Kwarantanna!!! :)

51. Data: 2020-03-18 18:44:39

Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 17:41, XL pisze:

> Lemingu lewacki, ,,badaczu" wirtualnej rzeczywistości, niewolniku mentalny
> cyfrowej technologii, peryferialne urządzenie do własnego smartfona - nie
> takie rzeczy się ,,z internetu kasuje" ?

wejdziesz mu na komputer i skasujesz, interesujace, pomijajac fakt, ze
sa serwery sluzace do przechowywania kazdej wyslanej wiadomosci

--
gazebo

52. Data: 2020-03-18 18:50:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> wejdziesz mu na komputer i skasujesz, interesujace, pomijajac fakt, ze
> sa serwery sluzace do przechowywania kazdej wyslanej wiadomosci

???

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

53. Data: 2020-03-18 18:53:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 17:50, XL pisze:

> ???

PRZEGRALAS

--
gazebo

54. Data: 2020-03-18 19:02:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> PRZEGRALAS

Owszem. Straciłam cierpliwość do rozmowy z botem, co niniejszym oświadczam.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

55. Data: 2020-03-18 19:09:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 18:02, XL pisze:

> Owszem. Straciłam cierpliwość do rozmowy z botem, co niniejszym oświadczam.

LOOSER

--
gazebo

56. Data: 2020-03-18 20:05:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 18:41, XL pisze:

> Lemingu lewacki, ,,badaczu" wirtualnej rzeczywistości, niewolniku mentalny
> cyfrowej technologii, peryferialne urządzenie do własnego smartfona - nie
> takie rzeczy się ,,z internetu kasuje" ?

https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.sci.psych
ologia

Napieraj. Tylko rób to szybko, bo mr zbiera dowody i nie zdążysz ich
zatrzeć.
Tylko nie zapomnij usunąć również moich postów, w których cytuję twoje
rasistowskie i antyszczepionkowe teksty :):):)

Masz takie samo pojęcie o internecie, jak o szczepionkach i
rozpoznawaniu koronawirusa po zapachu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

57. Data: 2020-03-18 20:45:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Owszem. Straciłam cierpliwość do rozmowy z botem, co niniejszym oświadczam.

LOOSER
---
Kto POgnebia przegranego przegral jeszcze mocniej i wiencej
LOOSERwattore GAZEBO ;P

58. Data: 2020-03-18 20:50:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

DZiekuje SErdecznie
---
No widzisz da siem grzeczniej? Da! ;P
Tym bardziej mozesz sobie moje zachowywac
ile wlezie i nawet dla POtomnosci bo ja
nie zamierzam nic kasic a nawet wiele
odpowiedzi np Cvietowi bylo PO to by
nie mogl tego zatrzec...ot tak z premedy ;P

59. Data: 2020-03-18 21:06:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> nie zamierzam nic kasic a nawet wiele
> odpowiedzi np Cvietowi bylo PO to by
> nie mogl tego zatrzec...ot tak z premedy ;P

I ja takoż. Ale jemu lepiej, gdy wyobraża sobie mój STRACH PRZED WIECZNYM
ZAPISEM - niech mu zatem ta ułuda lekką będzie ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

60. Data: 2020-03-19 06:25:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 19:50, m...@g...com pisze:
> [...]
> nie zamierzam nic kasic a nawet wiele
> odpowiedzi np Cvietowi bylo PO to by
> nie mogl tego zatrzec...ot tak z premedy ;P

a CO mnie to OBchodzi

--
gazebo

Siedźcie w domach, PROSZĘ.