Re: ŁATWA zupa ogórkowa ?

Data: 2003-08-19 13:05:16
Temat: Re: ŁATWA zupa ogórkowa ?
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl>

Dnia 2003-08-19 13:42, osoba przedstawiająca się jako 'Baba Jagaa'
zechciała zauważyć:

> Witam, mam takie pytanko, szukalam w googlu przepisu na zupke ogorkowa.
> Znalazlam, owszem, ale jakies takie trudne to dla mnie.
> W zwiazku z tym, czy moge zrobic zupke wg takiego pomyslu:
> 1. ugotowac rosol na kostce rosolowej
> 2. wrzucic do tego rosolku kupiony w sklepie w sloiku przecier ogorkowy
> 3. osobno ugotowac ziemniaki lub ryz
> 4. wrzucic ziemniaki luz ryz do gotujacego sie rosolu z przecierem
> 5. czyms to podtrzepac, ale jeszcze nie wiem czym :) smietana ?

Ziemniaki gotować w rosole (wywarze). Kiedy będą już prawie miękkie,
wrzucamy przecier lub starte kiszone ogórki. Kwas ze startych ogórków
dolewamy, gdy lubisz zupę bardziej kwaśną. Kwaśną śmietanę możemy
podawać na talerz, czyli łyżkę smietany mieszamy z łyżką wywaru (żeby
grudek nie było) i dolewamy resztę. Pietruszka.

R.