Kurczak odchodzący od kości

21. Data: 2012-12-13 05:49:46

Temat: Re: Kurczak odchodzący od kości
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-12 22:13, Ikselka pisze:

> Naprawdę uważasz uwagę o 16 godzinach za dobry dowcip?

Biorąc pod uwagę poprzednią dyskusję o czasie marynowania kurzych piersi
- tak.

22. Data: 2012-12-13 18:21:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Dec 2012 06:49:46 +0100, Aicha napisał(a):

> Biorąc pod uwagę poprzednią dyskusję o czasie marynowania kurzych piersi
> - tak.

Hmmm, nie obserwowałam. Kurzęcina nie jest u mnie w poważaniu - ta
sklepowa, oczywiście.
(by XL)

23. Data: 2012-12-13 23:57:07

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-10 08:31, case pisze:
> Upiekłem ostatnio kilka udek w rękawie w 200stC przez 1,5h z termoobiegiem,
> ale mięso dość mocno przylegało do kości.
> Natomiast zdarzało mi się jadać kurczaka, w którym mięso odchodziło od
> kości dosłownie po szturchnięciu widelcem.
> To kwestia czasu pieczenia, temperatury czy może czegoś innego?
> Czy ktoś może zaobserwował u siebie jakąś zależność?

Obsmaz wczesniej mieso. CO z tego, ze pieczesz w rekawie jak traci ono
wszystkie soki, wysycha i przywiera do kosci.

24. Data: 2012-12-14 06:50:08

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-14 00:57, Grzegorz Prędki pisze:

> Obsmaz wczesniej mieso. CO z tego, ze pieczesz w rekawie jak traci ono
> wszystkie soki, wysycha i przywiera do kosci.

Chyba po to wymyślono rękaw, żeby właśnie nie brudzić naczyń, a nie po
to, żeby trzeba było brudzić jeszcze dodatkowe.

25. Data: 2012-12-14 07:48:54

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-14 07:50, case pisze:

> Chyba po to wymyślono rękaw, żeby właśnie nie brudzić naczyń, a nie po
> to, żeby trzeba było brudzić jeszcze dodatkowe.

Rękaw żeby nie brudzić naczyń, ciekawe, naprawdę ciekawe.
Ty chyba z rodzinką nawet prosto z rękawa wsuwacie i to łapami.
No żeby nie brudzić naczyń.Potem kupa do rękawa i wszystko lśni.

26. Data: 2012-12-14 08:35:28

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba po to wymyślono rękaw, żeby właśnie nie brudzić naczyń, a nie po
> to, żeby trzeba było brudzić jeszcze dodatkowe.

Raczej nie po to.

27. Data: 2012-12-14 08:52:34

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-14 08:48, Dawid pisze:

> Rękaw żeby nie brudzić naczyń, ciekawe, naprawdę ciekawe.
> Ty chyba z rodzinką nawet prosto z rękawa wsuwacie i to łapami.
> No żeby nie brudzić naczyń.Potem kupa do rękawa i wszystko lśni.

Skojarzenie typowe dla środowiska.

28. Data: 2012-12-14 09:45:04

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"case" <c...@u...news> schrieb im Newsbeitrag

> Skojarzenie typowe dla środowiska.

Sam jebnąłeś jak łysy w stół i jeszcze pyszczysz...

29. Data: 2012-12-14 11:09:14

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-14 10:45, Andy Niwinski pisze:

> "case" <c...@u...news> schrieb im Newsbeitrag

> Sam jebnąłeś jak łysy w stół i jeszcze pyszczysz...

Nomenklatura i zastosowanie łysej pały iście godne kuchmistrza.
Normalnie, aż pałka mięknie...

30. Data: 2012-12-14 16:26:23

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nomenklatura i zastosowanie łysej pały iście godne kuchmistrza.
> Normalnie, aż pałka mięknie...

Ty, załóż sobie ten rękaw na głowę, to nie tylko przed brudnymi naczyniami
ochroni, ale też przed twoimi mądrościami...

Placki ziemniaczane - mrożenie masy?
Kutia.
Pytanie o przepis na sos
[ot] No i po świątecznych wędzonkach