Re: Literki Robakksa

Data: 2010-02-05 16:13:53
Temat: Re: Literki Robakksa
Od: de Renal <f...@g...com>

Robakks napisał(a):
> "de Renal" <f...@g...com>
a.googlegroups.com...

> Ale to droga cipciu nie jest problem w tym jaki jest post lecz
> czy w ogóle JEST? A więc czy warunkiem ISTNIENIA interpretacji
> posta nie jest aby konieczność BYCIA posta?
> Czy patrząc na słonia, którego nie ma - każdy widzi inaczej? :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Dla upośledzonych, niewidomych to o czym tu mówisz zupełnie
nieistnieje, to
jest wteczas tylko narzucaniem im świata, który dla nich nie istnieje,
za to wiedząc że wszysto jest wątpliwe, otwierasz możliwość zmiany
klawiatury aby służyła niewidomym, upośledzonym.
I wteczas to co dla ciebie jest już wygląda zupełnie inaczej.