Re: [LEKI] - Betaloc ZOK 50 + Isoptin 40.

Data: 2005-12-08 22:06:43
Temat: Re: [LEKI] - Betaloc ZOK 50 + Isoptin 40.
Od: Damian Kołkowski <d...@o...pl>

* colargol <f...@w...pl> [2005-12-08 09:17]:
> Ale trzymaj sie i nie przesadzaj z lekami - szkoda zdrowia.

Nie przesadzam, nie brałem leków od 9 mieś. Ale to niczym dobrym nie
skutkowało także zacznę brać i już dzisiaj jestem po 3 Isoptin-ach 40.

A zastanawiam się czy nie brać i raczej wezmę rano 1x Betaloc ZOK 50.

I chyba tak będę brał jak będzie jakaś pozytywna zmiana, ekg sobie zrobię
coś widzę, że żartów nie ma...

> Moze warto rozwazyc jakis zabieg co ??

Yghhhh.., nie wiem nie mam zdania.

Jak działa to nie ruszać, stara zasada ;-)

--
{ Damian Kołkowski }{ http://kolkowski.neostrada.pl/ }
{ echo yc.2b.vxfjbxybxq | rot13 | rev | sed s/\\./@/ }