Kurczak w panierce

1. Data: 2002-11-28 15:22:51

Temat: Kurczak w panierce
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio na obiad robiłam kurczaka w panierce to chyba jest po wiedeńsku (bo
smażony już mi się znudził). Miałam wtedy gości i im bardzo smakował.

A robi się go tak prosto:

udka kurczaka obtaczamy w mące potem w jajku i jeszcze w bułce tartej,
następnie smażymy go ze wszystkich stron na patelni, potem przekładamy do
żaroodpornego naczynia i zalewamy szklanką bulionu i jeszcze pieczemy
godzinę w piekarniku w 200 stopniach, jest taki delikatny i miękki
po prostu pycha

Aguś

1. Data: 2002-11-28 16:02:41

Temat: Re: Kurczak w panierce
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "szama" <s...@p...onet.pl>

[...]

Agus, ja tu widze udka, ew. 'po wiedensku' - kurczaka natomiast nie dostrzegam, mimo
usilnych staran :-)
Barbara

---

1. Data: 2002-11-28 16:32:46

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No masz rację ale to jednak element kurczaka.

.

1. Data: 2002-11-28 17:38:06

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "szama" <s...@p...onet.pl>

No masz rację ale to jednak element kurczaka.

e l e m e n t ... jak mowisz... to nie kurczak.
TNIJ! posty :-)
Barbara

---

Szybkie danie dla głodomorów