Literatura

151. Data: 2008-12-03 16:30:58

Temat: Re: Literatura
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2008 14:38:11 +0100, Ikselka napisał(a):

> M.in. TEŻ. Jestem czynną katoliczką - moje działanie nie sprowadza się do
> deklaracji wiary oraz wejścia "do" i wyjścia "z" kościoła raz w tygodniu.
> Prócz innych - myślę też o sobie, tj. o zbawieniu swojej duszy, taki jest
> cel wiary, która wybrałam. Nie satysfakcjonuje mnie odmówienie we wlasnej
> intencji siedmiuset zdrowasiek ani 9-piatkowy cykl mszy - dbam czynnie o
> swoje zbawienie. To jest działalnośc swiadoma i pozyteczna dla innych, nie
> tylko dla mnie.

Aha, wracając na chwilę do Twej wypowiedzi o sercu: nieprawda, że nie można
walczyc sercem - ono świetnie sie nadaje do walki o coś, o kogoś, ale skoro
masz na myśli tylko walkę "z czymś, z kimś", to nie dziwię się, że nie
widzisz sensu tam, gdzie go faktycznie nie ma, bo ja też :-)
To tak tytułem dygresji, bo właśnie sobie zdałam sprawę, w którym punkcie
się mijamy - ten punkt to niby jedna mała literka "o" zamiast "z", a
zmienia wszystko.

152. Data: 2008-12-03 16:41:49

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> CO TY PLECIESZ, BIEDNA KOBIETO....

Pierwsza linka z brzegu:
http://www.edziecko.pl/edziecko/0,62305.html
Doucz się jak się liczy tygodnie ciąży.

V-V

153. Data: 2008-12-03 16:46:00

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie gadaj. Kobieta jest w ciąży, kiedy jajeczko zostanie zapłodnione.
> To, że liczy się ciążę od daty ostatniej miesiączki, jeszcze nie znaczy,
> że kobieta jest co miesiąc w ciąży. :>

Ikselka napisała:
"Twoje wyjaśnienie to tylko Twoje wygodnickie interpretowanie faktów na
użytek Twojego zakłamania. Bo już mężczyzna, który traci żonę (wypadek,
morderstwo, samobójstwo, niepowodzenie w leczeniu itp) i okazuje się w
sekcji, że była w 1 tygodniu ciąży, uważa inaczej..."

Wiek ciąży liczy się od daty ostatniej miesiączki.
I tydzień, o którym napisała Ikselka musiałby przypadać na miesiączkę.
Ciężko byłoby wtedy lekarzowi stwierdzić ciążę w czasie sekcji.
Nawet gdyby wiek ciąży liczono od dnia zapłodnienia, w I tygodniu ciężko
byłoby lekarzowi w czasie sekcji ją znaleźć.

V-V

154. Data: 2008-12-03 16:54:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2008 17:41:49 +0100, Veronika napisał(a):

> Pierwsza linka z brzegu:
> http://www.edziecko.pl/edziecko/0,62305.html
> Doucz się jak się liczy tygodnie ciąży.

Dla zainteresowanych cytuję za Veroniki źródłem wiedzy tajemnej:

"Tydzień pierwszy

Nic się nie dzieje. Trwa ostatnia przed ciążą miesiączka. Kolejna czeka cię
za ponad rok.

Tydzień drugi

W jajnikach w specjalnych pęcherzykach dojrzewają komórki jajowe, a macica
pokrywa się warstwą silnie ukrwionej błony śluzowej.

Tydzień trzeci

Pęka pęcherzyk Graafa i uwalnia dojrzałe do zapłodnienia jajeczko."

Żesz, no, to ci literatura dla oświeconych inaczej.

Spadaj, głupia babo, ciężarna inaczej :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

155. Data: 2008-12-03 16:56:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Dec 2008 17:46:00 +0100, Veronika napisał(a):

> [...]
> Nawet gdyby wiek ciąży liczono od dnia zapłodnienia, w I tygodniu ciężko
> byłoby lekarzowi w czasie sekcji ją znaleźć.

Mówię Ci, spadaj, ciemna kobieto.
A przedtem wbij sobie do ciemnego łba, że ciąża zaczyna się od
zapłodnienia. Wbij sobie to raz na zawsze, bo inaczej kiedy znów dostaniesz
okresu, będziesz bała się zakładać pasy w samochodzie np.
:-DDD

156. Data: 2008-12-03 16:57:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@o...pl> wrote in message

> [...]
> Nawet gdyby wiek ciąży liczono od dnia zapłodnienia, w I tygodniu ciężko
> byłoby lekarzowi w czasie sekcji ją znaleźć.

Ostatnia ciota plus dwa tygodnie - czyli do jajeczkowania. Co ważne dla
nas - samców, gdy chcemy mieć syna czy córkę (o ile chop ma obie dziecinki w
plemnikach), albo gdy nie chcemy mieć żadnej...

157. Data: 2008-12-03 17:02:37

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spadaj, głupia babo, ciężarna inaczej :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Gdybyś przynajmniej raz przyznała, że popełniłaś błąd i napisała np. że
miałaś na myśli 1 miesiąc ciąży, a nie 1 tydzień. Ale Ikselkopodobne nigdy w
życiu się nie mylą, co? I wszystko wiedzą najlepiej? I w życiu nie przyznają
się do pomyłki. Żal mi ciebie.

V-V

158. Data: 2008-12-03 17:05:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> nas - samców, gdy chcemy mieć syna czy córkę (o ile chop ma obie dziecinki
> plemnikach), albo gdy nie chcemy mieć żadnej...

Byłem perfidny - ona chciała córkę a ja syna - udawałem wytrysk, ale
naprawdę wytrysnąłem w dzień jajeczkowania, a właściwie jeden po, dla
pewności - tak urodził mi się drugi syn drugiej żony, na odmianę
oszukiwałem - udawałem przerywany stosunek, na trzy dni przed jajeczkowaniem
na córkę.
Z S. nie maiłem danych - chciała mieć dziecko, ja też, to zrobiłem i
urodziło się 22 października dwa lata temu. I zostało ukradzione.

159. Data: 2008-12-03 17:16:12

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostaniesz
> okresu, będziesz bała się zakładać pasy w samochodzie np.

Nawet licząc od zapłodnienia (czego się nie robi) to w 1 tygodniu ciąży
żaden lekarz jej nie wykryje, tłumoku.
Nawet w czasie sekcji. A gdyby jakimś cudem mu się udało to byłby 3 tydzień.

Wiesz co zakłamany moherze?
Nie chce mi się z tobą gadać.
Walczysz o nie niszczenie zarodków (których oczywiście nikt nie zabija) a
popierasz samobójstwa.
Równiez to drugie twoja głęboka wiara powinna potępiać, tak jak potępia je
KK.
Jeszcze raz: ŻAL MI CIĘ.

V-V

160. Data: 2008-12-03 17:36:53

Od: "Redart" <r...@o...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ani ambicji do zdobywania dodatkowej wiedzy psychologicznej na czyjeś
> życzenie. Interesują mnie zupełnie inne dziedziny, w których zgłębiam
to uczyń to swoim życzeniem

Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce
I WSZYSTKO JASNE !!!