Kto zlecił zamach w Smoleńsku.

31. Data: 2019-09-25 01:19:24

Temat: Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 września 2019 23:29:12 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Statystyki nie mogą przewidzieć nagłej zmiany nastrojów wyborców.
> Wątpię jednakże, by takowa miała wtedy nastąpić, patrząc na wyniki w wyborach
> sejmowych 2011 i samorządowych 2014.

Co do sejmowych z 2011, racja, jednak zadaj sobie pytanie, czy gdyby prezydentem do
końca kadencji pozostał Lech Kaczyński, z kancelarii prezydenckiej czy innej
instytucji państwowej nie wypłynęłyby dokumenty, które diametralnie odwrócić mogłyby
poparcie społeczne od PO.
I czy nie zastanawia cię fakt, że tak bardzo B. Komorowski, nawet przed otrzymaniem
urzędowej noty o śmierci L. Kaczyńskiego, parł do jak najszybszego przejęcia
kancelarii prezydenckiej i funkcji? Całkiem tak, jakby od jakiegoś już czasu był na
to przygotowany. Oczywiście to tylko dywagacje próbujące wytłumaczyć takie, a nie
pełne współczucia, poszanowania i taktu zachowanie imć Komorowskiego i imć Tuska.
Jednakże faktem jest, że L. Kaczyński miał bezapelacyjnie większe szanse wygrania
wyborów prezydenckich z jakimkolwiek kandydatem PO, niż, powszechnie wówczas mniej
lubiany, Jarosław Kaczyński.
A ponowny wybór L. Kaczyńskiego byłby ciosem, nie tyle dla D. Tuska, ile dla jego
niemieckich mocodawców i państwa, którego obywatelem się czuje z krwi i kości; po
prostu taki wybór uniemożliwiałby rozkradanie polskiego majątku narodowego na
największą, po roku 1989, skalę.

Co do 2014 to chyba dobrze wiesz, że tylko i wyłącznie duet PO-PSL mógł ogłosić
triumf, choć PiS mimo wszystko zdobył największe poparcie, że z całą premedytacją
zamiast pojedynczej, jasnej dla głosujących karty wyborczej, skrojono "zeszyt
wyborczy", przez co wielu mniej obeznanych wyborców postawiło krzyżyk na pierwszej
stronie, co zresztą jest zgodne z rachunkiem prawdopodobieństwa, jeśli głosującymi są
istoty ludzkie, a nie maszyny. Stąd też ten nadspodziewanie wysoki i całkowicie
nieadekwatny do rzeczywistego poparcia wynik PSL-u, koalicjanta PO przecież.
Także dzięki temu "uszytemu na miarę" zeszytowi rekordowo duży był procent głosów
nieważnych.
Co więcej w jakimś powiecie badano, jak taka "karta wyborcza" może wpłynąć na
głosujących i o wadliwości takiego rozwiązania doskonale zdawano sobie sprawę;
jednakże skoro wadliwość ta sprzyjała szujom, to po co było ją usuwać?
Czy nie przypomina to ci stylu rządzenia i tworzenia "prawa" przez całe późniejsze 8
lat tej antypolskiej, aspołecznej, amoralnej i bezetycznej koalicji?
Toteż, o ile przy tamtych wyborach nie można mówić, jak to ogłaszali politycy PiS, o
ich sfałszowaniu, to można ze 100% pewnością stwierdzić, że były zafałszowane.
Zresztą dokładnie tak samo, jak cała ta PO-PSL-owska koalicja.

pozdrawiam,
jacek

32. Data: 2019-09-25 01:48:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 września 2019 01:19:25 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> jednakże skoro wadliwość ta sprzyjała szujom, to po co było ją usuwać?

