Kwarantanna!!! :)

71. Data: 2020-03-19 16:45:30

Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Niesamowite. XLka zaczęła otwierać oczy.

Głupku, cały czas miałam otwarte będąc w RN. Gdyby nie to, nadal bym tam
była.

> A jak ci pisałem co to za towarzystwo, to mnie przeklinałaś :):)

,,Ty pisałeś", więc powinnam zmienić moje plany pod twoim wpływem? DOBRE ?
MOJE ,,towarzystwo" było świetne i chciałabym z nimi wciąż przebywać -
tyle że naiwnie dające sobą kierować dziwnym ludziom ,,na wierchuszce". Na
to ja się nie godzę. Zresztą na tej samej zasadzie, jak mam gdzieś i twoje
zapędy kierownicze, dziwny ludku.

> Niesamowite.

Tak? Nie zauważyłam. Ot, zwykłe wnioski na podstawie obserwacji i
doświadczeń. To się nawet chyba jakoś nazywa. Empiria.
Taka sama, jak ta tutaj - gdy obserwuję ciebie.

> XLka na własnej skórze przekonała się, że te organizacje
> składają się z fanatyków.
> Gdybyś słuchała mądrzejszych, to byś uniknęła tej kompromitacji.

I oczywiście to siebie widzisz w roli tych ,,mądrzejszych", których miałabym
,,słuchać"????
Nie kompromituj się ?

> No właśnie się śmieję. Nagle okazało się, że XLka kocha Niemców i Żydów,

Gdzie się tak okazało? Jestem jaką byłam przedtem - polską nacjonalistką,
rasistką, antysemitką i antygermanistką.

> nie jest nacjonalistką, popiera szczepionki i adopcję dzieci przez pary
> homoseksualne.
> Jest się z czego śmiać.

No. Świat według cvietii: RN to jedyna oaza nacjonalizmu w Polsce i kto się
doń nie zapisze, nie ma prawa być nacjonalistą ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

72. Data: 2020-03-19 16:48:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> https://wiadomosci.onet.pl/swiat/koronawirus-wlochy-
w-bergamo-wojsko-pomaga-z-wywozeniem-cial/dgn8yqe
> Ten sie smieje kto siem smieje ostatni...raz

Przespali sprawę. No i ta masowa imigracja.

PS. ,,MIASTOWE krematorium".
Co za niedokształt to pisze...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

73. Data: 2020-03-19 16:53:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/wstrzasaja
ca-relacja-lekarki-z-francji-brak-testow-maseczek-re
animacji/wrzm0h6

Suchy (STRASZLIWY! - dzień i noc, do tego ból mięśni międzyżebrowych aż
wyłam) kaszel i gorączka (u mnie 39,4). Moje objawy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

74. Data: 2020-03-19 17:31:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 16:45, XL pisze:

> Głupku, cały czas miałam otwarte będąc w RN. Gdyby nie to, nadal bym tam
> była.

Gdybyś miała otwarte, to nigdy byś tam się nie znalazła.

> ,,Ty pisałeś", więc powinnam zmienić moje plany pod twoim wpływem? DOBRE ?

To wiedza powszechna, a nie tajemna. Ja ci tylko uświadomiłem, że
wszyscy wiedzą co to za towarzystwo.

> MOJE ,,towarzystwo" było świetne i chciałabym z nimi wciąż przebywać -
> tyle że naiwnie dające sobą kierować dziwnym ludziom ,,na wierchuszce".

No to faktycznie świetne towarzystwo.
LOL :)

> Na
> to ja się nie godzę. Zresztą na tej samej zasadzie, jak mam gdzieś i twoje
> zapędy kierownicze, dziwny ludku.

> Tak? Nie zauważyłam.

Oj. Wycięłaś ciąg dalszy.
Niesamowite, że nie wiedziałaś wcześniej co to za towarzystwo, skoro to
była wiedza powszechnie dostępna.

> Ot, zwykłe wnioski na podstawie obserwacji i
> doświadczeń. To się nawet chyba jakoś nazywa. Empiria.

No. I nie skorzystałaś z empirii innych ludzi.
Ale rozumiem, że wolisz parzyć się samodzielnie.

> Taka sama, jak ta tutaj - gdy obserwuję ciebie.

Możesz nie korzystać z dobrych rad (nie pisz, że cię nie ostrzegałem
przed RN), twoja sprawa.

> I oczywiście to siebie widzisz w roli tych ,,mądrzejszych", których miałabym
> ,,słuchać"????
> Nie kompromituj się ?

Ale to nie ja wstąpiłem do RN, tylko ty :)

> Gdzie się tak okazało?

Masz rozdwojenie jaźni? Przecież sama napisałaś, że celowo tak pisałaś,
żeby mnie wprowadzić w błąd, bo chciałaś mnie sprowokować.

> Jestem jaką byłam przedtem - polską nacjonalistką,
> rasistką, antysemitką i antygermanistką.

Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy mają i głoszą poglądy faszystowskia, a
obrażają się, gdy nazywa się ich faszystami.
Ba! Nawet składają pozwy do sądu za nazywanie ich faszystami, tak jakby
się wstydzili swoich własnych poglądów, zamiast być z nich dumnym.

> No. Świat według cvietii: RN to jedyna oaza nacjonalizmu w Polsce i kto się
> doń nie zapisze, nie ma prawa być nacjonalistą ?

Skąd ty takie wnioski wyciągasz, skoro nic takiego nie napisałem?
Ach ta twoja patologiczna skłonność do kłamstwa :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

75. Data: 2020-03-19 19:34:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 15:53, XL pisze:
ca-relacja-lekarki-z-francji-brak-testow-maseczek-re
animacji/wrzm0h6

> Suchy (STRASZLIWY! - dzień i noc, do tego ból mięśni międzyżebrowych aż
> wyłam) kaszel i gorączka (u mnie 39,4). Moje objawy.

MASZ NAWROT

--
gazebo

76. Data: 2020-03-19 19:35:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 08:03, m...@g...com pisze:
> a CO mnie to OBchodzi
> ---
> Wienc obCHODZisz? ;P

CIebie TAk

--
gazebo

77. Data: 2020-03-21 13:16:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Suchy (STRASZLIWY! - dzień i noc, do tego ból mięśni międzyżebrowych aż
wyłam) kaszel i gorączka (u mnie 39,4). Moje objawy
Czyli nie covid bo tam tak mokro ze siem topiom

78. Data: 2020-03-21 13:19:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> a CO mnie to OBchodzi
> ---
> Wienc obCHODZisz? ;P

CIebie TAk
---
Byle z DALeka ;P

79. Data: 2020-03-21 17:22:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/03/2020 o 12:19, m...@g...com pisze:

> CIebie TAk
> ---
> Byle z DALeka ;P

Z KOpA

--
gazebo

80. Data: 2020-03-21 19:37:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> wyłam) kaszel i gorączka (u mnie 39,4). Moje objawy
> ---
> Czyli nie covid bo tam tak mokro ze siem topiom

Siem topiom, gdy majom stan cięzki - bo płuca im pękają i nastepuje liza
komórek.
SUCHY męczacy kaszel i gorączka powyzej 38 to koronkowa robota - wg opisów
stanu lekkiego. Suchy - brak wydzieliny - znaczy że płuca jeszcze ok.
Dlatego zyję. Gdybym miała mokry, to by mnie już tu nie było.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Kviat widzów TVN ?