Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia

1. Data: 2017-11-15 16:06:46

Temat: Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przychodnia Chorób Zakaźnych Wojskowego Instytutu Medycznego w Warszawie,
pierwsza wizyta trwała kilka zaledwie minut.
Dr Dudziak, wcale nie był zainteresowany wcześniejszymi wynikami badań (Alat
poza normą, duży cholesterol ) dał jedynie skierowanie na powtórzenie
tego co było poza skalą (IgG na cytomegalię) i dodał IgM. Żadnego badania
więcej. Żadnych zaleceń.

Badania były dla mnie dużym stresem, bo przy poprzednim badaniu w NFZcie,
Wołominie, pobrano mi bardzo dużo krwi (120ml, a nie jestem dawcą i byłam
po krwotoku).
Dodatkowo doczytałam się na skierowaniu dopisku "OK".
Od razu wiedziałam, że to źle dla mnie.
Wszystkie dopiski są złe, i dowodzą nielegalnego porozumiewania się medyków.
By jednych udupić i innych leczyć.
Z nerwów wysiadła mi na 3 dni przed badaniem wątroba. Rozpoznając u siebie
objawy encefalopatii (nie zamknęłam dom wychodząc, ubrałam się niepoprawnie)
wzięłam przeciwwirusowy lek, kumulujący się w organizmie, dostępny bez
recepty HascoVir czyli ancyklowir, działający według starych źródeł także na
wirusa cytomegalii. O braniu tego leku poinformowałam lekarza w trakcie
wizyty, nie mówił by go nie brać. Nie wierzył (chciał zobaczyć źródła), że
lek dawniej był na cytomegalię.
W przededniu badań już nie brałam tego leku.
Skierowania oczywiście nie pokazałam,
bezczelnie kłamiąc, że zgubiłam (ze względu na nielegalny dopisek "OK").
Wyniku badań nie znałam.

I dziś druga wizyta.
W poczekalni mnóstwo ludzi.
Było więc oczywiste, że nikt mnie tu nie będzie leczył,
ale nie przyjęłam tego do wiadomości, i naiwnie czekałam,
zamiast z stamtąd w te pędy uciec.

Wchodzę, a tam pani doktor,
mówię więc delikatnie, że się płeć nie zgadza,
że byłam zapisana do pana doktora, a nie do pani.
Pani dość arogancko mówi, że nie ma wyboru
i mogę zrezygnować z wizyty.
Czy zrezygnować?
Przeprowadziłam więc błyskawiczne rozumowanie:
Ponieważ Dudziak mignął mi na korytarzu (ale nie byłam tego pewna czy to on,
bo poprzednio widziałam faceta tylko kilka minut i ponad miesiąc temu)
tak czy siak, musi o tym wiedzieć i kierować tym,
nie chce mnie leczyć, więc wciskanie się na siłę nie ma sensu, a ta siksa a
nuż coś umie?
Nie, nie rezygnuję odpowiedziałam.

Badała mnie bardzo pobieżnie, byle się dotknąć tu i tam ,
więc jak po każdej takiej wizycie mam kupę prania.
Dowiedziałam się natychmiast, że jestem zdrowa i nie mam żadnej choroby
zakaźnej.
- Da mi to ani na piśmie, że nie mam żadnej choroby zakaźnej? - spytałam.
- Ależ oczywiście odpowiedziała. (mam to nagrane)
A na piśmie dała mi, że powinnam być skierowana do poradni chorób wątroby i
gastroenterologii.
Na moim skierowaniu było "do poradni chorób wątroby i chorób zakaźnych"
(zachowałam ksero).

A wyniki moich badań?
Nie pokazała. Wróciłam się po nie prawie z przystanku autobusowego.
Bez zmian: IgG dalej poza skalą.
IgM wynik 0,699 w jakiejś dziwnej nie znanej mi dotąd jednostce.
przy opisie: do 0,69 zdrowy,
od 0,7 chory.
Moje 0,699 formalnie nie mieści się w tym opisie,
nie można uznać, że wynika z niego moje zdrowie,
tym bardziej, że wynik był po leku antywirusowym.

