Re: Lenie i leserzy Bylo: Problem natury neurologicznej

Data: 2002-06-28 07:19:53
Temat: Re: Lenie i leserzy Bylo: Problem natury neurologicznej
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl>

Hej,

Użytkownik "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:aff87h$2ge$1@absinth.dialog.net.pl...

> Mialam z zamiarze odpowiedziec w podobnym tonie.

To znaczy jakim?

>Ale osoba z listy,ktora
> zupelnie bezinteresownie mi pomogla i ktorej za to tym samym jeszcze raz
> dziekuje,poradzila mi,zeby tego nie robic...I tak tez postapie.

W sumie rzeczywiscie szkoda energii na przepychanki.

[...]> Ale mniejsza o to.
> Niniejszym dla wlasnej satysfakcji dodam,ze jak na lenia i lesera
> przystalo,zapewne wykorzystujac naiwnosc mnostwa kolegow a moze i
> profesorow,aktualna sesje,zakonczylam wynikiem 5,0[...]

Rozumiem po czesci Twoje rozgoryczenie, ale - mozesz wierzyc albo nie -
nikogo nie szufladkuje na podstawie jednego posta. A sredniej gratuluje,
takiej nigdy nie mialem.

> Jedyne czego mnie Pan nauczyl to to,ze nastepnym razem zanim poprosze
> publicznie o pomoc dobrze sie zastanowie czy warto ,moze lepiej radzic
sobie
> samemu niz placic za to nerwami,ktorych mi w sesji i tak nie brakowalo.

Prosze mnie nie tytuowac Panem:) Przyjelo sie, ze w usenecie rozmawia sie
raczej bezposrednio, a ja naprawde (mimo tego, co czasem pisze) nie mam
manii wielkosci ani przerostu ego.
Wolal bym, zeby ta pyskowka nauczyla Cie przejrzenia dostepnej literatury
przed zadaniem pytania. Gdybys pytala o paramiotonie i Clavera-Bucy'ego -
pewnie bym odpowiedzial.

> I prosze mi oszczedzic pisania do mnie na priva,nie po to podawalam swoj
> adres.prosze tez sie nie trudzic odpisywaniem mi na forum,szkoda pieniedzy
> tych ktorzy korzystaja z modemow.

Moge tylko napisac, ze Twoj post od poczatku robil wrazenie wypowiedzi
kogos, kto nie ma ochoty nawet zajrzec do skorowidza (patrz nieszczesne
TIA). Pomylilem sie jak widac - i to tez jakas lekcja dla mnie.

Mimo wszystko pozdrawiam.

m.