Re: L-karnityna a poziom cukru ?

Data: 2003-01-17 18:19:16
Temat: Re: L-karnityna a poziom cukru ?
Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b04lpr$p53$1@absinth.dialog.net.pl...

> chudnięcie na cukrzyce jest jak balsam na ... no nie wiem na co - dobre
> jest. Niech ćwiczy dalej (z umiarem) i chudnie - brawo. I dieta, dieta!!!
co
> do poziomu cukru trzeba zobaczyć na skład preparatu i jeśli zawiera cukier
> (nie sądzę) to trzeba to uwzględnić w zapotrzebowaniu na leki.
> pozdr
>
> L-karnityna nie zawiera cukru, (dokładny skład jednego z preparatow
l-karnitynowych na http://www.dieta.iq.pl/lkarnitynaadv.htm ) ale ... mimo
wszystko nie sądze aby byla ona wlasciwym srodkiem dla osoby chorej na
cukrzyce. jej dzialanie polega na wspomaganiu wykorzystywania tluszczu jako
zrodla energii w czasie gdy organizm potrzebuje tej energii, czyli w czasie
wysilku. Najlepsze efekty sa raczej w trakcie intensywnych cwiczen
aerobowych, bieg, pływanie jazda na rowerze itp... . W przypadku osob malo
aktywnych rowniez wystepuje zapotzrebowanie na energie, nawet w czasie snu
pracuja płuca, serce watroba ale efekty spalania sa mizerne. Porownalbym
to do czlowieka, ktory kupil bardzo dobry olejek do opalanioa a nie ma
mozliwosci by wyjsc czesto na slonce. W przypadku niewielkiej aktywnosci
fizycznej efekty nie zawszee sa warte wlozonych w ten produkt pieniedzy
pozdrawiam
WT