Akurat PO / PSL nie uważam za jakieś szczególne szuje, tym niemniej za partie,
które są moim największym rozczarowaniem, ponieważ nie były wbrew głoszonym
hasłom przeprowadzić w Polsce potrzebnej jej IMHO rewolucji burżuazyjnej
i spełnić postulatów zaspokojenia potrzeb postępowego, nowoczesnego elektoratu
miejskiego. Nie potrafiły nawet odbudować oświeconego mieszczaństwa - "młodzi
wykształceni z wielkich miast" po prywatnym WUML (wyższej uczelni leasingu
i marketingu) byli parodią tego mieszczaństwa z krzywego zwierciadła. W zamian
za to robiły spore ustępstwa na użytek czerwonych, czarnych i tęczowych.
Bardziej przystoi tu epitet obiboków i nieudaczników niż szuj. Wystawiając
fajtłapę Komorowskiego na drugą kadencję prezydencką tylko przypieczętowali
swoją przegraną z PiS-em, partią, która usiłuje reprezentować ideały
diametralnie przeciwne tym, które są mi bliskie - ale przynajmniej jakieś
ideały pomimo przerażających mnie ich wypaczeń. W dodatku teraz gruchnęła
hiobowa wieść, iż Platforma zapowiada, ze się rozwiąże - nie jest w stanie
nawet bronić interesów swojego największego betonu. To co ta partia przez długi
czas swojego istnienia robiła, kiedy zapowiada wyprowadzenie sztandaru?

33. Data: 2019-09-25 01:55:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 września 2019 01:48:16 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> czas swojego istnienia robiła, kiedy zapowiada wyprowadzenie sztandaru?

PS. Nie mam wyboru innego niż glosować na tych leserów, aby zachować w Polsce
choć resztki oświeceniowego liberalizmu. Tym nie mniej z wielkim obrzydzeniem,
szczególnie do antytalentu Schetyny, który doprowadził "Koalicję Obywatelską"
do ruiny. Polsce jest potrzebny jednak w mojej opinii nowy anty-PiS, który
stając do wyborów w 2013 r. nie miałby nic wspólnego z tą nieudolną opozycją.

34. Data: 2019-09-25 03:00:53

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czas swojego istnienia robiła, kiedy zapowiada wyprowadzenie sztandaru?

Jak to co? Okradała naród polski na ile tylko się da i przysparzała zysków zagranicy.
Naprawdę Jakubie nie widzisz, że wszelkie jej działania były nastawione na jak
największe osłabienie Polski? A przy tym, jeśli krocie zysków trafiało do Niemiec, to
tym bardziej ich radowało.

Szuje Jakubie, to tylko bardzo delikatne określenie tych sprzedawczyków.

25.01.2016.
"W wielu opracowaniach można przeczytać, że Polska jest obiektem nielegalnego,
legalnego i na wpół legalnego drenażu kapitału. Niejaką trudnością jest precyzyjne
zdefiniowanie tych trzech kategorii. Global Financial Integrity (GFI) określa, jako
nielegalne transfery finansowe, płatności unikające podatku dochodowego, VAT, cła i
innych obciążeń prawno-podatkowych" - podkreślił Reszka, menedżer z firmy
Relacje.com.pl

Osobnym problemem jest transfer zysków, w postaci dywidendy, za granicę z firm
osiągających swoje przychody w Polsce - zazwyczaj te dywidendy opodatkowane są za
granicą. Według GFI "szkody, z tytułu nielegalnych transferów wynoszą około 90 mld zł
rocznie, czyli około 5 proc. PKB."
Żeby unaocznić skalę problemu, należy dodać , że wśród krajów rozwijających się
jesteśmy w rankingu na osiemnastej pozycji, jako jedyny na liście kraj z UE, swoisty
reprezentant brudnych interesów UE" - powiedział Reszka.

Zgodnie z raportem, ponad 80 proc. transferów to oszustwa fakturowe w wymianie
handlowej. "Głównymi beneficjentami tych praktyk są korporacje międzynarodowe, w tym
firmy niemieckie z szacunkiem około 30 mld zł rocznie, czyli 33 proc. wszystkich
nielegalnych transferów." - mówił Reszka.

Szuje Jakubie, to tylko bardzo delikatne określenie tych sprzedawczyków.

35. Data: 2019-09-25 03:46:56

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 września 2019 01:55:32 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> stając do wyborów w 2013 r. nie miałby nic wspólnego z tą nieudolną opozycją.

