Kwasniewski o jablkach

141. Data: 2004-03-01 09:58:23

Temat: Re: Re[2]: Kwasniewski o jablkach
Od: "Alma" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż z tego, że
> ktoś mądrze stosuje diety, dba o kondycję, unika tego, co nie jest
> zdrowe, skoro pozostaje nieszczęśliwy, wiecznie zatroskany o to, czy
> wystarczająco o siebie dba ? ;) Jesli ktoś nie umie cieszyć się
> życiem, to szkoda wysiłku na zabieganie o przedłużenie go ;)
> Chyba tylko lękiem przed śmiercią można takie zabiegi wtedy tłumaczyć.
> A ja wolę jeśli ktoś może i niezdrowo żyje, ale za to zaraża innych
> optymizmem, nie zatruwa otoczenia swoimi kwasami, cieszy się z byle
> czego i nie wartościuje ludzi wg swoich "jedynie słusznych" kryteriów.

W PEŁNI POPIERAM :) MUSZE TEN MAIL PODETKNĄC PARU ZNANYM MI OSOBOM POD NOS..
MOZE COS WRESZCIE DO NICH DOTRZE...
POZDRAWIAM
ALMA

142. Data: 2004-03-01 10:01:51

Temat: Re: Kwasniewski o jablkach
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@w...serwery.pl (Basiou) napisał(a):

> "Spoœród owoców najmniej korzystny skład majš jabłka. Ich względna
> wartoœć ...

Hmm, wybaczcie, ale w "takich chwilach" uwielbiam kolokwializmy. Tak czytam
tego typu mundre teksciory i obserwuje jednoczesnie reakcje ludzi na nie
(obojetnie, czy to o trujacych jablkach, szalejacej wolowinie albo o tym, ze
marchewka tez jest trujaca, bo jak sie ja wyrywa z ziemi, to sie stresuje
biedaczka i wydziela cos_tam) i tak sobie konkluduje, jak to nam sie w d*
musialo mocno poprzewracac, coby sie w takie idiotyzmy angazowac. Zdrowka!
Wsiem!

BTW, Krysiu, wiem, ze to cytat, ale moze Ty mi wyjasnisz ten
przelicznik "wzglednej wartosci" przytoczony na poczatku Twego postu?

Hania

143. Data: 2004-03-01 10:07:06

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

Loj-lojjojoj, pokiciolilo mi sie Basiou, przeczytalam tekst najpierw, po 2
godz. odpowiedzialam, bo cytat mnie zjezyl... NO wlasnie, widzialas Basiou
gdzies wyjasnienie tego abrakadabra przelicznika? ROTFL

Hania, co zyc bez zielenino-czerwoniny nie chce

144. Data: 2004-03-01 11:24:51

Temat: Odp: Kwasniewski o jablkach
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:
> [...]
[...]
[...]
> bo jest "szlaban" dla fruktozy ;) ! tylko co z tymi nerkami?

Jurek za niedługo będziesz poobrażany na wszystkie osoby, które
wnoszą na tę grupę jakąkolwiek wiedzę, ponieważ Ty uznajesz
za nią to co jest w książkach J Kwaśniewskiego.
Wtedy pozostanie Ci wymiana informacji
jak powyżej, z podobnymi sobie.

pozdrawiam Chaciur

145. Data: 2004-03-01 11:25:22

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> To zupełnie nieważne z czyjej laski, ważny jest WĄŻ, a nie jaszczurka, nie
> żaba i nie inna gadzina, ale wąż, zapewne JADOWITY, a kielich zapewne nie
> winem napełniony, a jadem.

A wiesz czym lekarstwo różni się od trucizny?
Dawką.

pozdrawiam Chaciur

146. Data: 2004-03-01 11:26:13

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> ciekawe dlaczego wyznawcy filozowicznej diety wegetarianskiej , czuja sie
> wiecznie atakowani. I uznaja za konieczne reagowanie jak czlonkowie
> plemienia otoczonego przez agresywnych wszystkozercow?
[...]
> co? filozowiczny model odzywiania sie? szkoda ze nie potrafisz z malym
> dystansem spojzec na otoczajacy Cie swiat

Są ludzie którzy się nie zastanawiają nad niczym i żyją,
Ci rzeczywiście z filozofią nie mają wiele wspólnego,
przyjmują jakiś tam model narzucony im przez otoczenie.
Wszyscy pozostali, ci którym myślenie nie jest obce
dochodzą do jakiejś tam swojej drogi/filozofii życia.
Jeżeli zaliczasz się do tych drugich to też posługujesz
się w swoim życiu czymś co można nazwać filozofią.

Pisałem Ci o tym ale nie ripostowałeś, nie wiesz na czym polega
dyskusja? Skąd mam wiedzieć, że się ze mną nie zgadzasz?
Po tym, że rozpełzłeś się po grupach i zasypujesz je swoimi
myślami?

pozdrawiam Chaciur

147. Data: 2004-03-01 11:26:37

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiedźma wrote:

> Nie kazdy inteligentny czlowiek dba o swoje zdrowie. Mozna powiedziec, ze to
> nie jest madre, ale moim zdaniem z inteligencja nie ma zbyt wiele wspolnego.
> To raczej wybor stylu zycia, wybor priorytetow. Kazdy ma prawo do wyboru
> wlasnych, nawet jesli Twoim zdaniem przyniosa mu szkode. Ale to wciaż nie
> kwestia inteligencji.

