Literatura

91. Data: 2008-11-30 19:14:53

Temat: Re: Literatura
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 19:58, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Analogię między bezużytecznym, nieczującym, pozbawonym woli i czucia
> starcem a bezuzytecznym, nieczującym, pozbawionym woli i czucia zarodkiem,
> no i poznasz skutki takiego wychowania, jakie prowadzisz.

Dzieci moje sa dorosle i samodzielne pod kazdym wzgledem. Nie mam ani
czasu, ani ochoty na wychowywanie kogokolwiek. Mowie jedynie o swoim
pogladzie na sprawe metody in vitro. Jestem za!

92. Data: 2008-11-30 21:42:21

Temat: Re: Niekatolicki katolik.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Bogu, który od dziecka dał mi wrażliwość na ból bezbronnych
istot, uchroniłam się dotąd od takiego "oświecenia", które Tobie na
przykład, i wielu innym, pozwala tą samą miarą mierzyć problem bycia-
nie-bycia mięsnych jatek oraz jawnego i pełnoprawnego zabijania
jednych ludzi w imię "miłości" tych wyjątków, którym żyć łaskawie się
pozwala.
Tylko wyrażenie "jatka" łączy te dwie sprawy, bardzo zresztą
wymownie...

A Twoje życzenia sprawiły tylko i wyłącznie to, że się zimnym potem
oblałam na samą myśl o mnogości podobnie jak Ty "oświeconych" w tym
dziwnym świecie, świecie zagłady w imię "miłości", którego nigdy nie
zrozumiem.
Więc życz raczej sobie i innym Tobie podobnym, abyście nie trafili z
waszą "miłością" i "oświeceniem" przed oblicze
Tego_Którego_Przecież_I_Tak_Nie_Ma i aby racja w tej (dla Was) spornej
kwestii była po Waszej stronie... Życzę odwagi aż do końca - tak czy
inaczej :->

93. Data: 2008-11-30 22:59:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 07:28:14 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> (....)ktorym "naturalna" metoda
> sie nie sprawdza.

Nic nie dzieje sie bez powodu. Oni po prostu NIE POWINNI mieć dzieci.

94. Data: 2008-11-30 23:08:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 11:14:53 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Dzieci moje sa dorosle i samodzielne pod kazdym wzgledem. Nie mam ani
> czasu, ani ochoty na wychowywanie kogokolwiek. Mowie jedynie o swoim
> pogladzie na sprawe metody in vitro. Jestem za!

Poprzyj też eutanazję starców, no, bądź konsekwentny! - in vitro to
dobrodziejstwo powoływania na świat tych wybranych, których się chce
kochać, a eutanazja to równie humanitarny sposób i analogiczny do in vitro,
tyle że działający w kierunku odwrotnym, wobec zaistnienia okoliczności
ustania owej miłości :->
Przynajmniej sam, osobiście, będziesz miał okazję do weryfikacji, czego
szczerze Ci życzę.

95. Data: 2008-12-01 04:31:22

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 00:08, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> ustania owej miłości :->
> Przynajmniej sam, osobiście, będziesz miał okazję do weryfikacji, czego

Uzywajac Twojej poetyki wypowiedzi, to daj Boze zebym na starosc nie
musial gnic za zycia i rozkladac sie w niewyobrazalnym bolu. Albo
trwac w kompletnej demencji, zawiniety w pieluchy. Zamiast stac sie w
ten sposob ciezarem dla najblizszych, chetnie poprosze o szybka i
bezbolesna smierc. Widzialem przyklady beznadziejnego trwania w bolu i
beznadziejnosci, i w oczekiwaniu na laske smierci.

96. Data: 2008-12-01 04:42:52

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 23:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nic nie dzieje sie bez powodu. Oni po prostu NIE POWINNI mieć dzieci.

I o tym chcesz decydowac? W jaki sposob jestes uprawniona do takich
ocen? Moze nie powinni dzieci miec ci, ktorzy nie potrafia tych dzieci
kochac. Ci ktorzy swoje dzieci maltretuja, lub wykorzystuja
seksualnie. Moze nie powinni miec ci, ktorych nie stac na wychowanie
dzieci, bo sa zbyt biedni. Sa tak biedni ze dzieci od najmlodszych lat
staja sie przestepcami. I maja szczescie jak dozyja do kilkunastu lat,
niezabici przez konkurencyjny gang takich samych beznadziejnych
istnien. A moze nie powinny zyc te dzieci, ktore urodza sie za
wczesnie. I lezac pod inkubatorem slepna, bo wysoka zawartsc tlenu w
powietrzu, ktorzym oddychaja uszkadza im siatkowke. A musza oddychac
takim powietrzem, bo maja niewyksztalcone pluca. Kto ma Twoim zdaniem
decydowac o tym, jakie dzieci maja sie rodzic, a jakie zyc?

97. Data: 2008-12-01 06:17:42

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie dzieje sie bez powodu. Oni po prostu NIE POWINNI mieć dzieci.

Idź na kardiologię noworodków... lepiej... płodów... powiedz tam niektórym,
że widać z jakichś powodów nie powinny żyć, przecież bez tej całej aparatury
i kształconych za miliony lekarzy samo żadne z nich nie przeżyje... przecież
nioc się nie dzieje bez powodu, prawda? No bądźże konsekwentna ;o)

Pzdr
Paweł

98. Data: 2008-12-01 07:46:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@o...pl> wrote in message

> [...]
przecież
> nioc się nie dzieje bez powodu, prawda? No bądźże konsekwentna ;o)

Pisałem o tym - nie powinny żyć, społeczeństwo ponosi olbrzymie wydatki
z powodu kiepskiego zrozumienia i filozofii życia. Są o wiele zdrowsze, lecz
jednak chore dzieci, które po otrzymaniu ułamka tej pomocy jaka idzie na
przypadki beznadziejne, mogłyby być calkowicie uleczone, lecz brakuje jej
dla nich.
Wierzącym powiem jedno - skoro Bóg nie przeznaczył ich do życia, to całe
zaangażowanie w próbę ich ocalenia jest buntem przeciw Bogu.

99. Data: 2008-12-01 11:16:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 20:31:22 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> [...]
> bezbolesna smierc. Widzialem przyklady beznadziejnego trwania w bolu i
> beznadziejnosci, i w oczekiwaniu na laske smierci.

Czyli konkretnie: popierasz eutanazję starców, czy nie?

100. Data: 2008-12-01 11:18:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 20:42:52 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> On 30 Lis, 23:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Kto ma Twoim zdaniem
> decydowac o tym, jakie dzieci maja sie rodzic, a jakie zyc?

Bóg=Człowieczeństwo. Nie zaś ci, co po selekcji posyłają jedne do
zamrażarki, a innym zezwalaja na życie.

Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce
I WSZYSTKO JASNE !!!