Jakubie, to nie są leserzy, tylko zwykli przestępcy, wywodzący się z przestępczego
układu miedzy postkomunistami a SB-kami zawartego przy okrągłym stole. Takie partie
jak PO czy PSL (czytaj: ZSL), są niejako naturalnym pokłosiem tej "grubej kreski", bo
ludzie spod tej kreski, które dzięki tejże kresce wskoczyli nad nią, nic a nic nie
zmienili swych wiernopoddańczych zachowań, czy to wobec Niemiec, czy Rosji, a jedynym
co pozostało u nich niezmienne, jest chęć zniszczenia nowej Polski; kraju, w którym
"za karę" nagle przyszło im żyć w niepodległości i społeczeństwie, które nie darzy
ich posłuchem ani estymą, do czego tak niedawno jeszcze byli przyzwyczajeni.

jacek

36. Data: 2019-09-25 04:38:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 września 2019 23:11:47 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Różnica jest, ale bardzo cienka. Stronnictwa zawsze dzielą stronniczo.
> Zawsze ci u góry dają lwią część wybranym przez siebie grupom społecznym
> bliskim sobie na realizację zamierzonych celów, a innym żałosne resztki.
> Z punktu widzenia grup uprzywilejowanych jest to dystrybucja, a w pojęciu
> niedoinwestowanych zakrawa to na rabunek. Bądź tu mądry człowieku i pisz
> wiersze, komu się należy, a komu nie ;)

Wcale ta różnica nie jest cienka, ale diametralna, tylko że ty chyba nie zrozumiałeś
o czym mówiłem. To wszystko o czym wyżej napisałeś, to sprawa wyłącznie właśnie
sposobu dystrybucji dóbr w danym kraju, a to co wyprawiała ekipa Tuska to okradanie
narodu polskiego głównie na rzecz państwa niemieckiego.
Chyba nie uważasz, że cały naród niemiecki jest właśnie taką uprzywilejowaną
grupą w stosunku do narodu polskiego i stąd okradanie Polski, bardzo aktywnie
wspomagane przez Tuska, na rzecz Niemiec jest uprawnione:)

pozdrawiam,
jacek

37. Data: 2019-09-25 08:55:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 września 2019 04:38:09 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> grupą w stosunku do narodu polskiego i stąd okradanie Polski, bardzo aktywnie
> wspomagane przez Tuska, na rzecz Niemiec jest uprawnione:)

Nigdy nie brałem tego w takich kategoriach, że społeczeństwo polskie eksploatowane
jest przez społeczności zagraniczne, a tym bardziej w większym
stopniu od innych społeczeństw. Ale jeżeli, to świadczy o nieudolności
ekonomicznej i niekompetencji tamtego rządu, który to starał się ukryć
i zapewne ten drugi aspekt masz za powód do przypisywania mu szujostwa oraz to,
że zagraniczni złodzieje ukrywali dla własnych korzyści ich niekompetencje.
Dla mnie to jest pewien argument, ale za mało, by tak się kategorycznie
wypowiadać, ja bardziej wtedy, kiedy ich wybierałem zwracałem uwagę na to, że
obiecywali chronić przed represjami i dyskryminacją niektóre grupy, jak
nowe mniejszości wyznaniowe czy bezwyznaniowców, co robili w bardzo mizernym stopniu,
a PiS jest jeszcze gorszy pod tym względem. Gospodarką mało się
interesowałem, szczególnie w kontekście dobrobytu i demografii warstwy tzw.
proletariatu, która obecnie wyrosła na priorytet. PiS foruje model
monokulturowy, solidarystyczny i klerykalny, który wymierzony jest jawnie
przeciwko ambicjom globalizującej się polskiego pochodzenia postępowej warstwy
mieszczańskiej i drobnomieszczańskiej, działa jako hamulcowy przy jej tworzeniu
i wzroście, przeciwstawiając jej elektorat z innej grupy drobnomieszczaństwa -
pochodzących w pierwszym pokoleniu ze wsi nowych przybyszy, tzw. słoików oraz
zwyczajnego proletariatu miejskiego i wiejskiego oraz chłopstwa. Mieszczaństwo
zasiedziałe i zglobalizowane musi znosić ich konserwatywne, uwłaczające osądy,
na które nie było wystawione nawet za komuny, ani za sanacji. Platforma
w Polsce co usiłowała, to zrobić rewolucję burżuazyjną, jednak nieudolnie
i to ze względu na priorytet tej rewolucji olała sprawę zwalczania złodziei
zagranicznych, tak to widzę.

38. Data: 2019-09-25 09:29:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 września 2019 08:55:46 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> i to ze względu na priorytet tej rewolucji olała sprawę zwalczania złodziei

PS. W polskim prawie karnym nieumyślne / lekkomyślne pomocnictwo nigdy nie było
karalne - przynajmniej przed Ziobrą, który wprowadził konfiskatę rozszerzoną.

