Kwiatki na asfalcie.

1. Data: 2018-03-10 16:35:44

Temat: Kwiatki na asfalcie.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Infantylizacja społeczeństw dobrobytu - to zjawisko opisane w psychologii. Pojawia
się w w szczycie dobrobytu i poczucia bezpieczeństwa, jako społeczny psychologiczny
regres do stanu Infant.
Zanik zachowań dojrzałych, wartości oraz konstruktywnej reakcji na zagrożenie jest
wynikiem wielopokoleniowego życia społeczeństw pod kloszem cywilizacyjnych zdobyczy,
które mają na celu tylko i wyłącznie ELIMINACJĘ WKŁADU WŁASNEGO jednostki w zbiorowy
dobrostan.
Trwający wiele pokoleń brak ,,treningu" zbiorowych samozachowawczych odruchów i
zapomnienie niegdysiejszych, utrwalonych przez tysiące lat, obronnych mechanizmów w
rozleniwionym społeczeństwie - doprowadził do upadku obronności, rozmycia się
podstawowych ról płci (kobieta - ognisko domowe i zaplecze obrony, mężczyzna -
polowanie i obrona).
W sytuacji patowej społeczeństwo może już tylko reagować tym, co jest wrodzone, a nie
wyćwiczone - odreagowuje stres i zagrożenie dziecięcym rysowaniem kwiatków na
asfalcie.

2. Data: 2018-03-10 21:02:51

Temat: Re: Kwiatki na asfalcie.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.03.2018 o 16:35, i...@g...pl pisze:

> [...]
> tym, co jest wrodzone, a nie wyćwiczone - odreagowuje stres i
> zagrożenie dziecięcym rysowaniem kwiatków na asfalcie.

Zanik zachowań dojrzałych jest wynikiem braku zaufania między płciami
jako następstwo dążenia obydwu stron konfliktu kobieta-męzczyzna do
zawładnięcia tą stroną drugą. No bo jeżeli nie ufam to nie mogę zaufać
gdyz ta druga strona pewnie chce ze mnie zrobić swojego niewolnika.
Każda strona mierzy własna miara a ponieważ brak zaufania jest udziałem
zarówno kobiet jak i mężczyzn więc broń jest obosieczna.

Stan ten jest pokłosiem pierwotnej nieświadomości przedstawicieli płci
obojga o tym kim są ludzie i jaki jest udział kobiety i mężczyzny w
płodzeniu potomstwa. Pierwotnie pewną była tylko matka - mężczyzna nie
miał żadnej świadomości swego udziału w kreowaniu potomka. Tym bardziej,
że w pierwotnej hordzie samica udzielała się seksualnie wielu samcom.
Ale to ona wydawała na świat potomka więc i była przekonana, że to tylko
jej praca i jej własność. Ponieważ ciąża, poród i połóg oraz związana z
tym mniejsza jej sprawność i zdolność do przetrwania więc wykorzystała
to, że samce były łase na uciechy seksualne, które już nauczyła się im
wydzielać, więc zaczęła traktować seks jak towar na sprzedaż, jako
zapłatę za różne przysługi. Nie można pominąć faktu, że dzięki tej
sprzedajnej współpracy rodzaj ludzki przetrwał i zdominował Ziemię ale
jednak ta możliwość handlowania seksem w zamian za męską uległość
pozostało kobiecie aż do dzisiaj.

Na początku nie zdawała sobie sprawy z negatywnych konsekwencji
merkantylnego traktowania seksu. Tym bardziej, że seksualne uzależnienie
mężczyzny od niej dostarczyło jej władzy nad mężczyzną, z której to
władzy mogła chociaż nie musiała korzystać. Najczęściej jednak, gdy
dochodziło do konfliktu używała (i używa) seksualnego pejczyka, który
powoduje, że w konflikcie mężczyzna zawsze przyznaje jej rację. I
chociaż czyni to starając się zachować pozory własnej godności i
nieustępliwości, to jednak prawda jest taka, że wewnątrz rodziny nadal
mamy do czynienia z matriarchatem, który zaistniał w chwili gdy rajska
Ewa po raz pierwszy zdała sobie sprawę, że wykorzystując seks może
uczynić mężczyznę jej uległym. I tak to trwa aż po dzień dzisiejszy
pomimo tego, że w pewnym momencie zaczęto krzyczeć o przejęciu władzy
przez mężczyzn i powstaniu patriarchatu. Nie wierzcie, to wszystko
bzdura, światem nadal rządzi d... i matriarchat.

