Lazania

11. Data: 2014-03-30 18:21:10

Temat: Re: Lazania
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com wrote:

> Po brakujący ser do lazanii??? Aleś się rozpędziła 33333-]

A to o serze nie można pomyśleć w sobotę?
A jak już można po ser, to można i po buciki/bluzeczki/świecidełka, co za
różnica na której kasie kasjerce przyjdzie siedzieć.

> Naprawdę tak uważasz, czy to tylko próba uspokojenia sumienia?
> //retoryczne

Przecież to logicznie wynika z twojej tezy:
"Praca w święto dla dobra innych to też modlitwa".

J.

www.kontestacja.com

12. Data: 2014-03-30 19:14:05

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 marca 2014 18:21:10 UTC+2 użytkownik krys napisał:

> A to o serze nie można pomyśleć w sobotę?
>
> A jak już można po ser, to można i po buciki/bluzeczki/świecidełka, co za
>
> różnica na której kasie kasjerce przyjdzie siedzieć.

> Przecież to logicznie wynika z twojej tezy:

Tylko według Twojej logiki. Moja dotyczy pracy Paulinki dla dobra innych - wyjścia i
kupienia w lokalnym sklepie sera na obiad dla rodziny. Nie dotyczy Twoich rodzinnych
zakupów w galerii tłumaczonych koniecznością zapewnienia pracy kasjerce, które to
zakupy możesz zrobić w każdym innym dniu, a nie akurat w weekend i to tam, gdzie
pracownik nie pracuje dla dobra rodziny swojej, Twojej ani innej, z wyj. rodziny
właściciela. I to pracuje pod przymusem, bo jego praca tam wynika tylko i wyłącznie z
tego, że Ty go do niej zmuszasz. Nie rób "zakupów rodzinnych" w weekend, to i on
będzie miał wolny. I na pewno będzie Ci za to wdzięczny, powaga :-/

13. Data: 2014-03-30 19:53:53

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com wrote:

> Tylko według Twojej logiki. Moja dotyczy pracy Paulinki dla dobra innych

Czyżby?

> - wyjścia i kupienia w lokalnym sklepie sera na obiad dla rodziny. Nie
> dotyczy Twoich rodzinnych

Pięknie tworzysz jak zwykle. A z prawdą nawet sie nie mijasz po drodze.

I to
> pracuje pod przymusem, bo jego praca tam wynika tylko i wyłącznie z tego,
> że Ty go do niej zmuszasz.

To przecież ty proponujesz wyskoczenie do sklepu po ser, jakby lazanii bez
tego nie dało się zrobić. I jeszcz podpierasz się "nawet w mojej wsi na
końcu świata" ( jakby Paulinka sama nie wiedziała, że może po ser
wyskoczyć). Ergo - ty zmuszasz do pracy w niedzielę.

> Nie rób "zakupów rodzinnych" w weekend, to i on
> będzie miał wolny. I na pewno będzie Ci za to wdzięczny, powaga :-/

Wyobraź sobie, że mam ten komfort, że nie muszę. Mam na zakupy calutki
tydzień. I nikogo nie nawołuję (w przeciwieństwie do ciebie) do robienia
zakupów w niedzielę.

A słowotok ci się wylał bo jak zwykle nie potrafisz przyznać, ześ
niefortunnie sformułowała myśl i kot idzie w obroty.

J.

www.kontestacja.com

14. Data: 2014-03-30 20:12:14

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 marca 2014 19:14:05 UTC+2 użytkownik m...@y...com napisał:
> [...]
to i on będzie miał wolny. I na pewno będzie Ci za to wdzięczny, powaga :-/

Szczególnie jak pracodawca zaoferuje mu również wolne w poniedziałek, wtorek, środę,
czwartek, piątek i sobotę. Będzie niezwykle wdzięczny.

--
ZZ@private

15. Data: 2014-03-30 20:16:01

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 marca 2014 19:53:53 UTC+2 użytkownik krys napisał:

> [...]
>

> A słowotok ci się wylał bo jak zwykle nie potrafisz przyznać, ześ
>
> niefortunnie sformułowała myśl i kot idzie w obroty.

Mój??? Niefortunne jest tylko Twoje wykręcanie kota. Wyraźnie piszę o
awaryjnym/okazjonalnym/wyjątkowym/jednostkowym/spora
dycznym kupieniu _sera_, nie o "rodzinnych zakupach". "Rodzinne zakupy" na miejsce
mojego "kupna brakującego sera" to Twój kot. Gdybyś (nawet rodzinnie) tylko po ser
czasem w weekend wyskoczyła i to tylko w sytuacjach awaryjnych, to galerie świeciłyby
pustkami, a ich obsługa miałaby czas dla rodziny.

16. Data: 2014-03-30 20:18:07

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 marca 2014 19:53:53 UTC+2 użytkownik krys napisał:

> To przecież ty proponujesz wyskoczenie do sklepu po ser, jakby lazanii bez
>
> tego nie dało się zrobić.

Bo się nie da - cokolwiek innego chcecie imputować Paulinie. Bez sera z tych samych
składnikow można zrobić najwyżej zapiekankę.

17. Data: 2014-03-30 20:20:37

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 30 marca 2014 20:12:14 UTC+2 użytkownik Zbyszek Zarzycki napisał:

> Szczególnie jak pracodawca zaoferuje mu również wolne w poniedziałek, wtorek,
środę, czwartek, piątek i sobotę. Będzie niezwykle wdzięczny.

Nie, wtedy właściciel sklepu po prostu zadba o jakość handlu w dni poza weekendem, bo
nie jest samobójcą - będzie dbał o klienta, który w sobotę i niedzielę NIE KUPUJE.

18. Data: 2014-03-30 20:31:42

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com wrote:

> Mój???

A czyj niby ten słowotok?

> Niefortunne jest tylko Twoje wykręcanie kota.

W którym miejscu?

> Wyraźnie piszę o
> awaryjnym/okazjonalnym/wyjątkowym/jednostkowym/spora
dycznym kupieniu
> _sera_,

Ta jasne:
EWA:

> Zakupy w niedzielę? Phiii!!! ;-P

TY:
Praca w święto dla dobra innych to też modlitwa :->

> nie o "rodzinnych zakupach". "Rodzinne zakupy" na miejsce mojego
> "kupna brakującego sera" to Twój kot.
Kwestia skali:->

> Gdybyś (nawet rodzinnie) tylko po
> ser czasem w weekend

Gdybyś ty się stosowała do święcenie dnia świętego, to nie musiałabys nawet
po ser wyskakiwać. Ja nawet po ser nie muszę wyskakiwać.

> wyskoczyła i to tylko w sytuacjach awaryjnych, to
> galerie świeciłyby pustkami, a ich obsługa miałaby czas dla rodziny.

Pamiętaj, kto po ten ser wysyłał:->

J.

www.kontestacja.com

19. Data: 2014-03-30 20:37:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-30 20:20, m...@y...com pisze:

> [...]
bo nie jest samobójcą - będzie dbał o klienta, który w sobotę i niedzielę NIE KUPUJE.

O, w sobotę już też? "A z kota zrobił się tygrys, w dodatku cały w
buraczkach" :>

20. Data: 2014-03-30 21:09:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-30 19:14, m...@y...com pisze:

> Tylko według Twojej logiki. Moja dotyczy pracy Paulinki dla dobra innych - wyjścia
i kupienia w lokalnym sklepie sera na obiad dla rodziny.

A nie mówiłam?!

Ewa

Pieczecie jeszcze murzynki?
jaka moc mikrofali