A dlaczego taki wynik niejednoznaczny,
z którego można było wywróżyć i że chora i że zdrowa?
Bo ten co robił badanie (Marek Dudziak), nie pamiętał co ma wyjść,
A to co ma wyjść było zdeterminowane dopiskiem "OK" na skierowaniu,
którego nie dałam.
"OK" oznaczało, że ma wyjść coś mniejszego od 0,7.
______________
Dlaczego mafiosi?
Na tę wizytę czekałam prawie rok. Działanie przychodni (lekarza i lekarki)
ma ewidentny tylko jeden cel by odciągnąć leczenie.
Bym nie była leczona, bym nie dostała żadnego leku,
bym nie dostała nic z należnego mi ubezpieczenia.

Bo ta mafia lekarska uzurpowała sobie prawo decydowania kto,
będzie żył, a kto nie.
Eutanazja bez zgody pacjenta, zabójstwo.

Leki na wątrobę są drogie, dofinansowanie takich leków duże ,
więc przepisywanie drogich, dofinansowanych leków jest intratne dla
lekarzy (łapówki i nie tylko).
Mafia kieruje ruchem kto ma te NFZowskie duże pieniądze wziąć,
jest to zwyczajny mafijny biznes niczym nie różniący się od handlu
narkotykami.

Mafia kieruje pieniędzmi jak napisałam, a kto tu kierował ruchem?
Marek Dudziak i Anna Skibińska.

2. Data: 2017-11-15 18:41:09

Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 16:06, Stokrotka pisze:
> [...]
> narkotykami.
>
> Mafia kieruje pieniędzmi jak napisałam, a kto tu kierował ruchem?

Powinnaś pomyśleć o eutanazji. Ludzkość bardzo by na tym skorzystała

--
Sonn

3. Data: 2017-11-15 19:39:51

Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

> Powinnaś pomyśleć o eutanazji. Ludzkość bardzo by na tym skorzystała

Zaświeć jej przykładem.

--
A. Filip

4. Data: 2017-11-15 20:04:55

Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 19:39, A. Filip pisze:

> Zaświeć jej przykładem.

Proszsz
http://sciaga.pl/tag/przyklady-eutanazji/ :)

--
LordBluzg(R)

5. Data: 2017-11-15 20:08:13

Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> pisze:

> Proszsz
> http://sciaga.pl/tag/przyklady-eutanazji/ :)

Ciężko się było domyśleć że chodziło o osobisty przykład?

--
A. Filip

6. Data: 2017-11-15 20:26:50

Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 20:08, A. Filip pisze:

> Ciężko się było domyśleć że chodziło o osobisty przykład?

Nie. Dlaczego pytasz?

--
LordBluzg(R)

7. Data: 2017-11-15 20:28:39

Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 18:41, Sonn pisze:

> Powinnaś pomyśleć o eutanazji. Ludzkość bardzo by na tym skorzystała

Jajom lubie w sensie, że ma taką fajną manię przesladowczą i się na to
nie leczy :)
--
LordBluzg(R)

8. Data: 2017-11-15 21:24:51

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 20:28, LordBluzg(R) pisze:

> Jajom lubie w sensie, że ma taką fajną manię przesladowczą i się na to
> nie leczy :)
Każda grupa ma swoją Stokrotkę.
I zżera mnie ciekawość czy tacy ludzie naprawdę istnieją w realu. Czy to
tylko tak dla zabawy kreują swój byt usenetowy.

Robert

9. Data: 2017-11-15 21:31:57

Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 20:26, LordBluzg(R) pisze:

> Nie. Dlaczego pytasz?

Bo się pajac nie domyślił, że można się było domyśleć.

--
Sonn

10. Data: 2017-11-15 21:37:33

Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każda grupa ma swoją Stokrotkę.
> I zżera mnie ciekawość czy tacy ludzie naprawdę istnieją w realu. Czy to
> tylko tak dla zabawy kreują swój byt usenetowy.
Istnieją.

https://www.youtube.com/watch?v=Fay9_NqBw1I

https://www.youtube.com/watch?v=BKbf34XZFIk&index=2&
list=PL5D1DAA15962DA3E5

:)
--
LordBluzg(R)

miłość z litości
back to the future cz. 1458751874315
aA
Ile mililitrów krwi pobiera się do jednego badania?
dżołkoopinie...