Lazania

31. Data: 2014-03-31 08:59:29

Temat: Re: Lazania
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com wrote:

> Ser kupuję u Pani Baby.

Do lazanii?
> W piątek. W weekend moja noga w sklepie nie
> postaje. Widzę, że ciagle coś nowego w Twej kompilacji się pojawia na mój
> temat. Kot jakiś chyba, co rusz wykręcany :->

Nic ci to nie pomoże , bo to ty mnie wysłałaś do galerii handlowych w
niedzielę, na podstawie własnych konfabulacji. Nie zalejesz tego
słowotokiem, ani wkręcaniem kolejnych bab od sera.

> Mylisz wysyłanie kogoś z wybieraniem się samemu. Kotek Ci uciekł, nie lubi
> wykręcania.

Wybierałaś się po ser dla Paulinki, czy to ona miała wyskoczyć, choćby
rowerem? Zdrowia dla kotka.

J.

www.kontestacja.com

32. Data: 2014-03-31 09:00:46

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com wrote:

> ...oraz handel z zakupami - niepotrzebnie dałam się wciągnąć w szerokie
> dywagacje na temat HANDLU w święto, wystarczyło pozostać stricte przy
> ZAKUPACH Paulinki - vide "Zakupy w niedzielę? Phiii!!! ;-P ".

wreszcie się czegoś nauczyłaś:->

Ewka, to wszystko przez Ciebie;-)

Pozdrawiam
J.

www.kontestacja.com

33. Data: 2014-03-31 10:51:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-30 23:51, m...@y...com pisze:

> "Albowiem" nie rozpatrujemy tutaj struktury obrotu towarem i pieniądzem, lecz
aspekt moralny - i to tylko JEDNEJ strony, tej _kupującej_ w sklepie, nie
sprzedającej.
> Powyższe potwierdza stosowny cytat z Twej wypowiedzi:
> "Zakupy w niedzielę? Phiii!!! ;-P"
>
> Jeśli chodziło Ci o całość zjawiska obrotu towarem i pieniądzem, trzeba było o
handlu.

> Zło bez dobra też nie istnieje i vice versa, a jednak spowiedź i rozgrzeszenie przy
konfesjonale (tak, wszak w przestrzeni wiary się poruszasz, widać to w powyższym
cytacie)

Mam wrażenie, że jedyne, w czym się tu obecnie poruszam, to opary
absurdu. ;)

> dotyczy tylko tego, kto grzeszy, a nie tego, kto go do zła
pociągnął/zmusił/sprowokował/sprowadził. Nie odpowiadasz za grzechy innych, tylko za
swoje :->

Nieprawda. Ani logika, ani nawet katechizm tego kotka odwrócić nie
pozwalają.
http://www.katechizm.republika.pl/modlitwy.html#grze
chy_cudze

Ewa

34. Data: 2014-03-31 10:53:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-31 00:09, m...@y...com pisze:

> No a generalnie to jest jak było - nudzisz mnie, jesteś upierdliwa i ograniczona,
nie rozumiesz prostych przesłań, rozciągasz je jak pantofel na największym możliwym
kopycie, aby powstała dziura, przez którą da się mnie zaczepić. Czyli nie zmieniasz
się. W zw. z tym niepotrzebnie wróciłam do rozmów z Tobą. Tylko na chwilę zatem.

Ja natomiast cieszę się, że u Ciebie widzę jakieś drobne zmiany. Nie bój
ich się tak i nie staraj się wszystkim udowodnić, że jest inaczej. ;)

Ewa

35. Data: 2014-03-31 10:54:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-31 09:00, krys pisze:

> wreszcie się czegoś nauczyłaś:->
>

> Ewka, to wszystko przez Ciebie;-)

No, będzie mnie to kosztowało wymianę pantofli na nowe. ;)

Ewa

36. Data: 2014-03-31 10:58:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> No, będzie mnie to kosztowało wymianę pantofli na nowe. ;)

Ty to spryciula jesteś, sama przeskrobiesz i po pantofle lecisz;-)
Ja lecę, jak TŻ(;->) przeskrobie.

J.

www.kontestacja.com

37. Data: 2014-03-31 11:08:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-31 10:58, krys pisze:

> Ty to spryciula jesteś, sama przeskrobiesz i po pantofle lecisz;-)
> Ja lecę, jak TŻ(;->) przeskrobie.

Każdy powód jest dobry. ;)

Ewa

38. Data: 2014-03-31 12:40:11

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 00:09:49 UTC+2 użytkownik m...@y...com
napisał:

> [...]
się. W zw. z tym niepotrzebnie wróciłam do rozmów z Tobą. Tylko na chwilę zatem.

Więc sorry, czasu już nie mam na puste gadki o serze, bo zapasy na wojnę robię. Ale
Tobie życzę dobrego humoru "w tym temacie" (temacie wojny znaczy), jak dotąd zawsze
bywało tu w grupach - zajrzyj na "dzieci", to se przypomnisz, właśnie odświeżyłam mój
wątek sprzed 4 lat... Jak widać długo nie trzeba było czekać, żeby niektórym te ich
usmieszki zbladły.

39. Data: 2014-03-31 12:49:38

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 12:40:11 UTC+2 użytkownik m...@y...com
napisał:

> (...)Jak widać długo nie trzeba było czekać, żeby niektórym te ich usmieszki
zbladły.

http://natemat.pl/95561,rezerwisci-dostaja-karty-mob
ilizacyjne-sztab-generalny-to-planowe-dzialania-inte
rnauci-cicha-mobilizacja

40. Data: 2014-03-31 12:55:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-31 12:40, m...@y...com pisze:
> Więc sorry, czasu już nie mam na puste gadki o serze, bo zapasy na wojnę robię. Ale
Tobie życzę dobrego humoru "w tym temacie" (temacie wojny znaczy),

Do kogo zatem teraz rozmawiasz? ;)

> jak dotąd zawsze bywało tu w grupach - zajrzyj na "dzieci", to se przypomnisz,
właśnie odświeżyłam mój wątek sprzed 4 lat...

Może i za 50 odświeżysz.

> Jak widać długo nie trzeba było czekać, żeby niektórym te ich usmieszki zbladły.

A Tobie żeby się na twarzy pojawił?

Ewa

Pieczecie jeszcze murzynki?
jaka moc mikrofali