Lekarze! Umieracie z głodu?

11. Data: 2007-06-16 21:33:29

Temat: Re: Lekarze! Umieracie z głodu?
Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trybunalu Konstytucyjnego. Gdyby jakims cudem trybunal skladal sie
> tylko z prawniczych klonow mgr Skrzypka to szykuj swoja forse na

przeciez trybunal konstytucyjny to banda debili...

przyklad: kilka lat temu (dokladnie kiedy nie wiem - ale da sie sprawdzic)
uznali, ze pobieranie oplat parkingowych przez samorzady (rzad?)
jest NIEZGODNE z konstytucja,
ALE oplaty te nie beda podlegac zwrotowi
I do konca roku (czy jakos tak) MOZNA je POBIERAC;

analogicznie:
zalozmy, ze zaczalbym od dzisiaj krasc;
ojej, zlapali mnie i dostalem wyrok,
ale na szczescie z trybunalu konstytucyjnego:
- "nie musi pan oddawac ukradzonych pieniedzy / fantow,
ale do konca roku moze pan nadal krasc,
ale potem prosze juz przestac,
bo wie pan - to jest fe, i w ogole nielegalne"
:)

jeszcze bylo glosno o kilku kretynizmach / sprzecznych wyrokach
wydanych przez t.k.;

12. Data: 2007-06-16 21:34:47

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko wcześniej zwrócić pieniądze za wykształcenie w Polsce, będzie choć
> parę groszy na pensje dla pozostających w kraju...

oj, chyba wiele osob poszloby na taki uklad :),
ja na razie mam zamiar placic podatki w kraju,
w ktorym sie urodzilem, ale nie wiem jak dlugo jeszcze pociagne :)

13. Data: 2007-06-16 21:44:22

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Jun 2007, Q wrote:

> przeciez trybunal konstytucyjny to banda debili...

jest to w przypadku lekarzy bez znaczenia. Prawo Unii Europejskiej
zezwala na swobodne przemieszczanie się i podejmowanie pracy
w dowolnym kraj UE. Nie wiem, czy dałoby się przeprowadzić
taką ustawę, która nakazywałaby spłatę studiów wobec ogólnych
traktatów UE i Konstytucji RP - chyba nie. Poza tym ja przepracowałem
już w kraju ponad 15 lat więc chyba mnie nie dotyczyłoby to

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

14. Data: 2007-06-16 21:49:44

Od: darked <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 16, 9:33 pm, "Q" <n...@s...pl> wrote:

> przeciez trybunal konstytucyjny to banda debili...

Moze inaczej. Podejmujac studia czy idac do wojska zgodnie z
obowiazujacym prawem nie placisz za nauke/uzywanie pepeszy/wojskowa
grochowke. Wychodzisz z wojska/konczysz studia. Naraz po 25 latach
leci za Toba jojo krzyczac: zwracaj za gadule profesora C./uzywanie
pepeszy i 365 misek grochowki w/g wyciagnietego zza drelicha cennika
jojo. To czy jojo policzy sobie miche nedznej grochowki po 1 zloty z
czasow poznego PRLu czy w cenie obiadu w pieciogwiazdkowym hotelu w
roku 2007 nie ma znaczenia: w momencie podejmowania umowy o studia/
latanie z pepesza jedna strona (student/poborowy) nie byla o tym
poinformowana, co wiecej miala 100% pewnosc _na pismie_ iz nic za to
nie placi bezposrednio. Nie da sie czegos takiego wyegzekwowac prawnie
i IMHO nawet najglupszy TK nie moze osadzic inaczej.

15. Data: 2007-06-17 07:43:00

Od: SuperTen <S...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

jojo pisze:

> tylko wcześniej zwrócić pieniądze za wykształcenie w Polsce, będzie choć
> parę groszy na pensje dla pozostających w kraju...