39. Data: 2019-09-25 09:34:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 września 2019 09:29:20 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> karalne - przynajmniej przed Ziobrą, który wprowadził konfiskatę rozszerzoną.

Kazus:
Pracownicy naprawiając dach działając w porozumieniu zrzucali ciężką belkę z dachu, w
momencie gdy przechodził przechodzień. Odpowiadają oni za współsprawstwo ciężkiego
uszkodzenia ciała choć nieumyślnego. Mogło być także tak, że jeden ze współsprawców
widział przechodnia, a pozostali czekali na znak, kiedy będą mogli zrzucić belkę.
Ten, mimo, iż widział przechodnia, dał znak do zrzutu. Przypiszemy mu umyślne
spowodowanie ciężkiego uszczerbku ciała, pozostali - nieumyślnie.

40. Data: 2019-09-26 04:02:19

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> że zagraniczni złodzieje ukrywali dla własnych korzyści ich niekompetencje.

Zagraniczni i polscy złodzieje nie mogliby prowadzić tego procederu bez, nie tyle
przyzwolenia, co wprost parasola ochronnego zapewnionego im przez Donalda Tuska i
jego ekipę. I nie ma tu mowy o jakiejś nieudolności czy niekompetencji, a wprost
przeciwnie; było to z góry zaplanowane, metodyczne działanie ówczesnej władzy
ukierunkowanie na jak największe osłabienie państwa polskiego.

Tych zeznań panicznie bali się Tusk i Rostowski! Szef celników przed komisją VAT:
"Urzędnicy na zlecenie grup przestępczych kształtowali przepisy"
opublikowano: 17 lipca
Porażające zeznania Sławomira Siwego, przewodniczącego Związku Zawodowego ,,Celnicy
PL" przed komisją śledczą ds. VAT. Siwy ujawnił, że celnicy już od 2009 roku
alarmowali najważniejszych ludzi w Polsce o nieprawidłowościach i ewidentnych
przekrętach, których dopuszczali się wysoko postawieni urzędnicy ministerstwa
finansów i służby celnej. Minister Jan Rostowski, premier Donald Tusk, a także inni
ministrowie, a nawet Marszałkowie Sejmu i Senatu byli głusi na apele i alarmujące
raporty celników".
W 2013 w postawiono mi zarzut za to, że alarmowaliśmy, iż minister finansów wprowadza
,,ułatwienia dla przemytu". To był jeden z zarzutów, po którym wyrzucono mnie ze
służby. Drugi zarzut dotyczy mojego udziału w protestach celników w 2012. Zwolnienie
ze służby doszło do skutku. Wróciłem do pracy po wyroku WSA
- mówił przed komisją Sławomir Siwy.
Szef związku zawodowego celników ze szczegółami relacjonował też ile pism i do kogo
przesłano w sprawie ujawnienia oszustw i przekrętów. **Pisma takie otrzymywał premier
Donald Tusk oraz jego następczyni Ewa Kopacz. Wszystko na marne. Temat nikogo nie
interesował. Kogo wtedy ścigali więc celnicy? Zwykłych, drobnych przedsiębiorców i
rolników!
Chciałem przeprosić obywateli za czasów min. Kapicy. Takie mieliśmy polecenia. Ataki
kierowano więc na kiermasz pierogów w sołectwie Biesowo, czy na lokalnych festynach
producentów nalewek
- mówił Siwy.
https://wpolityce.pl/polityka/455409-porazajace-zezn
ania-celnika-urzednicy-na-pasku-mafii

