Re: Kurek czerwony

Data: 2005-06-06 10:39:47
Temat: Re: Kurek czerwony
Od: "telcia" <n...@o...pl>

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:vk98a1pj31d6f1dp24r4o8g7ifsp2q6vc7@4ax.com...

> I myslisz, ze on rodzaju meskiego jest. I CO z takiego zrobic?
> :PPP
>
> Pierz
>
> p.s. a co stawiasz?
> K.T. - starannie opakowana

Myslalam raczej o takim na skórze ;-) ten czerwony mi tak zasugerowal, i
chyba nic z takiego nie wolno robic, ino raczej - plewic, plewic.... ;-)))

Wyzej napisalam, ze jest to jednak ryba denna, i nic w takim wypadku nie
stawiam,
jeslis uparta - moge postawic wiecej soku pomaranczowego ;-)

Pozdrawiam goraco i jako poczatkujaca na tej grupie pytam - dlaczego jestes
Krysiu starannie opakowana, nie rozumiem :-((