Który telewizor LCD ?

11. Data: 2005-11-20 21:33:33

Temat: Re: Który telewizor LCD ?
Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netgate" >
> A co się takiego rozwija w LCD? Hm? Pierwszego notebooka z LCD miałem z
> 10 lat temu. W technologii to całe wieki. A jakość - tak mizerna, że
> zupełnie nie rozumiem kariery LCD na rynku RTV.

> Z tym że holowizji jeszcze nikt nie oglądał, a telewizory OLED już są.
> Zajrzyj tu: http://miniurl.pl/3604, ale jakbyś znał tematykę, to tysiące
> stron jest dostępnych na ten temat.
> Co ciekawe koszt produkcji OLED będzie duży niższy niż LCD czy plazmy,
> jakośc dużo lepsza, jeszcze mniejszy pobór mocy, no same plusy. To jest
> taki wydatek, że jednak warto poczekać.

Zgadza sie, lepiej kupić za friko zwykły 100 Hz i poczekać dwa,trzy lata.
Antekant

12. Data: 2005-11-21 11:05:16

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thorgal" <v...@p...fm> napisał
> wczesniej pisales cos innego
> "- jakość ma gorszą od tradycyjnych"

bo wcześniej mowa była o sprzęcie do 2000 zł.

> ale to nie znaczy zeby pisac bzdury o przestarzalej technologii
> wchodzi kolejna generacja tych tv....

oczywiście, że wszystko jest kwestią umowną, również słowo "przestarzała".
Tradycyjne kineskopy też ciągle się udoskonala (100 Hz kiedyś nie było,
płaskich monitorów też), pojawiają się nowe generacje.

> i skoro nie widzisz roznicy miedzy lcd w Twoim 10letnim laptopie a np lcd,
> chocby R31 samsunga no to masz chlopie problem, oj masz ;)

Nic takiego nie pisałem. Zaprotestowałem, przeciwko twierdzeniu, że "LCD
dopiero co zaczyna się rozwijać" podając przykład laptopa, w którym
_zasadniczo_ od kilku lat zmienia się tylko wielkość monitora.

Netgater

13. Data: 2005-11-21 11:31:17

Od: "thorgal" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> bo wcześniej mowa była o sprzęcie do 2000 zł.

czepiajac sie slowek napisales "zaden"
ale olac to, nie bedziemy sie spierac o pierdoly

> oczywiście, że wszystko jest kwestią umowną, również słowo "przestarzała".
> Tradycyjne kineskopy też ciągle się udoskonala (100 Hz kiedyś nie było,
> płaskich monitorów też), pojawiają się nowe generacje.

no dokladnie

> Nic takiego nie pisałem. Zaprotestowałem, przeciwko twierdzeniu, że "LCD
> dopiero co zaczyna się rozwijać" podając przykład laptopa, w którym
> _zasadniczo_ od kilku lat zmienia się tylko wielkość monitora.

no moze nie tylko wielkosc, ale ok
po prostu chyba sie zle zrozumielismy
sorki

pozdrawiam