Co więcej, akt seksualny powinien być przyjemnością dla obojga
partnerów. Ale nim nie jest, bo kobieta, która nauczyła się, że za
pomocą d... może kontrolować mężczyznę, sterować jego postępowaniem oraz
wymuszać podejmowanie przezeń odpowiedzialności za to co ona
postanowiła, jest z tego stanu zadowolona chociaż od czasu do czasu
poczuje się wrednie i pomarzy o księciu z bajki, który przyniesie jej
wybawienie. Skrycie nienawidzi swego partnera i wychowawcę dzieci, które
razem spłodzili obciążając go winą za jej złe, kurewskie, samopoczucie.
No bo przecież nie przyzna się sama przed sobą, że to ona sama
zaserwowała sobie prostytucję z najbliższym jej człowiekiem. Raczej od
czasu do czasu powierci mu dziurę w w brzuchu, czasem ukrycie zrobi
sobie skok w bok by poprawić sobie samopoczucie. Ale nic poza tym bo nie
jet w stanie zrezygnować z władzy, którą zdobyła nad mężczyzną przez
manipulację i handel seksem.

Tę swoją nienawiść do mężczyzny wstrzykuje niczym jad dzieciom ucząc
córki dokładnie tego samego co ona opanowała do perfekcji, czyli
kurewstwa i manipulacji emocjami w przyszłym związku. Chłopców zaś uczy
kobieta uległości do ich przyszłych dam serca, by nie fikali gdy kobieta
mówi lecz by jej starannie słuchali i podporządkowywali się woli
kobiety. Jest to wdrażanie pod przymusem dzieciom ról społecznych
wyhodowanych przez tysiąclecia samo-upadlania się kobiety na jej własne
życzenie. Ale kobiety nie chcą spojrzeć w przeszłość i przeanalizować
własnego postępowania, gdyż okazało by się, że to nie mężczyźni są winni
tego złego samopoczucia kobiet lecz, że to one same sobie zgotowały ten
los w poczuciu obowiązku za siebie i za gatunek. A właściwie za
przetrwanie gatunku, no bo gdyby nie ten seksualny kaganiec nałożony na
mężczyzn to te wesołki nie zabezpieczyłyby kobiety i potomstwa, które
urodziła.

Ale jest jeszcze inny, równie ważny powód dla którego pisze ten tekst.
Skutkiem przemocy stosowanej przez matki w stosunku do dzieci, by
przekazać dzieciom ich, matczyna nienawiść do ojców dzieci jest
wymuszanie na dzieciach, narzucanie dzieciom sposobu myślenia w którym
ojcowie to darmozjady i nieroby, i jedynymi, którym należy się miłość
dziecka to mamuśki, święte i nietykalne krowy, które urodziły, wychowały
i bronią dziecka przed deprawacją ze strony neurotycznych ojców
zagrażających dzieciom, a szczególnie córkom. Może i czasami jest w tym
garść prawdy; no bo jak mamuśka najpierw uzależniła męża od siebie
seksualnie a potem nie dała d... to ojciec zaczyna traktować córkę jak
kobietę i robi jej awanse, na co mamuśka głośno krzyczy: pedofil. A
przecież WSZYSTKIE kobiety-matki, które unikają współżycia ze swoimi
mężami, ojcami dzieci, robią ze swoich synów swoich partnerów
emocjonalnych. Pedofilia i kazirodztwo to nie tylko akt fizyczny, to
przede wszystkim akt psychiczny uzależniający dziecko od rodzica. I to
właśnie matki dopuszczają się tego gremialnie za co są dodatkowo
chronione przez sądy rodzinne, w których, a jakże, dominują kobiety,
które podskórnie rozumieją działanie innych osobników swojej płci.

I jeszcze jedno. Narzucone kulturowo wychowanie dziecka przez matki od
chwili narodzenia do kilku pierwszych lat to kontynuacja patologii i
przyczyna autyzmu. Dziecko nie jest w stanie obronić się samodzielnie
przed agresją matki przy niezrozumieniu i infantylności niedojrzałego
partnera matki i musi ulec matczynej agresji. Równoczesne kształtowanie
przez matkę u dziecka, przy emocjonalnym odcięciu ojca, postawy
anty-męskiej powoduje, że rodzą się zalążki autyzmu oraz męskiego
homoseksualizmu. Lekceważenie własnej płci biologicznej oraz brak
zaufania do siebie i płci przeciwnej to podstawowe przyczyny patologii
psychicznych, wśród których jest również homoseksualizm.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

3. Data: 2018-03-10 21:38:03

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Infantylizacja społeczeństw dobrobytu (...)

