Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Lekarz to nie wszystko, moze bioenergoterpeuta,, moze preparaty, Re: Lekarz to nie wszystko, moze bioenergoterpeuta,, moze preparaty,

Re: Lekarz to nie wszystko, moze bioenergoterpeuta,, moze preparaty,

Data: 2003-11-13 11:49:51
Temat: Re: Lekarz to nie wszystko, moze bioenergoterpeuta,, moze preparaty,
Od: "e-mail" <t...@w...pl>

Użytkownik "Miron Blasie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bouikv$gog$1@inews.gazeta.pl...
> Na samym wejsciu juz masz cos nie tak skoro 25 lat i 10 Hb, norma jest
13-16
mam zapisane tak 10,0 mM/l (lekarze mówią, ze mam wyniki sportowca), heh
mialem kiedys mialem cos takiego, ale to bylo dawno, bo tez wtedy chorowalem
WBC 7,8G/l RBC 5,54 T/l HGB 18,2 g/dl HCT 51,7% itp. itd. (podobne objawy)

> przypadku dosc szybki spadek hemoglobiny - szybkie wystapienie objawow
Chorowalem na zoladek.
> Wrzody?
To mi sie na górze zrobilo chyba z wysilku, ale lekarz widzial tam czerwony
punkt i twierdzi, ze nie mialoprawa mi sie tam nic zrobic.

> oslabienia, w drugim powolny proces prowadzacy do zaburzenia wchlaniania
> żelaza przez co zmniejszona synteza hemoglobiny - jednak objawy oslabienia
> nie wystapily by szybko.

Hmmm dziwna sprawa mialem cos takiego. Krew odplywala mi od żoładka,
niepokój. chcialem pobudzic , zjadlem, poszedlem sie przejsc, lekko
przebiegnać, ruszyc jelitka. io tak wkólko, az proces sie ustabilizowal,
dziwne rzeczy.

> Nie ma to znaczenia jednak poniewaz zanim obciazymy szpik wit B12 + żelazo
(
> leczenie niedokrwistosci ) to powinno sie problem skonsultowac z
> hematologiem, jesli niedokrwistosc wystapila z innych przyczyn ( choroby
> szpiku ) podanie wit b12 uniemozliwi nam diagnostyke.

Proszę to powiedziec mojemu lekarzowi, jestem tam nie mile widziany jako
osoba-wróg (w sumie za pierwszym razem musialem liczyc na siebie i ze tym
razem rowniez) , etc. Mieszkam na wiosce i niekompetencja ich jest b. duza,
zaluje ze musze sie skarzyc publicznie.
A te preparaty zaczne lykac.

Wojtek