Kwarantanna!!! :)

41. Data: 2020-03-17 23:44:54

Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 marca 2020 23:35:30 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Nigdzie nie pisałam o czeskiej szlachcie.

Przecież nie mówię, że któryś z Twoich przodków z niej się wywodzi.
Chodzi właśnie o to, że pochodzisz z narodu, który ją utracił.
https://kurierhistoryczny.pl/artykul/defenestracja-n
arodu-czyli-dlaczego-czesi-nie-walcza,384

42. Data: 2020-03-18 08:19:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 21:21, XL pisze:

> Twoje podniecenie jest bardzo... symptomatyczne.

Ja wiem, że różne rzeczy kojarzą ci się z podnieceniem. Pisałaś tu już o
brudnych gaciach, pierdzeniu przy stole... więc już mnie nic nie zdziwi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

43. Data: 2020-03-18 09:00:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ja wiem, że różne rzeczy kojarzą ci się z podnieceniem. Pisałaś tu już o
> brudnych gaciach, pierdzeniu przy stole... więc już mnie nic nie zdziwi.

Ja wiem, że ludzie ograniczeni i niedokształceni oraz nieobyci z książką
wyraz PODNIECENIE (reakcję organizmu w odpowiedzi na wyrzut adrenaliny)
utożsamiają jedynie z podnieceniem seksualnym.

https://sjp.pwn.pl/slowniki/podniecenie.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

44. Data: 2020-03-18 15:04:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 09:00, XL pisze:

> [...]
> wyraz PODNIECENIE (reakcję organizmu w odpowiedzi na wyrzut adrenaliny)
> utożsamiają jedynie z podnieceniem seksualnym.

I czego znowu nie zrozumiałaś?
Nawet nie chcę wnikać jakim cudem doszłaś do wniosku, że miałem na myśli
podniecenie seksualne. Jak ty to skojarzyłaś? Nie odpowiadaj, nie chcę
wiedzieć.
Z drugiej strony... ciekawe masz skojarzenia z brudnymi gaciami i
bekaniem przy stole. Ja bym na to nie wpadł. Najwyraźniej nie tylko cię
podniecają, ale również podniecają cię seksualnie. To nie moja sprawa,
ale po co się tym chwalisz publicznie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2020-03-18 16:33:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
---
Doigrales siem.
Obiecuje ci Kviat wobec wszystkich w usenecie ze wszelkimi legalnymi
a jaktrzeba i nie- sposobami dowiem sie kim jestes w realu i POniesiesz
wszelkie mozliwe konsekwencje swojej arogancji, wulgarnosci i zadecia
jakie tylko wynikaja z calej twojej historii pisania przez te lata z jakich
sie to zachowalo. Najlepiej od razu zacznij to kasowac zeby zmniejszyc ilosc
dowodow przeciwko sobie...

46. Data: 2020-03-18 17:06:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 15:33, m...@g...com pisze:
> [...]
> sie to zachowalo. Najlepiej od razu zacznij to kasowac zeby zmniejszyc ilosc

a ja sobie zarchiwizuje ten post

--
gazebo

47. Data: 2020-03-18 17:28:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie to zachowalo. Najlepiej od razu zacznij to kasowac zeby zmniejszyc ilosc

A prosie bardzo ;P

48. Data: 2020-03-18 17:29:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 16:28, m...@g...com pisze:

> a ja sobie zarchiwizuje ten post
> ---
> A prosie bardzo ;P

DZiekuje SErdecznie

--
gazebo

49. Data: 2020-03-18 17:54:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 16:33, m...@g...com pisze:
> [...]
> sie to zachowalo. Najlepiej od razu zacznij to kasowac zeby zmniejszyc ilosc

Mam nadzieję, że w ramach dowodów załączysz również ksenofobiczne,
rasistowskie, antysemickie i homofobiczne posty XL. Własne też.
Jak ty tego nie zrobisz, to ja to zrobię, bo na wasze nieszczęście nie
da się tego z internetu skasować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

50. Data: 2020-03-18 18:41:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> bo na wasze nieszczęście nie
> da się tego z internetu skasować.

Lemingu lewacki, ,,badaczu" wirtualnej rzeczywistości, niewolniku mentalny
cyfrowej technologii, peryferialne urządzenie do własnego smartfona - nie
takie rzeczy się ,,z internetu kasuje" ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Kviat widzów TVN ?