Najmodniejsze sałatki warstwowe

1. Data: 2021-01-26 20:34:11

Temat: Najmodniejsze sałatki warstwowe
Od: PatronX <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyż nie sprawdzają się na wszelkich przyjęciach? Czyż nie są smakowite,
kolorowe, szybkie w przygotowaniu? Czyż nie znikają błyskawicznie z
talerzy? To niesamowite jak sałatki warstwowe zrobiły karierę.

https://ciekawe-przepisy-kulinarne.blogspot.com/2021
/01/najmodniejsze-saatki-warstwowe.html

2. Data: 2021-01-27 09:29:58

Temat: Re: Najmodniejsze sałatki warstwowe
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2021 o 20:34 PatronX <x...@x...pl> pisze:

> [...]
> kolorowe, szybkie w przygotowaniu? Czyż nie znikają błyskawicznie z
> talerzy? To niesamowite jak sałatki warstwowe zrobiły karierę.

Znaczy... Dowolna sałatka ułożona warstwowo jest teraz hitem?
I pewnie jest zdrowa i odchudza?
Przecież jeśli ją wymieszam przed spożyciem (co naturalne), to przestanie
być modna i straci wszelkie niezwykłe cechy?

Mnie znacznie bardziej "jara" dieta pudełkowa. Wystarczy kupić prostokątne
naczynie, a wsadzona tam dowolna potrawa nabiera absolutnie wyjątkowych
właściwości zdrowotnych i wyszczuplających.

A jeśli do pudełka włożę sałatkę warstwami, to będzie miała wszystkie te
cechy do kwadratu!

Niesamowite...

--
Trefniś

3. Data: 2021-01-27 09:53:07

Od: dwa cepeliny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Żyjemy w czasach opakowań a nie zawartości.

4. Data: 2021-01-27 10:45:43

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2021 o 09:53 dwa cepeliny <d...@g...com> pisze:

> Żyjemy w czasach opakowań a nie zawartości.

Powiem więcej - bardziej napisów na opakowaniu i reklam.
Opakowania będą się zmieniać lawinowo - już teraz papier górą, a dojdą te
łatwe do recyklingu.
Lepiej - pewnie będziemy je produkować z połamaniem zasad logiki i ochrony
środowiska, byle były łatwe do utylizacji, bo ta łatwość jest modna.

Przykładem takiego podejścia zadyma z odkurzaczami. UE ogranicza ich
maksymalną moc w imię ochrony środowiska, a jednocześnie promuje się
odkurzacze bezprzewodowe. Mamy zatem słabsze odkurzacze, ale za to do
działania trzeba im naładować akumulatory ze sprawnością rzędu 60% -
reszta energii jest tracona bezpowrotnie.
Cały zysk ekologiczny (a może i dużo więcej!) ulatuje w powietrze zupełnie
dosłownie.

--
Trefniś

5. Data: 2021-01-29 15:13:59

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2021-01-27 o 09:29, Trefniś pisze:

> [...]
> wyjątkowych właściwości zdrowotnych i wyszczuplających.
>
> A jeśli do pudełka włożę sałatkę warstwami, to będzie miała wszystkie te

Zaraz, zaraz - przecież naczynie/pudełko zakładasz, że prostokątne,
więc dlaczego sałatka ma mieć cechy do kwadratu?

:-)

6. Data: 2021-01-29 17:24:28

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2021 o 15:13 cef <c...@i...pl> pisze:

/01/najmodniejsze-saatki-warstwowe.html

> Zaraz, zaraz - przecież naczynie/pudełko zakładasz, że prostokątne,
> więc dlaczego sałatka ma mieć cechy do kwadratu?
>
> :-)

Dopiero poniewczasie zauważyłem niedokładność obserwacji...
Pudełko nie musi być prostokątne (bardziej prawidłowo -
prostopadłościenne).
Pudełka okrągłe (walcowate) są dopuszczalne. Podobnie jak inne kształty.

Ów "kwadrat" miał tylko zaznaczyć zwielokrotnienie, a choćby tylko
wzmocnienie rewelacyjnych cech sałatki.
Dość, że warstwowa sałatka w pudełku będzie co najmniej supermodna!

Jako że obaj my chyba wrocławiaki, to za Fredrą:
"Ludzie ze szkodą gonią za modą."

Jeśli sałatkę warstwową _zamieszamy_ to będzie miała szansę się przegryźć!
Osobiście wolę sałatkę smaczną, niż tylko modną.

--
Trefniś

7. Data: 2021-01-30 10:04:18

Od: dwa cepeliny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wielu ludzi je obecnie oczami. To prowadzi często do śmiesznych nieporozumień przy
podawaniu potraw takich jak na przykład wybuch małego meteorytu tunguskiego albo
tsumani na talerzu tak jakby ktoś rozrzucił kolorowe bierki. Do tego dochodzą
konstrukcje 3D wielopiętrowe skośno - poziome z marchewki pociętych w słupki
buraczków i mlecza z trawnika.
Nie mówię już o mieszaniu smaków których wg mnie nie powinno się mieszać ale to nie
oczami....

Ja na przykład jestem z tych którzy jedzą ustami. Czyli sznycel leży poziomo obok
ziemniaczków i surówki.
Żurekjest podany bez zbędnych dodatków tak jak kiedyś.

Przyznaję że żyłem już w różnych bańkach kulturowo - informacyjnych ale takiej
przeraźliwej pustki jak teraz nigdy bym nie wymyslij.

8. Data: 2021-01-30 12:13:52

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2021-01-30 o 10:04, dwa cepeliny pisze:

> Ja na przykład jestem z tych którzy jedzą ustami. Czyli sznycel leży poziomo obok
ziemniaczków i surówki.
> Żurekjest podany bez zbędnych dodatków tak jak kiedyś.

A jakie są te zbędne dodatki do żurku?

9. Data: 2021-01-30 12:40:44

Od: Stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2021-01-30 o 12:13, cef pisze:

> A jakie są te zbędne dodatki do żurku?

drobno krajana rzodkiewka :)
pozdr
Stefan

10. Data: 2021-01-30 16:42:26

Od: dwa cepeliny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Saturday, January 30, 2021 at 12:13:53 PM UTC+1, cef wrote:
> A jakie są te zbędne dodatki do żurku?

https://www.youtube.com/watch?v=mSJnML9LfPE

popatrz.
jeżeli poczujesz ssanie to będziesz wiedział co jest zbędne w żurku....

Kuchenka gaz-elektr. Wrozamet Mastercook
Kapusta z soczewica
Piernik dojrzewający - epilog
Farsz do pierogow
Zdrowe odżywianie