Re: Liebherr czy Amica

Data: 2002-06-07 11:09:53
Temat: Re: Liebherr czy Amica
Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl>

"Pete" <m...@N...bigfoot.com> wrote in message
news:adpq1q$sj0$1@news.tpi.pl...

To ja napisalem o kwocie 2500. Ale, jak napisał bar'D, nie można porownywac
lodowek tylko biorac pod uwage cene.
Jakos, szukajac lodowki do zabudowy, nie moglem trafic na Amike w cenie o
interesujacych mnie parametrach w takiej jak Ty piszesz cenie.
Ja szukalem min, 180 cm wysokosci + szklane pólki + możliwosc regulacji
półek.
I takiej Amiki poniżej 2000 nie spotkalem :-(

moja 169 cm, szklane polki ale brak regulacji polek. Innej nie chialam.
Zalezalo mi na malutkim zamrazalniku a duzej lodowce. Zamrazalnika
praktycznie nie uzywam. Klasa oszczednosci B, co w rocznym zuzyciu energi w
porownaniu do klasy A daje jakies minimalne kwoty. O ile dobrze pamietam
ktos sie kiedys pokusil o policzenie. Wyszlo cos ok 5 zl, ale glowy se uciac
nie dam. Gdyby to bylo 500 zl to owszem. Kosztowala 1400 zl. Problem tylko
polegal na tym, ze nieco drozsza byla szafka do zabudowy bo to nietypowe
rozmiary. Ale to jakies 200 zl. Lodowka 180 cm wysokosci kosztowala ok 1800
zl ostatnio (nie pamietam koncowki).
Ale nie ma o co kotow drzec. Ty nie zmienisz swojej na moja a ja mojej na
Twoją. Poprostu jestesmy zadowloleni i tyle ;-)
Pozdrawiam

Joanna