Za moją naukę już dawno zapłacili rodzice w podatkach więc wybacz i pomyśl

--
_________
/ , _ \ | Pozdrawiam. SuperTen. |

16. Data: 2007-06-17 09:52:26

Od: kffiatek <k...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

jojo pisze:

> Użytkownik "SuperTen" <S...@P...pl> napisał w
> wiadomości news:f50sm1$ghj$1@news.vectranet.pl...

> tylko wcześniej zwrócić pieniądze za wykształcenie w Polsce, będzie choć
> parę groszy na pensje dla pozostających w kraju...

Już na stażu lekarz powinien zarabiać 5000 EUR a zarabia 250 EUR. Pomnóż
różnicę przez 10 miesięcy i wyjdzie, że każdy lekarz oddaje państwu i
społeczeństwu w pańszczyźnianej pracy swoje studia już w ciągu stażu.

Pozdrawiam. Argumentacja moja, jest tak samo dobra jak Twoja.

--
kffiatek

17. Data: 2007-06-17 10:09:23

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Jun 2007 11:52:26 +0200, kffiatek wrote:

> Już na stażu lekarz powinien zarabiać 5000 EUR a zarabia 250 EUR.

Bez przesady... 2000 powinny stażyście wystarczyć.

Co ja godom - mnie też by pewnie wystarczyły :)

> Pomnóż
> różnicę przez 10 miesięcy i wyjdzie, że każdy lekarz oddaje państwu i
> społeczeństwu w pańszczyźnianej pracy swoje studia już w ciągu stażu.

Ja tam uważam, bardziej umiarkowanie, że po skończeniu specjalizacji
każdy lekarz uczciwie spłacił swój "dług", z solidną nawiązką zresztą.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

18. Data: 2007-06-17 10:23:18

Od: "Max" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już na stażu lekarz powinien zarabiać 5000 EUR a zarabia 250 EUR. Pomnóż
> różnicę przez 10 miesięcy i wyjdzie, że każdy lekarz oddaje państwu i
> społeczeństwu w pańszczyźnianej pracy swoje studia już w ciągu stażu.

Lekarze zgłupieliście już całkiem, czy co? Jak Wam sie marzy 5000EURO na
stażu to rzeczywoscie wyjezdzajcie natychmiast z tego kraju! Nie chce
zadnego widziec!

19. Data: 2007-06-17 11:50:51

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <m...@o...pl> napisał
> Lekarze zgłupieliście już całkiem, czy co? Jak Wam sie marzy 5000EURO na
> stażu to rzeczywoscie wyjezdzajcie natychmiast z tego kraju! Nie chce
> zadnego widziec!
Ależ co pana tak frustruje panie Maxie ? Nikt nie żąda 5k ? bo w Polsce to
po prostu nierealne. Lekarze nie spadli z księżyca i na owe tysiące euro z
przymrużeniem oka należy spojrzeć. Zna pan żądania lekarzy z TV. Ktoś tam
wspominał o takiej kwocie ?

Dominik

20. Data: 2007-06-19 07:18:43

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> napisał w wiadomości
> Warto by było :)
> Jakby rząd musiał sam zarobić na siebie, szybko by się za łby połapali.
> Dominik

A ja uważam tak, jak kiedyś Urban mówił. Że rząd się zawsze wyżywi.
A po drugie - może komuś bardzo na tym zależy, aby nasz naród
opuścił te ziemie. Nie rozbiory, to co innego. Teraz te sprawy
załatwia się inaczej niż kiedyś. Nie ogniem i mieczem, ale ekonomiką.
I jeszcze jedno. Ktoś tu wspominał, że mamy wybrane więc
demokratyczne władze. Teoretycznie tak jest. Praktycznie jednak
przeciętny Kowalski nie ma niestety nic do powiedzenia, bo
oferta wyborcza jest między "nimi" a "nimi", czyli żadna.
Każda nowa partia bardzo szybko tonie w tej politycznej zupie,
i nic to nie daje. Życzę powodzenia sobie i Wam.

Lekarze_Leczcie_Sie_Nawz ajem
Lekarze do roboty, bo...
Łojotokowe zapalenie skóry (ŁZS)
podręcznik nauki masażu?