czekolada gorzka 99%

81. Data: 2009-02-18 13:42:45

Temat: Re: LIDL [było: czekolada gorzka 99%]
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
a Mikołaj... tfu... *Sylwia i Jacek* też... dzwoni swymi zębami:

> No właśnie ;-)
> A ja właśnie po przeprowadzce, mam LIDL bardzo blisko.
> W związku z tym pytanie: co jeszcze warto kupić poza czekoladą i fetą
> Pylos,

Akurat feta Pylos nie bałdzo mi podpasowała za to polecam:

soki - pomarańczowy (w butelce), jabłkowy z aronią (też w butelce), z
czarnej porzeczki,
Cola, Lemon (Free cośtam),
biała kiełbasa,
frankfurterki,
ogólnie nabial Pylos
sery pleśniowe
deserki montepodobne
Pizza Alfredo (rożne smaki - ja preferuję Mozzarella reszta rodziny Salami)
pierniczki w krztałcie misiów (z polewą lukrową)
przyprawy do sałatek
herbaty Lord Nelson (roiboos, zielona o rożnych smakach)
paluszki, czipsy, ogólnie słodycze i inne przegryzki
kundelżarcie za 19,90 / 10 kg
chemia gospodarcza W5 (od kostek do zmywarki po płyn do okien... polecam
również kostki czyszczące do WC :) )
chusteczki "dodupne" Cien

> a czego jak najbardziej unikać ;-)

Proszków do prania
Pieczywa

Magda *gdaMa*

82. Data: 2009-02-18 14:23:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie gdaMa <g...@w...pl> tak oto plecie

> Proszków do prania
> Pieczywa

Pieczywo jest, coś obiło o uszy mi się, lokalnych producentów.

Qra

83. Data: 2009-02-18 15:16:23

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
a Mikołaj... tfu... *Qrczak* też... dzwoni swymi zębami:

> Pieczywo jest, coś obiło o uszy mi się, lokalnych producentów.

Widocznie u nas na wsi pod Stolnicą jest wyjątkowo pasqdny dostawca;)

Magda *gdaMa*

84. Data: 2009-02-18 15:33:58

Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kundelżarcie za 19,90 / 10 kg
> chemia gospodarcza W5 (od kostek do zmywarki po płyn do okien... polecam

A cssso chodzzzi w tym watku? O tanie wino, hep, z Lida?
Jest, hep, dobre.

85. Data: 2009-02-18 15:48:21

Temat: Re: LIDL [byĹ?o: czekolada gorzka 99%]
Od: Sylwia i Jacek <S...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

_

> nie mozna wyswietlic strony...

pod wymienionym wyżej adresem miało się pojawić "świeże ciasto do pizzy"

86. Data: 2009-02-18 21:08:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie mariusz <m...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> A cssso chodzzzi w tym watku? O tanie wino, hep, z Lida?
> Jest, hep, dobre.

To idź się napić.

Qra

87. Data: 2009-02-18 22:37:36

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 12:54:44 +0100, Saulo napisał(a):

> Als<1...@1...pl>
>
> [...]
>
> Co to jest 'mom'?
> [...]
>
> Saulo

Mięso oddzielone mechanicznie - taki surogat mięsa, w tanich konserwach
przeważa w składzie.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

88. Data: 2009-02-19 08:30:25

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Als<1...@1...pl>

[...]
> Mięso oddzielone mechanicznie - taki surogat mięsa, w tanich
> konserwach przeważa w składzie.

Dzięki.

Saulo

89. Data: 2009-02-19 14:15:41

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia i Jacek pisze:

> W związku z tym pytanie: co jeszcze warto kupić poza czekoladą i fetą
> Pylos, a czego jak najbardziej unikać ;

Paelle mrożoną, firmy nie pomnę i makaron w sosie śmietanowo-szpinakowym
(też mrożony).

Pozdrawiam
Bea

90. Data: 2009-02-19 17:59:27

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No dobra, to za ten wątek Lidl nam wisi dużo taniego wina ;)

No dobra, gdzie jest haczyk? ;) Jakos nie wierze, zeby znalazl sie jeden
jedyny uczciwy i tani producent. Ok, kilka towarow, ale zeby niemal
wszystko?

th

--
http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html