Re: Literki Robakksa

Data: 2010-02-05 14:51:00
Temat: Re: Literki Robakksa
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"de Renal" <f...@g...com>
news:299b36ad-d2fa-4e5e-af2d-8e3feec98602@c4g2000yqa
.googlegroups.com...
> [...]
b.googlegroups.com...
> [...]
.googlegroups.com...

> Skąd wiesz ile masz lat? Przecież możesz mieć więcej, bo twoja
> matka mogła być mężatką 2 razy, o czym ci nie powiedzieli, że jesteś
> dzieckiem z pierwszego małżeństwa. Więc jesteś starszy od wieku
> który ci podano, czyli nie wiesz ile naprawdę masz lat, bo możesz żyć
> nieprawdą wierząc w tą nieprawdę. Jeśli się urodziłeś, co nie jest
> pewne, bo masz jedynie ideę swoich narodzin 58 lat temu, oraz idee
> wszystkich lat ubiegłych, bo przeszłości już nie ma, ty tym co masz w
> głowie stwarzasz ją na nowo, bo przeszłość przemineła.

No bingo cipciu ;*
Wreszcie się dowiedziałem prawdy o mnie, którego nie ma
a ISTNIEJĘ w wyobraźni cipci de Renal. Dodam do tego co napisałaś,
że wcale nie mieszkam w Nowej Hucie tylko w Bangla Desz
i nie jestem nężczyzną lecz superlaską - blądyną z lófcikiem.
A najciekawsze, że nie piszę na pl.sci* lecz na murze kredą.
Co nie cipciu? :-)
Precz z obiektywnym Internetem, który JEST.
Niech ISTNIEJE subiektywna cipcia w mózgu!!!
I kaszanka niech ISTNIEJE - koszerna z krwi wieprzowej. :)
Robakks