Kwarantanna!!! :)

61. Data: 2020-03-19 06:26:22

Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 19:45, m...@g...com pisze:

> LOOSER
> ---
> Kto POgnebia przegranego przegral jeszcze mocniej i wiencej
> LOOSERwattore GAZEBO ;P

SEcond ONE

--
gazebo

62. Data: 2020-03-19 08:03:50

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 18 Mar 2020 08:33:30 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <f...@g...c
om>
od m...@g...com :

>Obiecuje ci Kviat wobec wszystkich w usenecie ze wszelkimi legalnymi
>a jaktrzeba i nie- sposobami dowiem sie kim jestes w realu i POniesiesz
>wszelkie mozliwe konsekwencje swojej arogancji, wulgarnosci i zadecia
>jakie tylko wynikaja z calej twojej historii pisania przez te lata z jakich
>sie to zachowalo. Najlepiej od razu zacznij to kasowac zeby zmniejszyc ilosc
>dowodow przeciwko sobie...

I w tym momencie należy przytoczyć odpowiedź kapitana Wagnera na podobne j/w słowa,
które
padły z ust oberleutnanta von Nogaya:

"Pan się nie kwalifikuje nawet do sądu dla ludożerców, buszmenie. W moich oczach jest
pan
nędznym gadem, omyłkowo tylko nazywanym człowiekiem, panie oberleutnant von Nogay.
Niech
pan stąd wyjdzie, bo ja nie mogę na pana patrzyć, bydlaku."

Jeśli ktoś nie pamięta, to na YT znajdzie ten fragment:
https://www.youtube.com/watch?v=YROkJPkll0M
C.K. Dezerterzy, 1985 rok(nawiasem mówiąc genialny film).
--
Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
Dziś Kościół katolicki ma Polskę.

63. Data: 2020-03-19 08:35:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 20:50, m...@g...com pisze:
> DZiekuje SErdecznie
> ---

> nie zamierzam nic kasic a nawet wiele
> odpowiedzi np Cvietowi bylo PO to by
> nie mogl tego zatrzec...ot tak z premedy ;P

LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2020-03-19 08:51:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 21:06, XL pisze:

> I ja takoż.

No to się wyjaśniło. Czyli te wszystkie twoje antysemickie, rasistowskie
i homofobiczne wpisy i te antyszczepionkowe bzdury, to nie dlatego, że
tak myślisz, a tylko dlatego żeby mnie wprowadzić w błąd?
Z tym "prof" dla oszusta Ziemby to była celowa prowokacja? Pełen szacun.
Przyznaję, dałem się oszukać.

A co na to twoi koledzy z RN, że ich tak oszukałaś?
No i nie wystawią cię w kolejnych wyborach, skoro już przyznałaś, że
celowo kłamałaś, że masz takie poglądy.

Co na to twoi grupowi poplecznicy? Jak mr zbierze teraz dowody, skoro
okazało się, że wszystko co pisałaś, to były celowe zmyślenia? Jak
mogłaś tak oszukać mr? On cię przecież polubił za to co pisałaś.
Ciekawe co zrobi, gdy się dowie, że w rzeczywistości jesteś zwolenniczką
szczepień, kochasz żydów, gejów i pary homoseksualne adoptujące dzieci?
Ciekawy zwrot akcji.

Pewnie obieca ci "wobec wszystkich w usenecie ze wszelkimi legalnymi
a jaktrzeba i nie- sposobami dowiem sie kim jestes w realu i POniesiesz
wszelkie mozliwe konsekwencje". Ja na jego miejscu bym tego tak nie
zostawił.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

65. Data: 2020-03-19 09:00:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
No to wyjdz, kto ci karze sluchac...
[nie]swoich POglondow na innych? ;P

66. Data: 2020-03-19 09:03:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

a CO mnie to OBchodzi
---
Wienc odCHODZisz? ;P

67. Data: 2020-03-19 09:41:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> a jaktrzeba i nie- sposobami dowiem sie kim jestes w realu i POniesiesz
> wszelkie mozliwe konsekwencje". Ja na jego miejscu bym tego tak nie

RN już pół roku temu kopnęłam w zadek. Powody podam z grubsza - RUJA I
PORUBSTWO JAK TO W POLITYCE.
Jako uczciwy człowiek nie mogłam jako sekretarz Zarządu Regionu brać
udziału w oszukiwaniu Kolegów-Patriotów, a z fanatykami (których jest tam
większość) styczność mi ubliżała.
Śmiej się, pajacu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

68. Data: 2020-03-19 13:07:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 09:41, XL pisze:

> RN już pół roku temu kopnęłam w zadek. Powody podam z grubsza - RUJA I
> PORUBSTWO JAK TO W POLITYCE.

Niesamowite. XLka zaczęła otwierać oczy.
A jak ci pisałem co to za towarzystwo, to mnie przeklinałaś :):)

> Jako uczciwy człowiek nie mogłam jako sekretarz Zarządu Regionu brać
> udziału w oszukiwaniu Kolegów-Patriotów, a z fanatykami (których jest tam
> większość) styczność mi ubliżała.

Niesamowite. XLka na własnej skórze przekonała się, że te organizacje
składają się z fanatyków.
Gdybyś słuchała mądrzejszych, to byś uniknęła tej kompromitacji.

> Śmiej się, pajacu.

No właśnie się śmieję. Nagle okazało się, że XLka kocha Niemców i Żydów,
nie jest nacjonalistką, popiera szczepionki i adopcję dzieci przez pary
homoseksualne.
Jest się z czego śmiać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

69. Data: 2020-03-19 14:21:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/koronawirus-wlochy-
w-bergamo-wojsko-pomaga-z-wywozeniem-cial/dgn8yqe
Ten sie smieje kto siem smieje ostatni...raz

70. Data: 2020-03-19 14:35:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/wstrzasaja
ca-relacja-lekarki-z-francji-brak-testow-maseczek-re
animacji/wrzm0h6

Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Kviat widzów TVN ?
PSALM 91(90) O Bożej opiece...