Lazania

41. Data: 2014-03-31 12:59:34

Temat: Re: Lazania
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-31 12:49, m...@y...com pisze:

> http://natemat.pl/95561,rezerwisci-dostaja-karty-mob
ilizacyjne-sztab-generalny-to-planowe-dzialania-inte
rnauci-cicha-mobilizacja

"Nie należy się jej obawiać, ani szukać w tym drugiego dnia."
^^^^^^^^^^^^
To na pewno zaszyfrowany przekaz. ;)

Ewa

42. Data: 2014-03-31 13:02:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-31 12:59, FEniks pisze:
> [...]
rnauci-cicha-mobilizacja

> "Nie należy się jej obawiać, ani szukać w tym drugiego dnia."

Podkreślone dwa ostatnie słowa miały być.

Ewa

43. Data: 2014-03-31 13:04:25

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 12:55:43 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
> [...]
Ale Tobie życzę dobrego humoru "w tym temacie" (temacie wojny znaczy),

> Do kogo zatem teraz rozmawiasz? ;)

właśnie odświeżyłam mój wątek sprzed 4 lat...

> Może i za 50 odświeżysz.

> A Tobie żeby się na twarzy pojawił?

Te Twoje schematy myślowe...

44. Data: 2014-03-31 13:57:52

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Ale Tobie życzę dobrego humoru "w tym temacie" (temacie wojny znaczy),

> Do kogo zatem teraz rozmawiasz? ;)

Ty naprawdę myślisz, że to z Tobą rozmawiam?
Ze sobą, kochaniutka, tylko i wyłącznie. Ty jesteś tylko smutnym pretekstem...

45. Data: 2014-03-31 18:26:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ilizacyjne-sztab-generalny-to-planowe-dzialania-inte
rnauci-cicha-mobilizacja

> Podkreślone dwa ostatnie słowa miały być.

Ja tam jestem z dnia szóstego

--
Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

46. Data: 2014-03-31 21:22:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-31 13:57, m...@y...com pisze:
Ale Tobie życzę dobrego humoru "w tym temacie" (temacie wojny znaczy),

> Ty naprawdę myślisz, że to z Tobą rozmawiam?
> Ze sobą, kochaniutka, tylko i wyłącznie. Ty jesteś tylko smutnym pretekstem...

A to przepraszam, już nie przeszkadzam. ;-)

Ewa

47. Data: 2014-03-31 21:22:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-31 18:26, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-03-31 13:02, obywatel FEniks uprzejmie donosi:
ilizacyjne-sztab-generalny-to-planowe-dzialania-inte
rnauci-cicha-mobilizacja

> Ja tam jestem z dnia szóstego

A zapasy wystarczy zrobić na dzień jeden, bo drugiego już nie będzie.

Ewa

48. Data: 2014-04-05 18:46:50

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-29 23:05, Paulinka pisze:
> Hej,
>
> da się zrobić bez sera? Kurcze wiedziałam, że o czymś tż zapomni. Czy
> lepiej zmienić szybko menu ze składników na lazanię?
> A nie mam gdzie jutro kupić tego nieszczęsnego sera.

Matku bosku samochodu nie było na weekend a w osiedlowym sklepie tylko
gotówka, ale Was poniosło :)
Lazania była z serem, nie ma jak zacni sąsiedzi :)

Pozdrawiam
Paulinka

49. Data: 2014-04-05 19:12:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Apr 2014 18:46:50 +0200, Paulinka napisał(a):

> a w osiedlowym sklepie tylko
> gotówka, ale Was poniosło :)

Matku bosku, to na weekend nawet dziesińdźzłoty na ser w domu nie masz? A
jakby tak do poniedziałku Ruscy wtargnęli (przykładowo, przykładowo, ale
może być i lżejsze nieszczęście, np panika bankowa w obliczu ww), to co,
zęby w ścianę?
Z troski pytam, nie z zaczepy.

50. Data: 2014-04-05 19:42:45

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-05 19:12, Ikselka pisze:

> [...]
> jakby tak do poniedziałku Ruscy wtargnęli (przykładowo, przykładowo, ale
> może być i lżejsze nieszczęście, np panika bankowa w obliczu ww), to co,

To bym wsadziła du.ę w autobus linii 105, który jeździ co 30 minut, a
do przystanku mam 00 metrów. Nie było wojny, nie było potrzeby :P
Obok siebie mam jednostkę wojskową, także chłopaki zawsze mają konserwy :P

Pozdrawiam
Paulinka

Pieczecie jeszcze murzynki?
jaka moc mikrofali