Re: Leki na regeneracje watroby - tak czy nie?

Data: 2009-03-19 19:13:51
Temat: Re: Leki na regeneracje watroby - tak czy nie?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

Stokrotka wrote:

> Myślałam, że to czyści woreczek, nie wątrobę .

nic nie czyści. Po prostu reaguje jedno z drugim, tworząc w jelitach
struktury które potem wydalamy. Takie same struktury można uzyskać w słoiku
na oknie - wlewamy oliwę, sok z cytryny czy tam grapefruita, za parę godzin
mamy piękne "kamienie wątrobowe". Znaczy coś tam trzeba dodać żeby reakcja
zaszła.

Jeśli ta reakcja zajdzie gdzie nie trzeba, np zatka drogi żółciowe czy
trzustki, mamy przerypane.

Ale fakt faktem, że setki ludzi sobie bardzo chwali efekty tej metody.