Re: Kulinary.chm c.d.

Data: 2002-06-14 07:47:24
Temat: Re: Kulinary.chm c.d.
Od: Marcin Heliński <h...@r...man.poznan.pl>

Barbara Czaplicka wrote:

> Tiiaaaaaaaa.. Twoja rada oswiecila mnie :-)
> Ale sciagnac to sie tego nijak nie da. Strona nie dziala.
> Komunikat: IE was not able to open this Internet site. The request is either
> unavailable or cannot be found. itd...

Jak wyswietli sie zawartosc katalogu kulinary, to nalezy kliknac na plik
kulinary.rar (r01, r02). Powinien sie zaznaczyc na pomaranczowo. Wtedy
klikamy w menu powyzej (na czarnym pasku) SCIAGNIJ z edysk. Powinno
zadzialac.

pozdrawiam
Marcin
* Marcin Helinski |-\ /-|
*
| \__/ |
* Software developer | / \ |
*
* Poznan University of Technology |/ \/ \|
*
| /\ |