia seksualne czyli promocja gender, której celem
> jest tworzenie jałowych par, gejowskich, lesbijskich, które są
> największym zagrożeniem dla istnienia człowieka na ziemi.

gender to coś zupełnie innego. i miałeś to już kilka razy niewyjaśniane.
znowu i znowu, gość bierze wyraz, zmienia jego znaczenie, i zaczyna
prowadzić krucjatę. tak samo z eutanazją jest. to jest robione przez
niedouczenie, czy cynicznie?

--
paweł

60. Data: 2013-05-12 09:57:12

Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.05.2013 09:48, SZEF psr pisze:

> A co ciebie to hybrydo obchodzi?
>
> Twój interes to z... nosa do gęby.

Prawdziwy Prawicowy Facet. niewiele zrozumie, czego nie zrozumie to
sobie dopowie.

--
paweł

Tradycyjna rodzina
Intensyfikacja frustrum
Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki