Kto był na filmie ,,Kler"?

41. Data: 2018-10-16 14:02:41

Temat: Re: Kto był na filmie ,,Kler"?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 października 2018 10:36:42 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Ale cię oszukali :)
> Ten milion biletów to pewnie jakiś Soros wykupił, a w kinach puste
> fotele były...

http://niezalezna.pl/239776-brak-pomyslow-na-kampani
e-wyborcza-kandydat-lewicy-rozdal-bilety-na-kler

> Tylko dlaczego w niektórych miejscach pislamiści się ośmieszyli
> wprowadzając cenzurę? Bali się pustego kina?

W wielu multikinach Kler to jedyny film na który przy rezerwacji miejsc trzeba od
razu via net opłacić bilet -widać ktoś się może boi że prawica by masowo rezerwowała
miejsca i nie przychodziła na seanse ;P

42. Data: 2018-10-16 14:06:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 października 2018 02:02:26 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> Niech sie fpisujom mjasta.

XLa - Kler to przedwyborcza libero-lewacka wrzuta, taki "temat zastępczy" żeby nie
dać prawicy przestrzeni medialnej na rozkręcenie antylewackiej kampanii.

43. Data: 2018-10-16 14:08:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 października 2018 13:58:06 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Dobrze wiedzieć, że kościół katolicki to dla ciebie partia.
> Pieprzony katolski isis.

Nie irytuj się Piotrze. Stalin też był kilka lat w seminarium, mam nadzieję że nikt
ci nie da takiej szansy "się rozwinąć" jak jemu ;P

44. Data: 2018-10-16 15:00:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-16 o 14:08, m...@g...com pisze:

> Nie irytuj się Piotrze.

Nie ma na świecie takiego oszołomstwa, które byłoby w stanie mnie zirytować.

> Stalin też był kilka lat w seminarium,

Ciekawych rzeczy go tam nauczyli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2018-10-17 14:03:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 października 2018 15:00:22 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nie ma na świecie takiego oszołomstwa, które byłoby w stanie mnie zirytować.

Bo od lat jesteś własnym zaimpregnowany TOTALNIE ;P

szansy "się rozwinąć" jak jemu ;P

> Ciekawych rzeczy go tam nauczyli.

Tak jak i ciebie? Wysłany na rozPOznanie do jaskini wroga... ;P

46. Data: 2018-10-17 21:42:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> XLa - Kler to przedwyborcza libero-lewacka wrzuta, taki "temat zastępczy"
> żeby nie dać prawicy przestrzeni medialnej na rozkręcenie antylewackiej kampanii.

Kto o tym nie wie?
:-)

--
XL

47. Data: 2018-10-20 08:11:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ten milion biletów to pewnie jakiś Soros wykupił, a w kinach puste
> fotele były...
>
> Tylko dlaczego w niektórych miejscach pislamiści się ośmieszyli
> wprowadzając cenzurę? Bali się pustego kina?
>
> Jeden jsen nie poszedł i od razu nie było tłumów :):) Jak to fajnie
> pokazuje twój sposób "rozumowania".
>
> Ja byłem i tłumy były, sale były pełne. Nie pamiętam kiedy ostatnio na
> jakimś filmie nie było pustych foteli.
> Mogłaś też samodzielnie to sprawdzić, ale ty jak zwykle wolisz wyciągnąć
> wnioski na podstawie posta jednego jsena... Taka właśnie jest

żadnen i żadna z moich znajomych nie była, a są wśród nich tez platformersi.
zresztą może i byli, tylko przyznać się wstydza.

pewnie go kiedyś obejrzę, tylko jeśli na taką, dajmy na to, Onetowską
czy Wyborczą modłem jest zrobiony, to po prostu pusty śmiech ogarnie.

proponuję obejrzeć film Anonimus, gdzie całkiem nie chodzi o to,
kto był autorem dzieł Szekspira, tylko o to, co znaczy prawdziwa Świętość.
i naprawdę prawie nikt, wierzący czy niewierzący, tego jasnego przesłania
nie odczytał.
Zona, kiedy jej wytłumaczyłem, o co w tym filmie tak naprawdę chodzi,
powiedziała, że mnie byłoby na to stać.
odpowiedziałem, że nie jestem pewny.

jacek

48. Data: 2018-10-22 01:56:14

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 października 2018 02:02:26 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> Niech sie fpisujom mjasta.
>

> --
> XL

możesz mi podać meritum tego filmu?
czy za wiele wymagam?

49. Data: 2018-10-22 02:08:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> możesz mi podać meritum tego filmu?
> czy za wiele wymagam?

Generalizacja i przerysowanie zasady ,,Ryba psuje się od głowy" - w
odniesieniu do kleru.

Choć w sumie to ja uważam, że akurat tu to ona właśnie od ogona się psuje.
I że dotyczy to zarówno księży, jak lekarzy czy nauczycieli, sędziów i
policjantów... No przecież adepci są już na wstępie zdemoralizowani - takie
jest przecież społeczeństwo, z którego się wywodzą.
Społeczeństwo konsumpcyjne, w ktorym coś takiego jak moralność to już tylko
wstydliwa naleciałość z przeszłości, z którą nie należy się ujawniać, jeśli
się nie chce być wykluczonym...
:-(

--
XL

50. Data: 2018-10-22 02:33:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 października 2018 02:08:54 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> policjantów... No przecież adepci są już na wstępie zdemoralizowani - takie
> jest przecież społeczeństwo, z którego się wywodzą.

tu racja ikselkuś; niejednokrotnie tak bywa.
dlatego Bóg dał nam głowę, żeby do tego nie dopuszczać.
a nie dopuszczać można tylko wówczas, gdy głowa jest sprawiedliwa
i obiektywna najbardziej, na co ją stać.
dokładnie tak samo jest z sercem.

> [...]
> wstydliwa naleciałość z przeszłości, z którą nie należy się ujawniać, jeśli

moralnośc i etyka, choć nie tożsame w naszych ziemskich obecnych czasach,
zawsze będą wszechobecne.

jacek

Panie Smarzowski!
ORMO rośnie i pięknieje.
Rządzą nami łajdacy i czarni. Jesteśmy przez to coraz głębiej w d..., dokładniej ,,w czarnej d..." ale za to otoczonej koloratką.
Papieże wiedzą co się dzieje
Dzieci były szczęśliwe