... objawia się nie tylko zanikiem wartości, odruchów obronnych, dojrzałych reakcji
na stres i zagrożenie, lecz także powszechnym zanikuem priorytetów właściwych
dorosłym ludziom - zanika poczucie odpowiedzialności za własne czyny i decyzje
życiowe (,,należy mi się wszystko, co najlepsze, więc sobie biorę!", ,,must have!",
,,jesteś tego warta!", ,,nie masz na rower dla dziecka? urlop na Karaibach? prezenty
na święta? - weź kredyt!), zabawa staje się normą w życiu dorosłych (,,trzeba się w
życiu dobrze bawić!", ,,seks to świetna zabawa!", ,,po co się wiązać?) itd.),
odpowiedzialność za bliskich staje się ciężarem, przed którym się ucieka i jest to
powszechnie uznawane. Spełnianie WŁASNYCH marzeń (a se pójdę na Nanga Parbat, a co!)
jest wręcz lansowane jako wzorzec!

Oczywiste, że tam, gdzie codzienna walka o chleb i przetrwanie zajmuje ludziom cały
tzw. wolny czas, powyższa degrengolada wartości i priorytetów, degradacja dorosłości,
nie ma miejsca. Wszystko zachowuje tam należne miejsce - tatusiowie nie idą się bawić
w peintbola ani pitolić w kompie w gry, bo mają dosyć zajęcia z bronieniem domu i
rodziny przed napaścią, biedą, głodem. A nawet jeśli nie, to nawet nie próbują
bawitka, bo byliby wyśmiani i uznani za debili - przecież zabawa to domena dzieci!
Ich żony nie ,,kolekcjonują" setek lakierow fo paznokci i nie robią o tym filmików w
necie, bo w życiu mają inne potrzeby.

Infant - produkt dobrobytu i długiego czasu bez wojen - w końcu zabije Europę.
Nadchodzi czas szoku.

4. Data: 2018-03-10 23:04:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Europejska kultura łacińska właśnie ginie. Zabije ką sam koszt utrzymania hord
bezczynnych barbarzyńców - na ktorych europejscy niewolnicy nie wydolą pracować.
Upadnie kultura - technika, technologia, myśl humanistyczna. Za nimi w ślad pojdzie
wszelkie wytwórstwo i przetwórstwo, zatrzyma się wszelki ruch intelektualny. Komu
niby mialyby slużyć?
Czarna Afryka i muzułmanie skonsumują dobra materialne nie odnawiając ich, a
niematerialne zniszczą.
Upadną miasta - rozsypią się domy i ulice, zarosną chwastami lotniska i stadiony,
spłoną muzea i biblioteki.
Scenariusz jest jeden - ten sam, jak w przypadku starożytnego Rzymu, Grecji,
Mezopotamii, Babilonu.

5. Data: 2018-03-10 23:10:15

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Vide RPA po wygonieniu białych - upadło rolnictwo, agrokultura odeszła w zapomnienie.
Farmy zarosły, opuszczone i zrabowane. Bronią się jeszcze w nich resztki Burów - z
karabinami na szczytach domów i ogrodzeń - ale już niedługo.
Ot, analogia.

6. Data: 2018-03-11 08:52:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-10 o 21:38, i...@g...pl pisze:
> [...]

(ciach bzdety)

> Oczywiste, że tam, gdzie codzienna walka o chleb i przetrwanie

Opisz jak wygląda taka walka o przetrwanie.

> [...]
tatusiowie nie idą się bawić w peintbola ani pitolić w kompie w gry,

Kupują kałacha i walczą o przetrwanie.

> bo mają dosyć zajęcia z bronieniem domu i rodziny przed napaścią, biedą, głodem. A
nawet jeśli nie, to nawet nie próbują bawitka, bo byliby wyśmiani i uznani za debili
- przecież zabawa to domena dzieci!

Polowanie. Szczyt marzeń dojrzałego mężczyzny.
A dla rozrywki kupić za kozę kobietę i zawlec ją za włosy do jaskimi.

> Ich żony nie ,,kolekcjonują" setek lakierow fo paznokci i nie robią o tym filmików
w necie, bo w życiu mają inne potrzeby.

Zapewne rodzą się po to, żeby spłodzić mężowi gromadkę dzieci. Ich
życiowe potrzeby mają się kończyć na potrzebie usługiwania mężowi.
Istny raj.

Ciekawe dlaczego ludzie z takich miejsc uciekają?
A jeszcze ciekawsze jest to, dlaczego nie wyjedziesz tam, gdzie trwa
codzienna walka o chleb i przetrwanie? Tam znajdziesz należne miejsce i
w końcu będziesz szczęśliwa, że infantylne chodzenie do fryzjera cię nie
dotyczy, bo przecież masz inne potrzeby.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-03-11 09:10:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-10 o 23:04, i...@g...pl pisze:
> Europejska kultura łacińska właśnie ginie. Zabije ką sam koszt utrzymania hord
bezczynnych barbarzyńców

Bez sensu.
Przed chwilą pisałaś:
"Infant - produkt dobrobytu i długiego czasu bez wojen - w końcu zabije
Europę. Nadchodzi czas szoku."

