Re: Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?

Data: 2005-01-27 09:46:34
Temat: Re: Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?
Od: "Tyrael" <t...@t...net>

> Narcyz posadzony w ubiegłym roku jest roczny, posadzony dwa lata temu jest
> dwuletni, posadzony trzy lata temu trzyletni itd., itd.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
:D
jeżeli widzieliście zdjęcią z mojej działki
link kilkadziesiąt :) postów wyżej to zauważycie winogron przzed
zorganizowaniem mu pieknej drewnianej kratki :D
natomiast odpowiedzi uzyskaałem na swoje pytania
hyhy
ciekawe co bedzie jak zapytam o rodzaj truskawek albo maliny :D:D
spoko już wiem , że grupa jest bardzo fajna i , że dzieli się na liczne
odłamy fajnie mi tu będzie bo ja też mam na wszystko inne poglady więc będe
tu troszke marudził
PS coś mi klawka siada wiec jak gdzies blad zrobiłem to uprzejmie proosze
tego zbytnio nie podkreślac jak to w zwyczaju niektórych tu jest :D
dziękuje serdecznie tyrek - żwirek