Ja to widzę tak:
Inteligencja to zręczność mózgu,
wiedza to pochłonięta informacja,
a mądrość to umiejętność podejmowania właściwych decyzji.

Z takiego modelu widać że 1 i 2 mają wpływ na 3 ale
dochodzą przecież jeszcze inne czynniki np. emocje,
intuicja, wiara.

pozdrawiam Chaciur

148. Data: 2004-03-01 12:35:02

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wnoszą na tę grupę jakąkolwiek wiedzę, ponieważ Ty uznajesz
> za nią to co jest w książkach J Kwaśniewskiego.

blad! nie jestem obrazony na nikogo!
a co do reszty; to w czasie naszej mega dyskusji (powyzej) ANI RAZU nie
zagladalem do publikacji DrJK, wszystko "wyciagalem" z publikacji innych
autorow lub z netu. Uwaga: strona DrJK nie jest moja ulubiona strona :(

Jurek

149. Data: 2004-03-01 12:47:10

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeżeli zaliczasz się do tych drugich to też posługujesz
> się w swoim życiu czymś co można nazwać filozofią.

nigdy nie powiedzial ze nie zastanawiam sie nad tym co "dociera do mnie"
(szeroki sens), po doswiadczeniach z soja, miodem,jablkami, chudym, do
wszystkiedo podchodze z dystansem (to do co jedzenia). Dlatego udzial anty
DO , na grupach o DO, uwazam za pozyteczny. Bo mnie to zacheca do szukania
"glebiej". Tylko ze zauwazylem ze anty DO szukajac "konta natarcia", w
miazdzacej wiekszosci atakuja osobe DrJK, lub czepiaja sie "przecinkow i
kropek". A to niczego nie wnosi.

> Pisałem Ci o tym ale nie ripostowałeś, nie wiesz na czym polega
> dyskusja?

jezeli mowisz o ostatnim watku, to raczej swiadomie unikalem rozszerzania i
tak juz mega watku. Ale jestem absolutnie gotow do dyskusji specyficznie
intelektualnej(filozoficznej) o stosunku do diety.

>Skąd mam wiedzieć, że się ze mną nie zgadzasz?

chyba nie zauwazyles, ale czasem sie zgadzamy!

> Po tym, że rozpełzłeś się po grupach i zasypujesz je swoimi
> myślami?

bo rozkrecilem sie na twoim watku, watek wygasl, to gdzies ten rozped musze
skierowac ;)
W sekrecie !!! z rozpedu wpadlem na stony z seksem , a noz "staruszek" od
mlodziezy sie czegos nauczy ;) a tu klapa totalna!!!! biedna mlodziez :(((

Jurek

150. Data: 2004-03-01 14:11:21

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> [...]
> DO , na grupach o DO, uwazam za pozyteczny. Bo mnie to zacheca do szukania

Skoro jesteś istotą myślącą i masz wolne moce przerobowe
mózgu, który nie jest zaprzątnięty tym jak przeżyć do jutra,
to już na tym etapie można powiedzieć, że swoją dietę też
opierasz na filozofii. I nie rozumiem po prostu czemu
z pogardą mówisz o tym, że ktoś inny stosuje jakąś
filozofie/światopogląd w życiu, tak jakby to było coś
nadzwyczajnego.

> Tylko ze zauwazylem ze anty DO szukajac "konta natarcia", w
> miazdzacej wiekszosci atakuja osobe DrJK, lub czepiaja sie "przecinkow i
> kropek". A to niczego nie wnosi.

O moim poscie też starałeś się tak mówić że to czepianie się
kropek i przecinków, a przecież sens wypowiedzi JK jest inny,
i nie ma znaczenia czy to ATP czy nie.
A czy jesteś w stanie uświadomić sobie, że JK wykazuje się
ignorancją w dziedzinie biochemii? Oczywiście takie pytanie też
możesz uznać za atak na osobę JK ale moim zdaniem niesłusznie.
Jeśli ktoś pisze książki i upiera się, że są oparte na nauce,
równocześnie wykazując się nieznajomością tej nauki to
czy należy to przemilczeć?

> jezeli mowisz o ostatnim watku, to raczej swiadomie unikalem rozszerzania i
> tak juz mega watku. Ale jestem absolutnie gotow do dyskusji specyficznie
> intelektualnej(filozoficznej) o stosunku do diety.

Ok, jeśli nie wiesz co Ci zarzucam, to mogę poszukać cytatów,
w każdym razie ironicznie wypowiadasz się o stosowaniu
filozofii/światopoglądu przy ustalaniu sobie diety.

pozdrawiam Chaciur

MM?
zapijanie posilkow
[mm] mleko tluste?