Przecież ginie, bo się infantylizuje. Tak pisałaś.

I dlaczego ludzi, którzy codziennie walczą o chleb i przetrwanie, czyli
u których nie zanikły priorytety właściwe dorosłym ludziom, nazywasz z
taką pogardą barbarzyńcami? Czemu się nie cieszysz, że przyjeżdżają do
nas ludzie bez degrengolady wartości i priorytetów?

> - na ktorych europejscy niewolnicy nie wydolą pracować.

Coś mieszasz. Przecież wystarczy, że się podzielą tą setką lakierów do
paznokci. Wystarczyłoby dla kliku barbarzyńców (barbarianek :):)

> Upadnie kultura - technika, technologia, myśl humanistyczna. Za nimi w ślad pojdzie
wszelkie wytwórstwo i przetwórstwo, zatrzyma się wszelki ruch intelektualny. Komu
niby mialyby slużyć?

A komu potrzebna jest kultura i po co marnować na nią czas?
Przecież liczy się tylko codzienna walka o chleb i przetrwanie.
Marnowanie czasu na takie bzdety to infantylizacja społeczeństwa przecież.

Ty chyba sama nie wiesz czego chcesz. Nie pierwszy raz wykazujesz
kompletny brak spójności w swoim myśleniu.

> [...]
spłoną muzea i biblioteki.
> Scenariusz jest jeden - ten sam, jak w przypadku starożytnego Rzymu, Grecji,

I nastanie powszechna szczęśliwość wypełniona codzienną walką o chleb i
przetrwanie. Będziesz spotykać samych prawdziwych mężczyzn, a nie
zinfantylizowanych chłopców w rurkach z żelikiem na głowie i grających w
gry komputerowe.
Przecież właśnie tego chcesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2018-03-11 11:39:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Infantylizacja społeczeństw dobrobytu

... objawia się także niedojrzałą (dziecięcą), szczególnie u zinfantylizowanych
,,mężczyzn" nie dających rady być oparciem dla żadnej kobiety, agresją - ,,tupnę
nóżką na Ikselkę, bo mówi mi jak jest, a przecież ja myślę inaczej", ,,brzydka
Ikselka, bo nazywa mnie infantylnym", ,,chcę, aby Ikselka mówiła o mnie, że jestem
super!".
LOL

9. Data: 2018-03-11 12:54:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 11:39, i...@g...pl pisze:

> ... objawia się także niedojrzałą (dziecięcą), szczególnie u
> zinfantylizowanych ,,mężczyzn" nie dających rady być oparciem dla
> żadnej kobiety,

Szanowna ikselko, wy, kobiety nie korzystacie z tego oparcia po
partnersku i z wzajemnością, lecz uważacie, że to wsparcie należy się
wyłącznie wam ze strony mężczyzn. A mężczyźni niech podpierają się sami,
bez waszej wzajemnej pomocy. I wymuszacie to manipulacją oraz handlując
d..., czyli krótko mówiąc prostytucją, obarczając mężczyzn winą za ten
wstrętny proceder, który żeście same wyhodowały...

> agresją - ,,tupnę nóżką na Ikselkę, bo mówi mi jak jest, a przecież ja
> myślę inaczej", ,,brzydka Ikselka, bo nazywa mnie infantylnym", ,,chcę,
> aby Ikselka mówiła o mnie, że jestem super!". LOL

A czy nie infantylnym jest zachowanie kobiet, które nie maja odwagi
porozmawiać otwarcie z mężczyznami i wyjaśnić DLACZEGO czują się
upokarzane i traktowane jak prostytutki? Domagacie się od mężczyzn
jedynie dowodów uległości i akceptacji a nie chcecie wniknąć w istotę
konfliktu tlącego się między Kobietą a Mężczyzną bo chcecie zachować
władzę, którą zdobyłyście handlując dupami. Chcecie "zjeść ciastko i
mieć ciastko", chcecie zapewnić sobie szacunek ale nie chcecie
partnerstwa lecz chcecie zachować dominującą pozycję w relacjach z
mężczyznami czyli chcecie utrzymać niewolniczy system oparty na waszym
przekonaniu o waszym, babskim poczuciu wyższości nad mężczyznami. A sio
kur.. do kurnika.

10. Data: 2018-03-11 16:42:03

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-10 o 15:35, i...@g...pl pisze:
> [...]
nie wyćwiczone - odreagowuje stres i zagrożenie dziecięcym rysowaniem kwiatków na

popytaj Japonczykow

--
gazebo

---
Avast.

Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!