,,Kierunkowano nas na ściganie legalnych podmiotów, a tymczasem rozwijały się mafie"
msies, mk 17.07.2019, 13:03 |aktualizacja: 19:40
- Przepraszam wszystkich podatników za to, co działo się ze Służbą Celną w latach
rządów PO-PSL - powiedział przewodniczący Związku Zawodowego Celnicy PL Sławomir Siwy
w trakcie przesłuchania przez komisję śledczą ds. VAT. - Wprost stawiano mi zarzuty
za to, że alarmowaliśmy, iż resort finansów wprowadza ułatwienia dla przemytu -
zaznaczył. (...)
Przewodniczący związku zawodowego podkreślił, że ,,rozwój patologii nie byłby możliwy
bez udziału wysoko postawionych urzędników w różnych resortach" (...)
- Komuś zależało na tym, by Polacy kupowali paliwo rosyjskie i niemieckie - zeznał
przed komisją śledczą ds. VAT Sławomir Siwy, opisując brak systemowych mechanizmów do
walki z przemytem m.in z paliw. (...)
- Minister Finansów ma wiedzę o tym, że każdego dnia setki cystern wjeżdża i nie
płaci VAT od paliw (...). Przecież każdego dnia to dziesiątki milionów złotych. Jak
może funkcjonować minister finansów, który o tym wie od 2011 r. - podkreślił Siwy.
(...)
Świadek zaznaczył, że ,,pod kątem VAT (...) nam nie wolno było ruszać paliw". Dodał,
że dopiero w sierpniu 2016 r. - ,,wraz z pakietem paliwowym" - służba celna otrzymała
uprawnienia do kontroli VAT od paliw.
https://www.tvp.info/43539295/kierunkowano-nas-na-sc
iganie-legalnych-podmiotow-a-tymczasem-rozwijaly-sie
-mafie

> Dla mnie to jest pewien argument, ale za mało, by tak się kategorycznie
> wypowiadać,

To przeczytaj może jeszcze ze 2 razy powyższe cytaty, a później te i inne materiały
źródłowe, które w dużej obfitości publikowane są w internecie. Poza tym jest już
udowodnione, że Tusk ze spółką doskonale zdawali sobie sprawę z okradania Polski i
mieli nawet przygotowany projekt ustawy to uniemożliwiającej, jednakże ów projekt
spoczywał sobie w szufladzie i nigdy nie zapalono mu zielonego światła legislacji
drogą parlamentarną, co zresztą, patrząc na wypowiedzi i zachowania tej zgrai
sprzedawczyków, dziwić nie może.

Przypomnij choćby sobie jak to w 2013 roku Tusk mówił, że PLL Lot jest ,,studnią bez
dna" czy ,,czarną dziurą" (w przeciwieństwie zapewne do Lufthansy) i ówczesny rząd
miał już nawet przygotowany projekt ustawy otwierającej drogę do prywatyzacji tej i
podobnych, strategicznych dla państwa przedsiębiorstw, a po objęciu władzy przez PiS
nagle Lot zaczął przynosić wielomilionowe zyski (2016- 184 mln, 2017 - 288 mln, 2018
- 209 mln). Natomiast w Niemczech nie dość, że jesienią 2017 roku upadłość ogłosiły
linie Air Berlin, wówczas drugie co do wielkości niemieckie linie lotnicze, to w tym
roku podobny los spotkał linie Germania. Trudno nie odnieść wrażenia, że gdyby nadal
rządziła Tuskowa ekipa, zbankrutowałby lub został oddany za bezcen obcemu kapitałowi
PLL Lot, a linie niemieckie, kolejnym po np. stoczniach cudem, stałyby się dość
lukratywne.
Porównaj choćby dochody Orlenu: za czasów PO było to 3 mld złotych przez całe 8 lat,
za czasów PiS siedem razy więcej (21 mld złotych) przez zaledwie 3,5 roku. Czyli
średniorocznie jest to 18-krotny wzrost zysku, podkreślam,
18_KROTNY, a nie o np. dwukrotny, co byłoby i tak wspaniałym wynikiem.
Poczytaj sobie Jakubie jak to po 89 rozwalano polski przemysł wojskowy, przemysł
węglowy czy stocznie, które dzięki temu w Niemczech okazały się nagle całkiem
intratnym przedsięwzięciem.

> [...]
> i to ze względu na priorytet tej rewolucji olała sprawę zwalczania złodziei

Widź sobie jak chcesz, tylko wiedz, że nikt cię nie osądza za głosowaniem za
sprzedawczykami i złodziejami, bo wówczas nie było to jeszcze jawnie wiadome. Tylko
proszę przestań nazywać postępową warstwą mieszczańską i drobnomieszczańską zwykłych
cwaniaczków, przekupki wolnorynkowe i, co dziwo, choć dla mnie żadne zaskoczenie,
ramię w ramię z nimi idące ,,osobliwości" zaropione wiernopoddańczym komuszyzmem.

Who is Owsiak.
Jak pokonać depresję
Macierewicz to ruski agent
" komuniści i złodzieje "