Re: LĘKI U 7 LATKA

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: LĘKI U 7 LATKA
Date: Wed, 08 Mar 2006 09:44:46 +0100

szatop napisał(a):

> Próbujemy go uspokajać, bardzo duzo z nim rozmawiamy ale niestety
> stresuje się dalej... Czy może mieliście takie problemy ze swoim
> dzieckiem i znacie sposób na uspokojenie tych lęków albo wiecie co
> "przemówi" do mojego syna, jakich użyc słów aby uspokoił się.
> Słyszałam już słowa -wyrośnie z tego - tylko że może cena jaką zapłaci
> za te nerwy jest zbyt duża i niepotrzebna
> Prosze o rady

Mam to z młodszym synem (9 lat). W zerówce i do połowy I klasy był
koszmar. Teraz tez przeżywa, ale znacznie wyluzował. Duzo rozmaiwamy,
pozwaklam po prostu wywalic mu z siebie to, co gryzie, zapewniam, ze
świat się nie zawali nawet, jeśli czasem jemu zdarzy sie zawalić.
Podaje przykłady, ze mi tez czasem się zdarza o czymś zapomnieć, a
najbardziej pomaga to, ze Pani Młodego też nie jest wzorcem organizacji
zajęc, i też zdarza jej się potknąć. A skoro Pani nie jest ideałem, to
uczeń też nie musi, nie? TRochę to trwało, ale jest znacznie lepiej.
Justyna
GG 6756000