Kuchnia indukcyjna

51. Data: 2022-04-17 16:16:17

Temat: Re: Kuchnia indukcyjna
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 17 kwietnia 2022 o 08:46:23 UTC+2 Stefan napisał(a):

> Gorzej, nawet komunistyczna Gazeta Krakowska o tym pisała . I o wyroku też.
> pozdr
> Stefan
ruscy twierdzą ze okręt im się sam zapalił. Uważam że opowieść z rurą wyssana z
palca. Rury gazowe zasilajace mieszkania odchodza od pionu. Piony musza byc na
klatkach schodowych. jak ona miala piecyk na lewo od pionu a on na prawo inna rura to
jak u niej miało się cos grzać? Poza tym przekrój rury gazowej duży. Zelaza w niej
duzo. Żelazo to gorszy przewodnik niz miedz ale przy rurze ilością się to samo
załatwia. Nie wierz we wszystko co ci ktoś wmawia. Bo dojdzie do tego ze zobaczysz na
plocie napis pizda i drzazga ci w jezyk wejdzie.

52. Data: 2022-04-17 17:47:44

Od: Stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
załatwia. Nie wierz we wszystko co ci ktoś wmawia. Bo dojdzie do tego ze zobaczysz na
plocie napis pizda i drzazga ci w jezyk wejdzie.
Dziękuję za pouczenie. Chyba nieuważnie czytałeś. Gość podpiął przewód
elektryczny zamiast do rury wodnej (co sie podobno robi aby kraść prąd)
do rury gazowej.
Wystarczy tych nauk.
pozdr
Stefan

53. Data: 2022-04-17 18:03:28

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 17 kwietnia 2022 o 17:47:45 UTC+2 Stefan napisał(a):

> [...]
> Dziękuję za pouczenie. Chyba nieuważnie czytałeś. Gość podpiął przewód
> elektryczny zamiast do rury wodnej (co sie podobno robi aby kraść prąd)
A to ma jakieś znaczenie do której rury podpiął?

Mleko w ekspresie
Noże kuchenne - ?
Tuńczyk, szlachetniejszy kuzyn makreli
Pączki