La vera Italia!

31. Data: 2018-02-23 20:43:42

Temat: Re: La vera Italia!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Tobie nie wypada.

Ja nie ,,przychodzę" ani nie ,,śmierdzę. Ja tu byłam i jestem - współtworzę
tę grupę od lat.

--
XL

32. Data: 2018-02-24 20:04:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie ,,przychodzę" ani nie ,,śmierdzę. Ja tu byłam i jestem - współtworzę
> tę grupę od lat.

Sie nie czyta lub / i nie odpowiada.
Wkłada do grupy usuń, albo do grupy "na żułto"
co jest wystarczającym ostszeżeniem, by do posta tagiego obżucającego
epitetami gościa nie włazić.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

33. Data: 2018-02-24 20:13:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Sie nie czyta lub / i nie odpowiada.
> Wkłada do grupy usuń, albo do grupy "na żułto"
> co jest wystarczającym ostszeżeniem, by do posta tagiego obżucającego
> epitetami gościa nie włazić.

Kiedy się nie reaguje na chamstwo, chwiejni ludzie uważają je za normę.
Trzeba im pokazać, że brak reakcji to przyzwolenie.

--
XL

34. Data: 2018-02-24 20:19:46

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy się nie reaguje na chamstwo, chwiejni ludzie uważają je za normę.
> Trzeba im pokazać, że brak reakcji to przyzwolenie.

NIe wiem.Wydawało mi się że hamstwo jest czymś tak łatwo zauważalnym,
że świadomość hamstwa lub nie kształtuje się w wieku kilku lat.
Więc hwiejność, nie ma z tym związku, bo dotyczy czegoś nie oczywistego.
Hamstwo jakby z definicji jest oczywiste.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

35. Data: 2018-02-24 21:24:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> [...]
> Więc hwiejność, nie ma z tym związku, bo dotyczy czegoś nie oczywistego.
> Hamstwo jakby z definicji jest oczywiste.

Niestety (już tylko) dla mniejszości.
Co widać choćby po braku reakcji osób tutaj piszących. Ich nie razi - czyli
go nie widzą lub na nie milcząco przyzwalają.

--
XL

36. Data: 2018-02-25 06:30:41

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2018 o 21:24, XL pisze:

> Niestety (już tylko) dla mniejszości.
> Co widać choćby po braku reakcji osób tutaj piszących. Ich nie razi - czyli
> go nie widzą lub na nie milcząco przyzwalają.

I kto to pisze?!
Czekamy na reakcję w sprawie zaśmiecania grupy pl.rec.kuchnia polityką :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

37. Data: 2018-02-25 09:25:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> I kto to pisze?!
> Czekamy na reakcję w sprawie zaśmiecania grupy pl.rec.kuchnia polityką :)

Piszemy ze Stokrotką o CHAMSTWIE.
M.in. Twoim.

--
XL

38. Data: 2018-02-25 10:26:03

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2018 o 09:25, XL pisze:

> Piszemy ze Stokrotką o CHAMSTWIE.
> M.in. Twoim.

Piszesz na publicznej grupie i stosuj się do zasad.
Chamstwo właśnie z Ciebie wyłazi, jeśli już poruszasz tę kwestię.
W dalszym ciągu uważasz, że pisanie o polityce na grupie o kuchni nie
jest chamstwem?

A jeśli zarzucasz mi chamstwo, to możesz mnie ciepło pocałować w dupę.

o, pardon - w d... (niedomówienie takie) :)

39. Data: 2018-02-25 10:38:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
> Chamstwo właśnie z Ciebie wyłazi, jeśli już poruszasz tę kwestię.
> W dalszym ciągu uważasz, że pisanie o polityce na grupie o kuchni nie

O HISTORII. Nie zajmuję się polityką. Ty, jako niedokształcony człowiek,
uważasz za ,,politykę" wszystko, czego się z historii nie nauczyłeś w szkole
i o czym musisz się dowiadywać dopiero teraz :->
A ja Cię uczę. To nie jest chamstwo.
Wiele osób pisze tu o tak różnych sprawach, a jakoś nie wyskakujesz do nich
z bluzgami.

> A jeśli zarzucasz mi chamstwo, to możesz mnie ciepło pocałować w dupę.
>
> o, pardon - w d... (niedomówienie takie) :)

To właśnie jest chamstwo.

--
XL

40. Data: 2018-02-25 19:11:42

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MI to nie pszeszkadza, a swoją drogą, wymieniane kraje są słynne z kuhni.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Karczochy - czy korzenie łopianu będa lepsze ??
Syrop na kaszel i nie tylko..
Pieczona Alaska ?
Żydowsk(a mentaln)ość.
Kiście!